Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tuskone

    lelkes újonc

    válasz MPowerPH #5543 üzenetére

    Két lehetőség van, ha elfogy de csak allokáció, akkor felülírja és észre se veszed, pl textúrák az elöző mapról/szobából/30perccel ezelöttről, itt kérdéses hogy mennyire jól van megírva, általában ezeket előre cacheli hátha kell valami, ha nem akkor frametime gond lesz ameddig nincs rtxio, utána nem tudom, mert nem láttam még, de "elméletben", olyankor SSDről közvetlen átnyalja a gpu az adatot, és kvázi soha nem fogysz ki, kivéve ha 2. opció van:

    Ha valamiért valami olyan sokat használna, hogy teljesen nem fér bele a VRAM az adott frame akkor crash.

    Ettől nagyon messze vagyunk legtöbb esetben. Inkább csak allokáció szokott lenni, hogy kevesebb loading screen idő, vagy frametime gondok legyenek, és nagyon kényelmesen befoglalja a vramot a játék, hogy ne legyen gondja.

    Mármint nem elég a 10gb semmire, ez csak egy mítosz valójában kukába való a kártya.

    PS: 10gbal nekem index alatt nem volt gondom, sőt még bátorkodtam néhány játéknál a 120/144hz-re is

Új hozzászólás Aktív témák