Hirdetés

Aktív témák

  • sohajda90

    tag

    Sziasztok,

    Az idén június elején rendeltem a OnePlus hivatalos oldaláról egy OnePlus 11-et, hétfőn reggel fél10 tájékán adtam le a rendelést, másnap délben már kezemben volt a telefon, úgy, hogy Hollandiából küldték!

    Mivel mind a készülékkel, mind a szállítással elégedett voltam, július 31-én az előrendelési akció utolsó perceiben rendeltem egy Nord 3-at is, viszont a készülék azóta sem érkezett még (augusztus 26-ám írom ezt)! Augusztus 4-én kaptam tőlük e-mailt, amiben benne van a DHL tracking number, viszont a DHL honlap tracking felülete szerint a csomag augusztus 5 óta "transit"-ban van Magyarország és Németország között!

    Először kb. 3 hete a DHL-t kezdtem hívogatni, mivel 1 hete nem változott a státusz és hát egy hét alatt azért Németországból ideérnek a csomagok, kis túlzással gyalog is...akkor még azt állították, hogy semmi issue nincs, 10-11 nap normális szállítási időnek tekinthető. Na 16-án újra hívtam őket, hogy letelt a 11 nap, akkor már jelezték, hogy igen, gond van, de ezt nem ők fogják tudni megoldani, hanem a OnePlus. Már itt elég átverés szagot érzek mert, ha gond van a csomaggal, akkor azzal már augusztus 5-én is gond volt, miért koppintottak le korábban 2x is telefonon, hogy nincs gond. Az űrlap segítségével tökéletes angolsággal (kb. anyanyelvi szinten beszélem a nyelvet) e-mail is küldtem nekik, hogy nyoma is legyen, amire azt válaszolták, hogy franciául (!) fogadnak csak panaszokat. WTF! Egy Németországból Magyarországra tartó csomag ügyében...

    Ezután elkezdtem a OnePlusnál próbálkozni. Na ott már az nagyon fura, hogy nincs telefonos ügyfélszolgálat, csak chat-es meg e-mail írhatsz. Eleve nem lenne jogi előírás a telefonos elérhetőség feltüntetése?

    A Chat-es agentek (akikről gyanítom, hogy amúgy AI robotok, nem igazi emberek) meg folyton lekoptatnának. Bekérik a rendelési és a DHL tracking számot és leigazolják ugyanazt, amit már leírtam, hogy a probléma, hogy bár átadásra került a csomag hetekkel ezelőtt a DHL-nek ők sosem szállították ki. És miután ezt közlik, megkérdezik, hogy lenne-e más? XD Leírtam nekik, hogy ne nézzenek már hülyének, ez nem segít a helyzetemen, vagy b@szogassák meg a DHL-t, hogy küldj el a csomagot vagy adják vissza a pénzem. Na erre folyton az a válasz jön, hogy ők (Customer service department) erre nem jogosultak, maximum egy internal investigation-t tudnak nyitni.

    Az első ilyen internal investigation-ről semmi infót nem hallottam másfél hete. Végül hétfőn egy hosszabb vonat utamon 1 órán át vertem a virtuális klaviatúrát egy chat agentnek, mire kaptam egy e-mail konfirmációt, hogy megnyitották a vizsgálatot. Na erre szerdán érkezett egy válasz, hogy ÉN KÉRJEK ÍRÁSOS CONFIRMATION-T A DHL-TŐL, HOGY MÉG MINDIG NÁLUK A CSOMAG. WTF? Már eleve miért nekem kellene újabb köröket futnom velük, mikor én a vevő vagyok, ők a szerződéses partner, azért csak generálnak annyi business-t velük, hogy jobban tudjanak velük kommunikálni mint én. De még ezt is megtettem, felhívtam a DHL-t, elmondtam mi kel tőlük, amire a DHL-től csak a sablon e-mail jött, hogy "bocsi for the inconvenience, sometimes delivery takes long", visszahívom őket, hogy ez nekem nem segít, ettől még az OP-től nem kapom vissza a pénzem, erre közli a telefonos agent, hogy márpedig a DHL hivatalos éppen hol a csomag infót csak a feladónak adhat ki.

    WTF??? Na itt merül fel a kérdés, hogy akkor ki hülyít.
    1. Hogy lehet, hogy a DHL miután beazonosít, mint címzett (mindent kért, tracking Numbert, nevet, címt, telefonszámot, e-mailt) nem ad nekem hivatalos tájékoztatást...
    2. Miért kér tőlem olyat az OP Ügyfélszolgálat, amiről tudnia kellene, hogy nekem nem fogják kiadni, csak direktbe nekik...

    Csütörtökön miután hazaértem nyaralásról este megírtam ezt nekik, elküldtem a két sablon e-mailt, amit a DHL-től kaptam és leírtam, hogy ez az egész eljárás méltatlan. Nekem, mint vásárlónak semmilyen involvementemnek nem kellene lennie egy üggyel kapcsolatban, jeleztem, hogy a rendelés felvételkor megadott szállítási időn belül nem érkezett meg a csomag, több, mint 2 héttel később még mindig sehol, full refund-ot kérek és nem hajlandóak megadni. Erre pénteken egész nap semmi válasz nem érkezett, pedig azt hinné az ember, hogy azért escalált ügyekhez 24 órán belül hozzányúlnak.

    Felmentem a OnePlus community weboldalra, ott egy kommentet találtam egy másik magyar férfitől, aki ugyanebben a cipőben jár, úgyhogy gondolom az eset nem egyedi. Mint fentebb írtam, június elején nekem még simán elküldték a 11-et minden gond nélkül, azóta történhetett valami, lehet, hogy a licence fee ügy miatt már Európába sem szállíthatnak, de ezt nem akarják elismerni és beszedik a pénzt a rendelőktől, hogy majd megoldódik az ügy és szállítanak, amikor szállítanak, addig legalább cashflow problémájuk nem lesz...csak ez nem egy tisztességes kereskedelmi eljárás. Van itt valaki aki július 31 óta kapott bármit is postán a OnePlus hivatalos webshopjától?

    [ Szerkesztve ]

  • nfabi

    friss újonc

    válasz sohajda90 #1 üzenetére

    Szia, ugyanez a helyzet nálam is. Többszöri próbálkozás után is csak ígérgetés megy. Szánalmas... Üdv N :((

  • Baros05

    csendes tag

    válasz sohajda90 #1 üzenetére

    Szia! Megkaptad végül a rendelést?

Aktív témák