- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Olyan telefon lett az idei foci EB hivatalos mobilja, ami nem kapható Európában
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- iOS alkalmazások
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Nagy fordulat jöhet az OpenAI-n belül
it Profitorientált céggé válhat az OpenAI, erősítette meg Sam Altman.
-
Picit erősít a tempón az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5590-es, WHQL aláírással rendelkező csomag két új profilt is kínál.
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VinoRosso
veterán
válasz
janos666 #2255 üzenetére
na ott a problem h dx10- Ha nem elég részletes a cucc, akkor vegyél dx11es kártyát, és told abban
De mondom, hogy a stalkeres fák 2,5-5k poly közt vannak, míg a crysisosak cirka 2-2,5nél megállnak, igaz ott trükkösen van megoldva a dolog, mert ahol a törzset látod, a lombot meg nem, ott a törzs részletes, a lomb meg takarja a tetejét, ami kocka, illetve az alacsonyaknál meg a lomb részletes ami takarja a belsőt, és nem látszik annyira, hogy szögletes. Amiért jobb a CE2-es vegetácó az a shader, különösen a leveleknél, mert tud transzulens árnyalást, amitől átszűrődik a fény a leveleken, és olyanok mint a valóságban, látszik a fonákjukon a túloldalról rávetülő rávetülő árnyék, stb.. a nagy levelű aljnövényzet meg tele van normal meg specular mapokkal, de ez mind shader meg textúra csak, nem geometria. A crysisban sokkal spórolósabbak voltak a polygonokkal, mivel jóval több vegetációs object kellett a sűrű növényzethez, ha megnézed 2x-3x annyi növényt tartalmaz, mint egy átlagos játék, dehát ilyen a dzsungel. A duplikált aljnövényzeten meg nem tudom mit értesz, minden játékban kopizva vannak a vegetációs objektumok, és csak a referenciák vannak letárolva, főleg a crysisban, mert nem bírnád memóriával, mikor van vagy 5-10 ezer vagy még ennél is több vegetációs object a pályán. Van fából kb 3-4 kategória, meg bokrokból aljnövényzetből is ennyi, a többi x ezer mind másolat, ami kicsit el van forgatva, esetleg méretezve, azt csá. De nincs is ezel semmi gond, ezt egy áltag user nem veszi észre, lehet jó játékot csinálni így is, sőt, így kell jó játékot csinálni, hiszen az is fontos, hogy ne egye meg a gépet.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.