Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • warcat

    veterán

    válasz nexwo #18093 üzenetére

    Részemről olasz amazon, és valószínűleg visszafizetés lett volna, ezért fordultam a gyártóhoz, amire buzdít(ott) is az EVGA, réggebben egyből ott volt a dobozban a felhívás, hogy a bolt helyett fordulj hozzájuk.
    Cserélik, mivel van erre külön készletük, illetve javítják is a kártyákat.

    EA: It's in the crate!

  • Warzoz

    senior tag

    válasz nexwo #18093 üzenetére

    Még december 1.-én, az egyik fórumtárs adta át a megrendelését. Aznap át is vettem a VGA-t az Alzában. Este, otthon összeraktam a gépet, tesztelgettem a vga-t játékokban, minden rendben volt, elégedett voltam. Másnap reggel már kezdődtek a gondok, böngészés közben fekete képernyő, ventik visítanak, csak hard reset segít. Kb fél órával később ismét ugyanez a jelenség, de már nem adott életjelet többé a VGA.
    Itt most leírom az én történetemet tanulságként az Alzás garanciáztatásomról, ahol is nem készült adásvételi és a számla sem az én nevemre szólt.
    Még aznap visszavittem Alzába a VGA-t, ahol kérdeztem is, hogy nem az én nevemre van a számla kiállítva, lehet-e ebből gond. Azt mondták, nem, nincs probléma, amikor leadom garanciára a terméket, ott úgy is meg kell adnom az adataimat és majd azokat veszik figyelembe.
    Nem ez történt. A számlán szereplő email címre küldték az üzeneteket, a fórumtársnak kellett végig intéznie mindent (ezúton is köszönöm neki). Én mindösszesen sms-eket kaptam, hogy az email címemre üzenetet küldtek (persze nem az enyémre küldték).
    Természetesen szó sem lehetett VGA-cseréről, hanem a vételárat utalták vissza.
    Ez úgy működött akkor az Alzánál, hogy mivel én fizettem ki a VGA-t a saját bankkártyámmal, így azt a bankkártyát kötötték a számlához. Tehát alaphelyzetben arra a kártyára ment volna a jóváírás, amivel a fizetés történt. De ez sem automatikus volt, mivel meg kellet adni nekik, vagy telefonon vagy üzenetben, hogy milyen módon szeretnénk megkapni a jóváírást. Ha utalással, akkor név+ számlaszám iban formátumban. Amíg ez nem volt meg, addig nem ment a jóváírás. Miután ez megtörtént 2 napon belül a számlámon volt az összeg.

    A következő, jelenlegi VGA-m (ehhez is egy átadott megrendelés útján jutottam hozzá, most is Alzánál) esetén már szemfülesebb voltam, mert itt már a vásárlás előtt szóltam, hogy a megrendelés nem az én nevemen van. Nem csináltak belőle gondot most sem, megadtam az adataimat, így már ezekkel az adatokkal lett a számla kiállítva (elkerülte a figyelmemet és már csak otthon vettem észre, hogy a lakcímet csak nem sikerült átírni a számlán).
    Viszont nem kaptam értesítést a vásárlásról és az Alza fiókomhoz sem lett hozzákötve a vásárlás.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák