- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- MIUI / HyperOS topik
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Poco M6 4G-ként érkezik a Redmi 13 4G
Hirdetés
-
Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
it Elon Musk azt mondja, hogy betiltja a Teslánál és az X-nél is az iPhone-okat, ha az Apple operációs rendszer szintjén integrálja az OpenAI-t – szerinte ez elfogadhatatlan biztonsági kockázat.
-
Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
ph A cég Fumo Shoppal való együttműködése révén született, háromféle külcsínnel gyártott eszköz Cherry MX Multipoint szériás kapcsolókkal jön.
-
Ránézésre nem változik a Pixel Watch 3
ma A legfrissebb renderek alapján ránézésre nem lehet majd megkülönböztetni a Pixel Watch 3-at az elődjétől.
-
Mobilarena
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bozont
veterán
Üdv
Szeretnék venni egy krokodil emelőt, meg tartóbakokat az olajcseréhez (többek között), már unom a vízaknában gubbasztást. Kérdésem hogy milyen emelési magasság amivel már kényelmesen az autó alá férek? Az olcsóbb emelők 350-360mm-ig emelnek. De van aki szerint ez nem lesz elég.
[ Szerkesztve ]
-
bozont
veterán
1-2 éven belül lesz garázs építve, szerelőakna is tervben van. Addig elég lenne a bak is. Esetleg ilyet még eltudok képzelni, itthon 30e egy pár. De krokodil mindenképpen kell, kerék-, féktárcsa és betétcseréhez pl, igaz oda nem kell akkora emelési magasság.
-
bozont
veterán
Én autó rámpára keresve találtam rá. De figyelni kell hol hogyan árulják, van ahol párra, de van ahol darabra vonatkozik az ár. Én ezt nézegetem most.
[ Szerkesztve ]
-
bozont
veterán
válasz Dluinet #4948 üzenetére
Egyedül a Castrolnak van sajnos. Pedig lehetne többféle is. Jövőre lehet nekem is ez kerül a Corsa-ba, a sok rövid táv miatt (10-20km) jobb lenne a 0W-s.
-
bozont
veterán
Én is ezért nem vettem meg. Mondjuk normális esetben nem kellene túl sok mindennek odakerülnie, de az olajleeresztőn szerintem is jobban kijut. Na meg az sem tenne jót a szivattyúnak ha szinte üresen járna hogy az utolsó cseppeket is kiszippantsa, míg a leeresztőnél van ideje szépen csöpögni.
-
bozont
veterán
Üdv
Kipróbálnám a Shell Helix Ultra ECT olajat, de ahonnan rendelni szoktam nem forgalmaznak ettől a gyártótót. Honnan lenne érdemes rendelni, ahol minden mást is megtudok rendelni olajcseréhez? -
bozont
veterán
válasz Dluinet #7386 üzenetére
Van baj a motorkódoknál is, a kézikönyv szerint B14XEL-nek kellene lennie, de a forgalmiban B14XER van. Igazából tök ugyan az a motor, csak volt valami kavarodás Opeléknál.
Kicsit utánaolvasva azt találtam, hogy a Dexos 1 Gen2-t az LSPI miatt kellett behozni, az is inkább a közvetlen befecskendezéses turbós motoroknál jellemző. Elvileg a többi benzinesnél jó a Dexos 2 is. De jó lenne ha adnának valami hivatalos álláspontot dologról.
Eddig Motul X-Clean EFE 5w-30-at használtam, most Shell Helix Ultra ECT C3 megy majd bele. Majd jövőre lehet megnézek egy ilyen Gen2-es olajat.#7394 TommyY2
Itt megtalálod milyen olajok tudják ezt a szabványt: [link][ Szerkesztve ]
-
bozont
veterán
7-8e km környékén szoktam cserélni, ez kb az éves futás. Csak most a covid miatt ugye nem nagyon megyek másfelé, cserébe a céges busz helyett autóval járok dolgozni (ez a napi 2x12km). Eddig még nem volt ilyen, azért lepett meg. Látszatra nem volt semmi rendellenes a leengedett olajban.
-
bozont
veterán
Akkor jó, kezdtem megijedni, hogy megint számíthatok egy váratlan kiadásra.
#7547 Motion_Blur
Motul X-Clean EFE 5w-30 (Dexos 2 az előírás, bár nemrég volt itt téma hogy lehet inkább Dexos 1 gen2-t kellene használni)
De eddig nem volt ilyen problémám, igaz ahogy írtam is, ezelőtt voltak nagyobb távok meg több autópálya is. Az utóbbi néhány hónapban alig.
Most mondjuk Shell Helix Ultra ECT C3 került bele.mod.: Jah, amúgy egy Corsa E B14XER(/XEL) motoról van szó.
[ Szerkesztve ]
-
bozont
veterán
válasz grizlisandor #7554 üzenetére
Nálam nézett már ki így szűrő (amin volt ilyen filc réteg is) 10e km után is. Annyi hogy egész tavasz-nyáron száraz földúton jártunk.
-
bozont
veterán
válasz K Norbi #8592 üzenetére
Én is csak a kíváncsiság miatt gondolkozom a próbán, már többfelől hallottam hogy csakis ezt tegyek bele mert benzinesbe ez kell. Persze tudom hogy nekem nem kell félni az LSPI-től. Tavasszal Shell Helix Ultra ECT-t kapott, maradok szerintem ennél.
Amúgy itt van már a gen3 is.[ Szerkesztve ]
-
bozont
veterán
-
bozont
veterán
Én most ezt a Mahle kabin szűrőt vettem. Még nincs az autóban így nem tudok róla nyilatkozni. A Mann FP az 16e körül van az autómhoz, szerintem túlárazott kicsit. Ennek már korrektebb az ára (aktív szenes szűrők 5-7e Ft körül mozognak), bár most akciós több helyen.
-
bozont
veterán
válasz tibbike01 #12795 üzenetére
Valóban, sőt az a Mahle is picit olcsóbb mint amennyiért vettem, de már mindegy. Majd jövőre.
A másik, most Meyle olajszűrőt vettem a Mann helyett (Corsa E B14XER) és elsőre (szemre) jobban tetszik. Teljesen műanyag a merevítés, ez biztos hogy nem ugrik össze. Amit most kivettem az autóbol az picit megvolt rogyva az alsó résznél. Nem durván, de azért mégis biztatóbb a Meyle.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Renault, Dacia topik
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Politika
- Honda topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- ASUS notebook topic
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen