- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- OneSport OT05 - finomhangolás
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: Ez a mimikás robot valójában egy 65 wattos GaN gyorstöltő
ma A Ugreen Nexode RG fekete és lila színben cukiskodik, és három eszközt is tölt egyszerre, ha kell.
-
Programajánló: Idén sem marad el a Bacsis-tuning Retró Számítógép kiállítás
ph A kilencedik születésnapját ünneplő rendezvény kétnapos lesz, és június 29-én nyitja meg kapuit.
-
Mobilarena
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz renatto #36226 üzenetére
Játék mód (ALLM nem hozza elő), Dinamikus Tónusáthelyezés, 3. opció: HGIG
Ha átkapcsolsz, húzd be újra a "mikor válik egyformává ez a két téglalap" kalibrációt a játékmenüben, ami így már helyesen fog működni (ha most megnézed a Frostbite developer console-ban a Render.DisplayMappingHdr10PeakLuma paramétert, akkor ~700 nit jön majd ki, ami a WOLED valós csúcsa, nem 1000+, ami 10k metadata mellett adódik a roll-off görbével együtt).TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."