Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz ForRedGlory #1746 üzenetére

    Mert egy rakás context switch van abban a játékban. Ehhez pedig sok regiszter kell a GPU-ban, baromira sok. A Keplerben nagyon kevés regiszter van a manapság általánosa elfogadott szinthez képest, ezért a context switch időbüntetése többszörös még a Fermi architektúrához képest is. Ezzel a fejlesztők nem tudnak mit kezdeni, max. megkérik az NV-t, hogy a következő körben építsen be legalább 2x több regisztert. Ezzel egyébként nem csak a Relic küzd. Egy csomó fejlesztő kutatott olyan technológiákat, ami a következő generációs GPU-knál majd ütni fog. Azt viszont nem gondolta senki, hogy a Fermi után az NV bedob egy teljes hátraarcot. Ez egy kellemetlen helyzet, így az adott játék a körülmények áldozata lett.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Tirexi

    addikt

    válasz ForRedGlory #1746 üzenetére

    A játék Benchmark-ok azért vannak, hogy a User megvegye az új VGA-t a játékhoz.
    Annó a Mafia 2 bench is megette a gépet miközben a sima játék meg tökéletesen ment.
    Ugyan ez a Metro LL is... A Bench megeszi a gépet míg a játék vígan szaladgál 60FPS+ -al szinte mindenhol.
    Én nem adok a bench-ekre már régóta. Elég ha a teljes game úgy megy ahogyan kell.

    Más az ha beszaggat meg más az, hogy ha folyamat lassan megy a game. Inkább szaggasson néha minthogy folyamat 20 FPS-em legyen mindenhol.

    Kompromisszumokat meg sajnos kell kötni mert olyan nyomorult világban élünk, hogy a VGA fejlesztők egymást szívatják a játékba jó pénzért rakatott rejtett teljesítmény csökkentő szutykaikkal csak azért, hogy a másikat lejárassa. Már rég nem te mint Gamer User vagy a középpontban hanem a pénztárcád. Erről szól ez az egész. Nem az igényeidet nézik hanem a pénzedet. Ezért adnak ki minden évben egy új CoD-ot vagy NFS-t szinte nulla játékbeli módosítással. Ha ezek a játékok jók lennének nem kéne belőlük minden fél/évben új rész.
    Ha minden le lenne normálisan optimalizálva akkor nem kellene SLI/CF meg 6 magos CPU sehová.
    Olyan technológiákat raknak a játékokba amik tök feleslegesek vagy amire nincsenek felkészülve a hardver gyártók.

Új hozzászólás Aktív témák