- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Alig több, mint 100 ezer lett a Vivo V40 SE
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
-
Nagy fordulat jöhet az OpenAI-n belül
it Profitorientált céggé válhat az OpenAI, erősítette meg Sam Altman.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Vékonyabb lesz a Galaxy S24 FE
ma Viszont picit magasabb és szélesebb a Galaxy A55 mintájára.
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz DigitXT #3861 üzenetére
Ezt mondta nekem is Olez a Metro 2033 kapcsán, amikor a tesszellálásról faggattam. Egy bizonyos szint fölött nem éri meg alkalmazni, mert viszi a teljesítményt, de látható változást nem okoz.
A Stalker: CoP az 1.6.0.2-es patchben visszaveszi a tesszellálási faktor mértékét, és bevezeti a visszaskálázást. Egy +10%-ot jelent sebességben látható különbség nélkül.Az AVP kapcsán is eltűnt végül a medium és a high szint a tesszellálásnál, mert a wireframe módon kívül nem lehetett észrevenni a különbséget. Ebben a videóban lehet látni a végleges tesszellálási faktort, míg ez egy előzetes videó az optimalizálás nélküli állapotról. Egészen sok a különbség a wireframe módban látható különbség, de amint normál a kép ebből nem lehet észrevenni semmit.
A tesszellálás még ott is problémás, hogy azokat a kis háromszögeket egyenként fel kell textúrázni, ami gigantikus címzőkapacitást igényel. Ettől függetlenül örömteli látni, hogy a fejlesztők használják a technikát. Később továbbfejlődhet a dolog.
DigitXT (#3864): A karaktertesszelláció szintjén ennél több csak detail szinten hozható ki. Itt van pár példakép, ahol ez megfigyelhető. Igen a csöcsös csaj az. Egyelőre a Genghis Khan alkalmazza így a tesszellátort. Az AVP-ben persze van pár felület, ami szintén tesszellátort használ, de karakterszinten még nincs detail alakítás. Ez egyébként jó lépcső lehet.
A csúszkát használhatnak, de jelenleg inkább beállítják azt a minimális szintet, ami még látható változást hoz. Ez egyelőre egyszerűbb a tesztelés szempontjából. Sőt szerintem csúszka sosem lesz tesszellálásra. Maximum lépcsőzetes változás valószínű.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- LG LCD és LED TV-k
- Gyúrósok ide!
- Router gondok
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Tanks - MMO
- Nagy pofon: lőttek a Meta európai AI-tervének
- eGPU tapasztalatok
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...