- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
Hirdetés
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
Mobilarena
nVidia GeForce GTX 970 / 980 (GM204)
Új hozzászólás Aktív témák
-
FLATRONW
őstag
válasz SSJPeter #11266 üzenetére
Megjelenéskor nem is volt hajlandó GPU-n futni a PhysX a Redux verzióban és ilyenkor néha nekem is kifagyott a játék. Később ezt javították és nem volt a továbbiakban fagyás. Mivel a játék eredeti, ezért ez a lehetőség ki is van zárva.
Azonban ahogy leírod, hogy bekapcsolt advenced PhysX mellett hűvösebb volt a kártya és kevesebbet is fogyasztott, arra következtetek hogy valami miatt mégis a CPU-n futott a PhysX. Mivel a CPU le volt terhelve a PhysX számolásával, ezért visszafogta a GPU teljesítményét is valamennyivel.
Próbáld ki azt, hogy a Control Panelben a PhysX beállításoknál manuálisan beállítod a GPU-t a PhysX számítására.
Hogyha automatán hagyod, akkor is azt írja ki, hogy a GPU számolja a PhysX-et de ez nem biztos, hogy igaz is minden esetben. Voltak olyan esetek, hogy a GPU-Z nevű programban addig nem tette oda a Physx-hez a pipát míg a Control Panelban automatára volt téve a PhysX.
Egy próbát megér.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest