Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VinoRosso

    veterán

    válasz janos666 #2255 üzenetére

    na ott a problem h dx10- Ha nem elég részletes a cucc, akkor vegyél dx11es kártyát, és told abban :D De mondom, hogy a stalkeres fák 2,5-5k poly közt vannak, míg a crysisosak cirka 2-2,5nél megállnak, igaz ott trükkösen van megoldva a dolog, mert ahol a törzset látod, a lombot meg nem, ott a törzs részletes, a lomb meg takarja a tetejét, ami kocka, illetve az alacsonyaknál meg a lomb részletes ami takarja a belsőt, és nem látszik annyira, hogy szögletes. Amiért jobb a CE2-es vegetácó az a shader, különösen a leveleknél, mert tud transzulens árnyalást, amitől átszűrődik a fény a leveleken, és olyanok mint a valóságban, látszik a fonákjukon a túloldalról rávetülő rávetülő árnyék, stb.. a nagy levelű aljnövényzet meg tele van normal meg specular mapokkal, de ez mind shader meg textúra csak, nem geometria. A crysisban sokkal spórolósabbak voltak a polygonokkal, mivel jóval több vegetációs object kellett a sűrű növényzethez, ha megnézed 2x-3x annyi növényt tartalmaz, mint egy átlagos játék, dehát ilyen a dzsungel. A duplikált aljnövényzeten meg nem tudom mit értesz, minden játékban kopizva vannak a vegetációs objektumok, és csak a referenciák vannak letárolva, főleg a crysisban, mert nem bírnád memóriával, mikor van vagy 5-10 ezer vagy még ennél is több vegetációs object a pályán. Van fából kb 3-4 kategória, meg bokrokból aljnövényzetből is ennyi, a többi x ezer mind másolat, ami kicsit el van forgatva, esetleg méretezve, azt csá. De nincs is ezel semmi gond, ezt egy áltag user nem veszi észre, lehet jó játékot csinálni így is, sőt, így kell jó játékot csinálni, hiszen az is fontos, hogy ne egye meg a gépet.

Új hozzászólás Aktív témák