- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mobil flották
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Garmin Venu Sq 2 - alaptudás a négyzeten
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Assassin's Creed Shadows - A feudális Japán
gp A készítők egy rövid videót osztottak meg velünk a sorozat új helyszínéről.
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
X Factor
addikt
válasz -=RelakS=- #7627 üzenetére
Ebben a témában én leginkább a gyártókra haragszom, egyszerűen nem öntöttek tiszta vizet a pohárba, h. mi micsoda és hogyan műkődik és mi mit csinál, plusz elvárt igény esetén milyen beállitások passzolnak hozzá. (Ok, van pár grafikon, pár minimalista leiras, de az h. az embereke arcába nyomták volna az infókat, elmaradt)
Ezzel teret engedtek olyan vitáknak amik sok esetben, minden technikai paramért,tudást mellőznek, kvázi hit viták zajlanak megannyi fórumon.
Mi is Így olvasva, igazából ugyanazt irogatjuk egymásnak. Meg jól le is irtad a lényeget, pár mondatban mi miért hogyan mukodik.
Annyival egésziteném ki, h. a csgo és overwatch vagy mas kompetitiv fps kicsit kivételes, mert egyrészt egy hajszariton is elfutnak, masfelől vagy engine sajatossag vagy egyéb dolgok miatt a jatekosok szeretik ha 300fps-el megy, ami azért ha belegondolsz elég szürreális.
maajsz
Minden extra okoz input lagot, akárhogy is nézed mivel valamilyen számítási folyamat van mögötte
Ezt a v-sync+adaptiv sync dolgot nem is értem.
Most, ha tényleg nem is értedm akkor miért jelented ki az első mondatodban, h. mi történik
No offense, tényleg nehogy magadra vedd, csak szerintem ez a példa is mutatja, amit fentebb emlitettem. Mind az NV mind az AMD bár adott ki fact sheet-et, a userekben történő tudatositas h. mi micsoda és hogyan mukodik elmaradt.
Az utóbbi konkrétan azért jött létre, hogy elengedhesd a v-syncet, úgy hogy ne legyen tearinged.
Ez részeben így is van, de ebben a felállásban továbbra is az a kérdés, h. mi történik ha kilépsz a specifikáció szerinti range-ből, ahol a gsync aktÍv. Tehát amig 40-144 range-ben vagy aktiv, a gsync, nincs input lag novekmeny, minden egyes gpu bufferbol megjelenitesre tovabb kuldott frame, a kijelzo szinkronizacionak megfeleloen jelenik meg tearing nelkul. Ha atleped a 144-et, akkor a gsync megszunik, innentol annak fuggvenyben h. milyen egyeb beallitasok vannak aktivalva tobb scenario letezik.
Innen fakad a gyartoi es egyeb ajanlas mert ilyenkor ha vsync on aktiv, akkor nem tudod meghaladnia gsync range felső értékét. nyilvan ha tobbet akarsz mind 144, akkor kikell kapcsolni, ez esetben viszont ugye semmi nem aktiv. Illetve van a fast sync, ahol 3 frame kerul a gpu buffer-be es mindig csak az utolso rajzolodik ki, ha atleped a 144-et, a semminel jobb, de nem az igazi.
nyul105
utánanézek majd, de asszem kb 2 éve. Még azelőtt megcsináltaK, h. a gsync compatible elérhető lett volna.[ Szerkesztve ]
Make things work
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D nyomtatás
- Ukrajnai háború
- Cyberpunk 2077
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- Milyen légkondit a lakásba?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...