Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz huskydog17 #29304 üzenetére

    A motorokat nem csak játékra használják. Az Unreal Engine, Unity, és hasonlók jellemzője, hogy amolyan terepjárók. A lehető legtöbb dologra be akarják fogni őket, például szimulációkra is, ebben például a Unigine elég jó, és maga a piac nagyon kedvező, hogy megvessék sokan rajta a lábukat, így történnek a Unity-ben és az Unreal Engine-ben is olyan irányú fejlesztések, hogy egyre több professzionális igényt lefedjenek. Ez a normál fejlesztésre valahol káros, hiszen a mindenhova jó motor valójában sehova se jó igazán, de megvan ezekre az igény így is, ha valaki mondjuk játékra akarja ezeket használni, akkor majd módosítja, mint a Microsoft az Unreal Engine-t, és akkor jön a sebesség is.
    Az Unreal Engine és a Unity tehát hoz olyan döntéseket, amelyeket játékokban sosem látsz majd viszont. Például a Quixel Megascans felvásárlása az Epic által. Játék szempontjából tök hasztalan, mert extrém adatmennyiségről van szó, vagyis azok a modellek rendkívül sok helyet igényelnek, viszont animációs filmekre egész pofásak. Ilyen döntéseket ugyanúgy hoz a Unity is. Ne úgy képzeljétek el azt, hogy itt az Epic és a Unity számára csak játék létezik. Ez számukra csak egy piac, és ahogy lépkedne a professzionális felhasználás felé egyre inkább a kevesebb bevételt hozó piacuk lesz.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák