- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Milyen okostelefont vegyek?
- Sok mindenben fejlődött a friss Nord CE4 Lite
- Google Pixel topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi Mi 11 Lite - 4G-vel vagy 5G-vel kéred?
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Folytatódik a híres sorozat, érkezik a Farming Simulator 25
gp Idén ősszel visszatérhetünk a virtuális gazdálkodáshoz, novemberben debütál a legújabb epizód.
-
Egy hibát javít az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5592-es, WHQL aláírással rendelkező csomag nem is kínált mást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
ForRedGlory #1746 üzenetére
Mert egy rakás context switch van abban a játékban. Ehhez pedig sok regiszter kell a GPU-ban, baromira sok. A Keplerben nagyon kevés regiszter van a manapság általánosa elfogadott szinthez képest, ezért a context switch időbüntetése többszörös még a Fermi architektúrához képest is. Ezzel a fejlesztők nem tudnak mit kezdeni, max. megkérik az NV-t, hogy a következő körben építsen be legalább 2x több regisztert. Ezzel egyébként nem csak a Relic küzd. Egy csomó fejlesztő kutatott olyan technológiákat, ami a következő generációs GPU-knál majd ütni fog. Azt viszont nem gondolta senki, hogy a Fermi után az NV bedob egy teljes hátraarcot. Ez egy kellemetlen helyzet, így az adott játék a körülmények áldozata lett.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Tirexi
addikt
válasz
ForRedGlory #1746 üzenetére
A játék Benchmark-ok azért vannak, hogy a User megvegye az új VGA-t a játékhoz.
Annó a Mafia 2 bench is megette a gépet miközben a sima játék meg tökéletesen ment.
Ugyan ez a Metro LL is... A Bench megeszi a gépet míg a játék vígan szaladgál 60FPS+ -al szinte mindenhol.
Én nem adok a bench-ekre már régóta. Elég ha a teljes game úgy megy ahogyan kell.Más az ha beszaggat meg más az, hogy ha folyamat lassan megy a game. Inkább szaggasson néha minthogy folyamat 20 FPS-em legyen mindenhol.
Kompromisszumokat meg sajnos kell kötni mert olyan nyomorult világban élünk, hogy a VGA fejlesztők egymást szívatják a játékba jó pénzért rakatott rejtett teljesítmény csökkentő szutykaikkal csak azért, hogy a másikat lejárassa. Már rég nem te mint Gamer User vagy a középpontban hanem a pénztárcád. Erről szól ez az egész. Nem az igényeidet nézik hanem a pénzedet. Ezért adnak ki minden évben egy új CoD-ot vagy NFS-t szinte nulla játékbeli módosítással. Ha ezek a játékok jók lennének nem kéne belőlük minden fél/évben új rész.
Ha minden le lenne normálisan optimalizálva akkor nem kellene SLI/CF meg 6 magos CPU sehová.
Olyan technológiákat raknak a játékokba amik tök feleslegesek vagy amire nincsenek felkészülve a hardver gyártók.
Új hozzászólás Aktív témák
● ne OFF-oljatok!