- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Magisk
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Huawei P30 Pro - teletalálat
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
2024 - Íme a 24. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban végre elérhető lesz a V Rising teljes kiadása PS5-re, valamint befut újabb platformokra a Monster Hunter Stories sorozat.
-
Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
it Meghozták azokat az intézkedéseket, amelyektől azt remélik, hogy segítenek megvédeni a kiskorúakat a közösségi médiában.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petyyyyy
addikt
válasz diablo1984 #56273 üzenetére
Most akkor mi is akart lenni az a tartomány? Mindenesetre felírtam, megejtjük majd ezt is.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #56369 üzenetére
Persze, értem én, de ha már 50-nél tartasz az új meg 45, akkor nem mindegy hogy részletekben vagy egyszerre locsolod rá a zsét?
Másfelől a feszszabályzót is lehet ellenőrizni, nem? Mármint arra is rá lehet mérni külön?
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
Durca járgány. [link]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
Végre megérkeztek az elsején rendelt Philips izzók. Délután el is gurulok értük.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
-
Petyyyyy
addikt
válasz becsitibi #56458 üzenetére
Szvsz. a nem bevallott/rejtett hibáknak mindig a vevő kell(ene) utána járjon. Adott esetben elvinni egy teljes diagra, átvizsgálásra aztán kiderül mi az ábra. Részben tudod tényleg szeretnél-e vállalkozni arra ami rád várhat, másrészt alkualapként szolgálhat az esetleg felfedett hiba.
Mikor ilyen huncutságokat találok az enyémen, elsőnek én is az előző használóját áldom, de mindig eszembe jut, hogy én csábultam el és nem nézettem alá rendesen. Úgyhogy kussolok és vödörrel borogatom rá a zsét.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz AMD Power #56477 üzenetére
Mondtam a szerelőmnek múltkor, hogy majd esedékes lenne talán vezérlést cserélni. Erre mondta hogy szerinte felesleges, hiszen láncos vezérlésem van, a helyemben nem piszkálná.
Ha úgy lesz majd, azért csak cseréltessem, nem?
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #56481 üzenetére
Épp ezaz. Melegen is kicsit "érces", zörgős hangja van, hiába csak hetvennel csorgok és nem gyorsítok. De ugyanez van melegen egy jobb gyorsításnál is. Pedig el kellene csendesedjen. Valamikor tényleg össze kellene futnunk, hogy legalább te is meghallgasd pl.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #56486 üzenetére
A reggeli csörgésre nem adok, akkor van baj, ha elpuhul a hangja és nem olyan, mint egy traktoré.
Gondoltam rá, hogy nyilván más karakter kicsit ez a két literes mint az 1.7, de akkor is fura az a hang.
Na, az egy jó kis meeting volt akkor. Összehozunk valamit, a hétvégék általában jók.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
Az a baj, hogy fogalmam sincs mennyi van benne. Lehet mind a 310k km-t az kapta, ami most is rajta van. Egy irdatlan sumák forma akitől vettem, mindenre a nem tudom volt a válasza kb. Szívem szerint cseréltetném, biztos ami tuti zicher. Nem akarom hogy később fájjon a fejem. Gondoltam kikérem a véleményetek, elvégre pelyhes vagyok még a szakmában.
F_Gergely - Gondoltam hidrotőkére is, de ezer km sincs az új olajban. Szóval passz.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #56505 üzenetére
A hangja pl alapjaraton teljesen szépséges amúgy, csak ugye nem halkul el annyira, mint egy szíjas. Ennél fogva nem tudom normális-e az a hang. A vége úgyis az lesz, hogy koccanunk és megyünk egy karikát aztán majd megmondod mi az ami. Hidrotőke nem komoly hiba? Pedig ettől nagyon parázik a nép.
Kickaas - És az a videó még a legelső szervíz előtt készült. Amúgy az olajfolyásom miatt úgyis lesz tömítés csere, rálesünk majd.
Lauda - Az egysoros Opeles készlet ára annyi, munkadíj nélkül. Erre mondjuk nyilván jön a 48%, de akkor is kb 100k a vége a munkadíj miatt.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
Valószínű saját ügyetlenség miatt nem találtam semmi használható infót a szerviz 4+ programról személyre szabottan. Beregeltem, láttam mi a gyári felszereltségem megy, hogy éjfeketének hívják a fényezésem, de ennyi. Pár részlet - pl. szerviztörténet - csak személyes látogatás után lesz látható.
Lehet egyik nap el is látogatok majd valamelyik szalonba.F_Gergely - Mindenképp megvárlak vele, addig úgysem zuhannak be a forintok a kintlévőségekből. Gondolom akkor a hidrotőke szerviznél is inkább a munkadíj az, ami megtolja a ceruzát.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
Első kanyarban: nem tudom milyen úton kerül hozzád, de érdemes lett volna ezekről előzetesen tájékozódni, ha módodoban áll.
A két soros (GID azt hsizem) kijelzőről MID-re történő átállás elég macera - legalábbis G Astra esetén. Nem elég a kijelző cseréje, a megfelelő érzékelőket is el kell helyezni mindenütt, hogy figyelmeztethessen a szintek állására és a többi okosságra. Ez meg ugye nem kis munka.
Egy jobb kulcsos üzletben meg tudják oldani a "bicskásítást". Adott esetben másolják az IMMO-t, marad az eredetiben is és kapsz egy plusz kulcsot, ami gombra nyílik.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz diablo1984 #56600 üzenetére
Vagy lehet átépített "simogatós" kilincs van beépítve.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
Ti urak!
Volt már valaki oly bátor, hogy nyomtávszélesítést hajtott végre G Astrán? Gondolkodom egy ilyenen hátra, mert néha olyan butácskán néznek ki - főleg a kombik, de a kupék is - még a 17" kerekekkel is. Elöl tökre oké, hátul meg olyan, mintha virslik lennének fent, mert elvesznek a kerékjárat alatt.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz diablo1984 #56608 üzenetére
Igen, a főleg az F Classic változatokon érezni és szinte látni is, hogy olyan törékenyek, könnyebbek, mint a sokkal zömökebb nem Classic Astrák. De akkor már ezt is tudjuk.
zolikaDB - Ekkora nehézséget okozna a hosszabb csavarok beszerzése a nyomtávszélesítéshez?
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz diablo1984 #56618 üzenetére
Az elég jól hangzik. De ezzel együtt is kellenek a hosszabb csavarok, nem?
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz diablo1984 #56622 üzenetére
Nem akarok átesni a paci túloldalára, a 2 centi már teljesen elég lenne szerintem.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz Markizmark #56629 üzenetére
Azt mondták már, hogy 17-18 coll körül minden évet úgy kezdenek, toronycsapágycsere meg hasonló fincsiségek, de amennyit én hajtok, szerintem nem lesz nagy gond. Jobban kellene aggódnom?
diablo - Jó vagy rossz értelemben véve?
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
Azért ezek sem olyan összegek, amit ne tudna elverni másra az ember fia.
F_Gergely - Leginkább csak optikai "tuning" célzattal. Ahogy írtam korábban, még a 17" papucsokkal is néha úgy tűnik, hogy a hátsó tengelyen virslik vannak, mert akkora a kerékjárat, hogy szinte elveszik alatta a felni. De ha ez ilyen befektetésekkel jár, akkor lehet leteszek az ötletről.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz mohabá 007 #56664 üzenetére
Így viszont azért a két centiért nem éri meg az ET-vel játszani, de köszönöm az infót.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
Sofőr oldali ülésfűtés kapcsolóm el van töredezve kicsit az aljánál. Amilyen kicsi, annyira piszkál.
Cserébe találtam 3 alapozott kilincset - 16K, és 4 ugy. alapozott díszlécet - 17K. Kitalálmányozom jó-e így nekem, van rá egy hetem.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz BigBlackDog #56692 üzenetére
Nem akarlak elszomorítani, de az a gyanúm te az unikornist keresed.
- Biztonságos lehet
- Jó vétel esetén - igazolható előélet, számlák, stb. - kiszámítható lehet a fenntartás. Hacsak nem kell adagolót cserélni, hengerfejet levenni és hasonló finomságok, akkor maradhat 250k belül a javítás, ha valami kifekszik. Bontó látogatás rulez. A kezdeti szerelések az első egy éven keresztül fog kísérni, csak szólok.
- Csendes lesz az utastér ha dízelt veszel hatos váltóval. Pl. a 125 paci/280Nm 1.7CDTI-hez már hatos váltó jár
- 1,5 millerből ha ilyen időset akarsz, kapásból a H Astrát mondanám
- a listáról a hővédő üveg az, ami kiesik. A többire reális esélyed van.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz Declare #56696 üzenetére
Van hővédő üvegetek? Akkor toll a fületekbe.
Aha...1.4 benzint pályára, mi? Akkor inkább gördeszkával megyek. Jó, nem. Elvileg tényleg ott halkulnak el ezek is.
Az 1.7-ről azt tartja a fáma, hogy az Isuzu másolata. Az 1.9 viszont Fiat eredetű. Szvsz. karbantartás kérdése, mindkettő lehet tartós.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz BigBlackDog #56704 üzenetére
Ilyen szempontból viszont a B akárhányas Passat is jó lehet. Az a verzió, aminek a hátsó lámpája kocka és csak csíkozva van. Nincsenek benne mindenféle körök meg stb. Elöl is "buta" egybefényszóró van. Na, azokból egy jó kis 1.9 olajkályha automacskával - nyilván hibalehetőség a négyzeten, de hogy az csendes, az krucifix. Nem mellesleg tágas is, főleg a kombájn.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
Jajj. Elsőre azt olvastam acélágyú. Mondom mivan? Lőjem telibe és csere?
Még mindig nem sikerült eljutni a kozmetikába, sem a Bárdiba pl egy pár új lapátért. Egyszerűen mindig előbb veszek színházjegyet meg hasonló állatságokat.Lauda - Még a legelső szerviz előtti időkről van csak videjóm. [link]
Leszaladnék most is, de még a végén kikapok, ha nem vagyok jelen időben a nagy sütögetésre - TL rulez. Holnap szerintem csinálok azért új videjót.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
Ó, hát köszi.
Mondjuk igen, tökéletesen más karakterisztikával bír a két motor. Az egyhét mindig is fürgébben keményebben járt, míg a két littyós lomhább, öblösebb kicsit. De azért kíváncsi voltam a véleményedre no.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
A múltkori olajfolyásos gondomra azt a választ kaptam: ékszíjtárcsa ( cserés és ha már ott járunk ), szelepfedél és főtengelyszimeringgel anyagköltség 43,5K.
Ez így reális, nem?Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #56701 üzenetére
Nem találkoztam vele. Neked hol van a Vectrában, első szélvédő? Max ott tudom elképzelni, de szerintem az enyémben nincs. Helyből zöldes színe kellene hogy legyen, de az én üvegeimnek nagyon nincs ilyen színük.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz Declare #56750 üzenetére
Bátyámnak igen. Halálfélelmem van kb. minden bukkanón vagy 110 felett. Olyan, mintha kiszaladna alólam az ótó. Vicces és siralmas egyszerre.
trassher - Dehogynem, elsők közt volt. Meg akarom óvni a bőrt is meg magamat is. Körbe akarom csomiztatni hővédővel (nem feketével). Van már olyan Llumar fólia ami színtelen, hővéd és a rádió/GPS jeleket sem blokkolja. A projekttervek kész vannak, a zsetonok beérkezésére várok még mindig.
F_Gergely - Ja hogy a kék csík még menőbb is, mint a ződ? Akkor [link]. VW konszern vasai tetszenek ebből a szempontból. Minden oldalsó üvegük zöld és védenek.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #56758 üzenetére
Most hogy mondod és sasolom...kicsit az enyém is kékes ezen a képen. [link]
Na, azért sem akarok fekete fóliát. De te se ess pánikba, majd behajítasz valami 6000K LED égőt a tolatóba oszt látni fogsz hátrafelé. Vagy ablak le.Ja voll herr Gergely. Első szélvédőt nem is akarom, sőt, talán a hátsót sem fogom, de oldalsókat igen.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
Na, tegnap végre elhoztam az égőt. Kicsit bánom, hogy ilyen kék az üvege, félek túl diszkó lesz majd a lámpatestben. Remélem nem látszik majd nagyon.
Jobb lett volna autóval menni érte tömeg helyett, így kis híján az életembe került. Gyalogolnom kellett kb. 100 métert a Szabadkai úton...és többet nem mondok.
Délután ha lesz időm be is hajítom őket.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
Opel alkatrészek, adok-veszek csoportban xenon villanykapcsoló és szintezők - 4K.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
-
Petyyyyy
addikt
válasz dave93 #56847 üzenetére
Honnan tudod, hogy megmértek?
Egyébként az óra kb. 5km/h-t csal (elvileg), a kerekek miatt belefér újabb 5km/h. Másrészt a traffik a megengedett sebesség + 10%-ra vannak kalibrálva - lehet épp a fentiek miatt. Meg amúgy is, mi a limit a nulláson?[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen