Hirdetés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Huawei Band 6 - vérbűl az oxigént
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Mobil flották
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Decadent - Az őrület határán
gp A jövőre érkező játékban egy veteránt irányíthatunk, aki a fiát szeretné megmenteni a rémségektől.
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Beowulf_78 #337 üzenetére
A 2009 Q1-es negyedévet még nem tette közzé az NV. Abból derülne ki, hogy ezek az eladások mennyire fedték le a kiadásokat.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezt mond az embereknek. Bármilyen meglepő a nagy többség keresi a Vista Premium matricákat és a Win 7 még nagyobb hypeot kap. Azért volt akkora botrány nemrég a Vista és az Intel IGP viszonyánál, mert a laikusok bizony a matricát nézik. Nekik egyszerű támpont kell, mert nem értenek a gép felépítéséhez. Az, hogy Radeon meg GeForce nem nagyon mond nekik semmit, de a Vistaról tudják, hogy jó dolog.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Beowulf_78 #346 üzenetére
Fantasztikus lenne, ha a hozzáértők elkísérnék a laikusokat, de ez sajnos nincs így. Már a Windows 7 beta alatt is gyorsabban fut minden az XP-hez képest nem kétséges, hogy sikeres lehet az otthoni felhasználók között. A játékosok is elégedettek lesznek majd, a 9.3-as WHQL driverrel az AMD karik átlag 6-7%-kal gyorsabban dolgoznak, mint Vista alatt. Emellett az új AERO felület erőforrásigénye is jelentősen kisebb lesz a DX10.1-es kódolásnak köszönhetően.
Az AMD politikája az eltérő az NV-étől. A Radeon kártyák árbarát piacra neveznek, így az AMD-nek az a fontos, hogy gyorsak legyenek a játékok. A GeForce az a drága előállítás miatt drágább szegmenseket céloznak meg (ideális esetben persze, ha túl gyorsak a pici Radeonok, akkor szívás lesz, mint a GT200 esetében) eleve fontos az NV-nek, hogy ezeke a kártyák el legyenek adva, tehát a játékok gépigényét magasan kell tartani.
Nyilván a világosan látszik, hogy a DX10.1-gyel gyors a feldolgozás a számos optimalizált eljárás miatt. Ergo ez nem kedvez az NV piacpolitikájának. Nem tudja majd eladni a 300 dodós termékét, ha a 200 dodós cucc teljesítménye is elég lesz a többségnek.Keldor papa: a DX11 az fontos lesz több fejlesztőnek is, mert a GT300 tesszellátorát nem támogatja a jelenleg használt AMD-s Tesselation SDK. A DICE is ezért építette be a DX11-et a Frostbite motorba. A Techland is használni akarja a tesszellátort, így ők is be fogják építeni a DX11-et a Chrome Engine új verzióinál. Mellesleg azzal, hogy az új Call Of Juarez DX9 azt az árat fizetjük, hogy nincs elsimítás támogatás. Egyszerűen a Chrome Engine 4 teljesen Deferred Render, így esélytelen a dolog a Colos Subsample infók nélkül.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Beowulf_78 #399 üzenetére
A Screen Space Ambient Occlusiont nem szereti a GeForce, nem illik a TMU karakterisztikájába. Rengeteg mintavétel kell hozzá. Ezért fejlesztett az NV külön Horizon Based Ambient Occlusiont ami jobban tetszik a GeForce-oknak.
A HD 4870 X2 a Riddick alatt magas terhelésen dupla olyan gyors, mint a GTX 295. Persze ez nem meglepő, mert az AMD kártyák a Fetch4 miatt gyakorlatilag negyedakkora terhelés mellett jutnak mintákhoz. A fejlett grafikai algoritmusoknál jön ki az a különbség, hogy melyik rendszer lett grafikai és melyik lett általános számításra tervezve. A GT300 már biztos Gather4 lesz, mert azt a DX10.1-DX11 megköveteli.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #401 üzenetére
A gyári teszt alapján nem nagyon van 100 FPS alatti sebesség, még extrém beállításon sem. A GTX 295-nál már sokkal lassabb volt, persze az mindenképp hozzátartozik a történethez, hogy az SLI még nem működik normálisan. Majd az NV csinál hozzá profilt és az is jól fog skálázódni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz tzsolesz #404 üzenetére
Pedig tök logikus. A Riddickhez minimum GF 6 kell az NV oldalról, és minimum HD 2000 az AMD oldalról. Azt nem mondták, hogy ugyanúgy fog teljesíteni, csak ez kell minimum a futtatáshoz.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Beowulf_78 #415 üzenetére
Nekem is küldték. Elvileg az AMD kérésére készítették a fejlesztők tesztet. Majd egy közelgő AMD-s anyagban fel lesznek használva az eredmények. Bár hír az nem lesz belőle, de majd berakom a fórumba. Szerintem arra megy ki a dolog, hogy az NV a múlthéten elkezdte szapulni az AMD OpenGL meghajtóját (jobbára mást nem tehet), így most gondolom az AMD az új OpenGL-es Riddick teljesítményeredményekkel akar válaszolni a támadásokra.
Ami lényegében ki van emelve a belső tesztben, hogy a HD 4770 gyorsabb, mint a GTX 285. Majd gondolom pár tesztoldal beveszi a tesztjátékok közé a Riddicket is, és akkor lesznek függetlennek mondható mérések is. A pcgameshardware még csak a pre-alphát tesztelte, bár ott is meredek Radeon fölény volt.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Beowulf_78 #417 üzenetére
Nem hiszem, hogy mi átlagfelhasználók cégek vagyunk. Cégként engem sem érdekelne a Win 7 sőt még a Windows sem.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #423 üzenetére
Számos fejlesztő mondta már, hogy a DX10-zel a legegyszerűbb fejleszteni, mert minden szabványos. Ami baj, hogy a DX9-et is meg kell csinálni, ami időigény, hisz a két rendszer már nem kompatibilis.
A CUDA-ra majd térjünk vissza, ha támogatja az AMD és az Intel is. Addig felesleges köröket futunk.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #426 üzenetére
A DX10-ben nincsenek vendor specific caps bitek. Ha megírsz valamit DX10-ben, akkor az biztos, hogy menni fog egy DX10-es kártyán. DX9-nél rengeteg a gyártóspecifikus fícsőr, például a render-to-vertex-buffert nem támogatja a GeForce, így ode kell egy vertex texture fetch alapú megoldás ... és ezzel máris dupla munkát végeztünk.
A Techland Chrome Engine 4 az DX9/DX10-10.1 és DX11 motor. Jakub Klarowicz az egyik programozó, vele sokat szoktam beszélni. Speciel a Call Of Juarez második részénél a határidő miatt nincs DX10. Mert az UBI nyár elejére kérte. Ebbe vagy a DX9, vagy a DX10 render fért bele. Az UBI pedig a DX9-et választotta. Ez persze majd azt eredményezi, hogy nincs elsimítás támogatás semmilyen formában sem.
A DX10-nél az interjúban arra gondolhatnak, hogy az API kötelezi a programozókat a shader kódok megírására, azaz az új rendszer már nem tartalmaz fix funkciós shadert, de manapság már mindenki saját megoldásokkal dolgozik, így ez nem jelenthet gondot. Nyilván a DX10 rengeteg problémára tartalmaz megoldást, a DX9-ben meg lehet mondani, hogy az API nem támogatja a color részinfók mintavételét, így az AA-t sajnos buktuk, mert Deferred Shading a motor ... és még lehetne sorolni. Ettől nyilván könnyebb lesz a dolog, hiszen van kifogás, miért nincs AA támogatás.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #430 üzenetére
Hát a PH-n dolgozom. Ez pont elég ahhoz, hogy a Klarowcz féle fazonok szóba álljanak velem. A Techland Chrome Engine 4 motorja DX10-re készült. Egyszerűen az Ubisoft miatt kell a mostani Call Of Juarezt DX9-ben kiadni, nincs idő két rendert összetákolni. Sokkal jobban szeretnének a játékosok korrekt játékélményt, mint AA támogatást.
Mit kellett volna mondani a szóvivőnek? Azé nincs DX10, mert nem fért bele az időbe? Ez nem hangzik jól. Mellesleg annyiban igazuk van, hogy DX10 mellett még a shadereket is meg kellene írni az AA-hoz, így meg el van intézve, egy "nem támogatja a technika az élsimítást oszt jólvan" mondattal. Világos, hogy az utóbbi az egyszerűbb.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #443 üzenetére
Nem látom az ellentmondást, pontosan ezt mondta Jakub Klarowicz is. DX9-re és DX10-re egyszerre nem volt idő. Meg eleve a Techland nem ilyen összecsapós csapat. Ha valamit jól csinálnak az a grafika.
Annyi lett volna a különbség, hogy lett volna AA támogatás is, de akkor a DX9 kiesik és ezzel együtt a Vista felhasználók is. A nagy sebességet a DX10.1-ben lehet nyerni. A DX10-ben problémákra vannak megoldások némi teljesítményugrással.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Semennyi. Az NVIDIA nem kevés extra tranyót használ a magas órajelek miatt.
Mondjuk ez a gyorsabb a Larrabee-nél hatalmas jóslat volt. Erre kristálygömb nélkül rá lehet jönni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz schwartz #535 üzenetére
Az első szoftver render motorok 2013-2014 körül jönnek. Nagyon sok idő van még addig. Az Intel beáldozhat három évet a Larrabee-vel, mert gyakorlatilag semmi tapasztalata/részesedése a jelenlegi gamer grafikus kártyák piacán. Veszteni valója a temérdek pénzen kívül nincs (pénzből meg van elég nekik). Az NV már közel sincs így eleresztve pénzzel ... a befektetők meg nem szeretik az átvészelős időszakokat. A köztes öszvér megoldás nem az igazi. Most kikapni az RV870-től és a Larrabee-től egyszerre az rizikós. Az egyiket le kell gyűrni, persze ennek az lesz a következménye, hogy a másik chip ellen bukik a GT300.
Az NV brutálisan gyúr a mobil eszközök piacára, a Tegra baromi jó, csak arra várnak, hogy beinduljon az üzlet. Nyilván megfelelő anyagi tartalékokkal át lehet vészelni pár évet.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz schwartz #537 üzenetére
Az általános számításban elég durva lesz a Larrabee ... csak a grafikában lesznek problémái. Ugye már biztosan tudni, hogy a DX futószalag nagy része emulálva lesz. Konkrétan csak a textúrázás lesz fix-funkciós.
Kell ellene a GT300, a GT200 biztos nem lesz elég a GPGPU piacon.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A DICE és a Techland az AMD partner. Csak azért nem virítanak ott, mert ez az előadás DX11-ről szól. Ezért lettek azok a fejlesztők kiemelve, akik nem AMD partnerek, de DX11-re fejlesztenek.
Más még nem publikus slideokon mindkét cég logója virít.DriderG: Bár a DX10.1 csak pletykaszintű, de szerintem csak azért kell az NV-nek, mert a Win7 premium matrica csak így szerezhető meg. Az a belépőszintű konfigoknál eladásánál sokat számít.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Én mint újságíró el is tudom dönteni, hogy a júzernek mi a jó. Nagyobb sebesség, szebb grafika, működő AA ... amit a DX10.1 kínál, és amire már számtalan példa van. ... Vagy szerinted jó, hogy a legtöbb Deferred Rendering játékban nincs AA támogatás?
A júzer érdeke az új API kihasználása, az hogy az NV-nek ez nem tetszik ... hát nagyon nem tud meghatni ... ezt nevezik pártatlanságnak, mindent a júzer szemszögéből nézni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Írhatok az NVIDIA-nak, hogy kapja össze magát, mert jelenleg az AMD a Radeonokkal jól dolgozik, a történésekben is ezt látom. Vagy van olyan nyugati fejlesztő, akinek még TWIMTPB szerződése van?
A Battlefield 3 a Bad Company néven jelent meg konzolra. PC-re nem lett volna értelme kiadni, az a kód nagyon Xenosra lett optimalizálva. Volt is belőle egy kiszivárgott grafikon, ahol a HD 2600Pro teljesítményszintjén volt a 8800GT. Túl komoly volt az NV befolyás, aminek mára nyoma sincs, így jön a Bad Company 2 év végén.
Tehát én vagyok az oka annak, hogy az NV nem fejleszt? Szerintem nem, de mindegy.
Megjegyzem Rudi sem látja pozitívan az NV helyzetét, de ez most mellékes.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Persze, hogy van, mert kíváncsiak rá a felhasználók, hogy miért van ez így. Ezért néztem utána, amiből kiderült, hogy a 9400GT és a 9500GT 1 GB-tal veszettül jól fogy. Nyilván ha valaki nem hiszi el nem tudok rajta segíteni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Reklám szerződéseket mindenki leszarja. Ha meg normális támogatást adnak a játékhoz ahhoz nem elég két hónap. Sőt a fejlesztők nem is engednék, mert nincs értelme a jelen állapotok között.
Nézd meg mit futtat az AMD ... partner a Techland és a DICE. DX11 partner a Codemasters, a Rebellion, az EA Phenomic. Ezenkívül együttműködés van a BioWare-rel, a Creative Assembly-vel, és az Ubisoft Montreallal.
Mit tudunk az NV-ről ... partner a Futuremark, az 1C Company. PhysX partner a GRIN, a 8monkey Labs és az 1C Company fejlesztőcsapatai (orosz fejlesztésű játékok). Együttműködés pedig Infinity Ward-dal és csoportjaival van.
Minden más reklám alapú szerződés, ami nem lényeges. Felőlem felvillanhat a Tesco gazdaságos logó is a játék elején.
A Frostbite bemutató előadásán Battlefield 3 munkacímen említették az első rá épülő játékot, ami Bad Company lett. De már az EA bejelentette, hogy Battlefield 3 néven is készül játék.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AMD soha nem költőt reklámnál többet egy játékra. Nem is fog soha, mert nem éri meg. Akik odamentek, azért mentek oda, mert érdekük az AMD-s kapcsolat. Mit kellett volna a Valve-nak csinálnia. Menjen oda az NV-hez, amikor DX9 motort írnak. Most is mindenki aki DX10 motoron dolgozik, az AMD-hez megy, mert ott van tapasztalat és publikáció.
Nem bújok én semmi mögé. Spanolj a külföldi fejlesztőkkel és szereznek neked belépőket. Amikor a Frostbite előadás anyagát kaptam még nem dolgoztam a PH-nál.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack O'Neill #625 üzenetére
Nyáron semmiképp. Majd talán ősz közepén lecseppen némi tényleges infó.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz janos666 #631 üzenetére
Hiba ... a Gothic széria kötelező mindenkinek. Süti játék az első és a második rész. A harmadik az csak a CP1.7 után lett jó, az alap az bughalmaz.
Amúgy az, hogy rajta van a PhysX listán nem jelenti azt, hogy GeForce PhysX-es, a procin számol a játékok nagy többsége.GuB3Ra: Igen ... néha érdekes dolgokra volt képes a főhős. Én úgy kezdtem, hogy a falus harc után belém jött egy vaddisznó, és repültem-repültem-repültem-repültem-,,, amíg ki nem léptem.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz janos666 #635 üzenetére
GeForce PhysX-et ezek a játékok használnak:
Unreal Tournament 3 (PhysX patch)
Ghosh Recon Advanced Warfighter 2
Warmonger
Mirror's Edge
Sacred 2 (PhysX patch)
Cryostasis
Terminator Salvation (PhysX patch)
Crazy Machines 2Ezek a játékok a PhysX kártyát használják:
Auto Assault
Bet on Soldier: Blackout Saigon
Bet on Soldier: Blood of Sahara
Bet on Soldier: Blood Sport
Cellfactor: Combat Training
Cellfactor: Revolution
City of Villains
Fallen Earth
Infernal
Shadowgrounds Survivor
Stoked Rider: Alaska Alien
Switchball
Ghost Recon Advanced Warfighter
Unreal Tournament 3
Ghosh Recon Advanced Warfighter 2
Warmonger
Mirror's Edge
Cryostasis
Crazy Machines 2Az összes többi PhysX játék procin számol.
Ezek a játékok fognak a jövőben GeForce PhysX támogatást kapni (PhysX kártya támogatás is lehetséges):
Darkest of Days
Dark Void
Shattered Horizon
Metal Knight Zero
Star Tales
Nurien
Metro 2033
U-Wars[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz janos666 #637 üzenetére
Az a lista szart sem ér ... a PS3-as Heavy Rain PC-snek van feltüntetve ... a Sacred 2 nincs is jelölve. Innentől kezdve logikátlan. Valamelyik webmester kifehérített pár címet.
schwartz: Jaja a zene nagyon odapakol.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz ricshard444 #698 üzenetére
Nyilván ... de a fanság az egy másik kérdés. Nem vitaalap.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem teljesen. Ezek tervezett chipek, de az új generációs High-End lapkára nem hiszem, hogy hatással lennének. Ha kész kiadják azt is. Itt elsősorban azt kellett figyelembe venni az NV-nek, hogy eddig lehetett bojkottálni a fejlődést. Az év végéig több DX10.1-et (és DX11-et) kihasználó játék jön, ezek egy részében komoly képminőség és teljesítménybeli hátrányt könyvel el a DX10 mód.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz ricshard444 #802 üzenetére
Ha ez lenne a realitás, akkor már nem lenne Radeon a piacon.
szasanyi: Semmilyen GT300 infót ne vegyetek komolyan. Amúgy azt írja, hogy rossz a kihozatal, de ez totális kamu. Jön valamivel az NV (elvileg), de senki sem tudja, hogy mivel és mikor. Egyelőre év végére a DX10.1-es 40 nm-es lapkák amik biztosnak tűnnek ... reálisan ezt lehet várni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #811 üzenetére
Hiba ... a Zalmanos Giga kerülendő. Marha sok belőle a hibás. Persze még nem minősítették szériahibának, de 20%-os meghibásodási aránnyal már szerintem az. Összehasonlításképp a referencia HD 4850 1,4%-os aránnyal bír.
Vegyél Sapphire-t, ha nincs referencia.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Végre valaki rájött (Mondjuk nem kellett volna leírnia, de mindegy ). Theo meg Charlie kidobhatja az informátorait.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Google Translate csájé.
Egyébként azt írja, hogy minden ami van a GT300-ról kamu, még a név is. Soha nem létezett, és soha nem fog megjelenni. Ezért mondtam én, hogy ne vegyetek komolyan semmit, az NV-s hírekbű.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz schwartz #834 üzenetére
"A diák nem igazán világos, hogy a kód Fermi is alkalmazni kell, a GPU a szerencsejáték-üzlet (GeForce) vagy legalább szakmai tetemeltakarítási (Quadro), és nem csak GPGPU (Tesla) ..." ... könnyesre röhögöm magam a Google fordítótól.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #845 üzenetére
Amint beindul a TSMC 40 nm-es tömeggyártása a DX10.1-es notis chipek jönnek asztalira is. Ezt meg kell lépni, mert ősszel már nagyon komoly hátrány lesz a DX10 a DX10.1-es és DX11-es játékokban.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- BESZÁMÍTÁS! ASUS STRIX GeForce RTX 3090 24GB GDDR6X videokártya garanciával hibátlan működéssel
- ASRock RX 6900 XT 16GB GDDR6 Phantom Gaming OC Eladó! 175.000.-
- PowerColor Red Devil RX 6700 XT 12GB GDDR6 használt videokártya 1 év garanciával!
- ELADÓ : EVGA RTX 3070 Ti FTW3 Ultra (08G-P5-3797-KL) videókártya
- Radeon HD 7450 -1GB Videokártya
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen