Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TESCO-Zsömle

    félisten

    válasz priti #4170 üzenetére

    Agree.

    Magánvélemény, de szerintem sokan vinnyognának, ha az FPS-ek kapnának rendes ballisztikai motort. Nem tetszene pubinak, hogy a golyó nem oda megy, ahova céloz, pedig közelebb állna a valósághoz, mint a mostani. Számomra ezt jelenti a játékélményt befolyásoló fizika. Ki a 3,14csát érdekel, hogy hogy száll a füst, vagy folyik a patak? Nem a patakot irányítom, nem a füsttel "ölök". Egy pergősebb játékba kb semmit nem látsz ezekből, mert ha megállsz nézelődni, halott vagy. A rombolható környezet, hát ez jeátékfüggő, hogy befolyásolja-e a játékélményt. Egy Crysis-ban, a dzsungel közepén nem oszt, nem szoroz, hogy összedől-e a kajiba. De egy Unreal Tournament-ben, vagy egy városi FPS-ben bizony számít, ha rá tudod omlasztani az épületet a benne bujkáló ellenre...

    [ Szerkesztve ]

    Sub-Dungeoneer lvl -57

Új hozzászólás Aktív témák