- Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Elite szett, óriás telep és szuperfényes kijelző
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Fotók, videók mobillal
- Honor 200 Pro - mobilportré
Új hozzászólás Aktív témák
-
GeneraL_XTX
veterán
válasz #Morcosmedve #13598 üzenetére
Zért a 3Gb nem egy életbiztosítás. Ha van rá kereted, én ezt választanám.
-
ÁdiBá
veterán
válasz GeneraL_XTX #13601 üzenetére
Erre, ezekre a kártyákra értelmetlen a 6Giga VRam...
2560x1440 be elég nálam mindenhova éllel együtt, akkor ugyan hol fogy el?! 4K?
Akkor igen kellhet...
Amúgy szerintem nem éri meg többet adni érte...#13603) Keldor papa Több kártya esetén mindenképpen célszerű benevezni ilyenbe ha otthon ilyen kijelző vár a szobában.
[ Szerkesztve ]
ÁdiBá
-
Tirexi
addikt
4K-nál meg már nem a VRAM fogy el hanem a VGA ereje.
Nagy felbontásra inkább vegyen valaki több VGA-t mint 1db nagyobb memóriával rendelkezőt szerintem.Amúgy a tapasztalatom nekem is az, hogy egy sima mezei 780 elég volt 1440p-re a maga 3GB VRAM-jával.
(#13603) Keldor papa:
Játék függő.
Skyrim ENB-nél 5mp alatt elfogy a 3GB és írták, hogy a Titan 6GB-ját is megeszi ha úgy van beállítva.[ Szerkesztve ]
-
Tirexi
addikt
válasz SzlobiG #13605 üzenetére
Akkor van ha rengeteg nagy felbontású textúrát raksz a játékba.
Én is beleestem ebbe a hibába és a játék betöltése után pár mp-re rá betelik a 3GB VRAM és elkezd a játék valami iszonyat mód töltögetni.Ha nem lépem meg ezt a keretet akkor meg tükör sima játékmenetet kapok. Ebből jobb a 6GB VRAM ott több ilyen textúrával lehet szép sima játékmenetet kapni.
Amúgy igen sokkal látványosabb a 4K felbontású textúra mint a sima.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A VRAM-nál speciális a dolog. Valójában nincs igazán nagy VRAM igény, de önmagában a mostani WDDM felülettel az erőforrások megsemmisítése annyira költséges, hogy a nem használt adatokat is otthagyják a VRAM-ban a fejlesztők. Ez az oka annak, hogy manapság a motorok minden megmaradt memóriát kihasználnak.
Ezen majd a low-level API-k javítanak. Ott meg az lesz a probléma, hogy egyszerre sokkal több a munka, és sokkal több adatot kell tárolni a memóriában egyszerre. Szóval ördögi kör.
Az igazán jó megoldás a low-level API és a virtuális textúrázás. Erre megyünk majd el a jövőben.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
keIdor
titán
válasz Tirexi #13604 üzenetére
Igazság szerint 4K-ra mar mindketto kell. 2-3db videokartya 6GB vrammal, az Evga 780 6GB jo valasztas, ha az ember nem akar Titant. De oda a 290 CF is megoldas lehet, vagy 290X. 4GB is eleg lehet.
Abu: Igyis-ugyis tovabb fog noni a memoriaigeny, a ramgyartok termekeit el kell adni, a fejlodes nem all le. Lesz meg alap a 8-12GB is csak ido kerdese. Az hogy indokolt-e mas kerdes, a ramgyartoknak akkor is fenn kell maradniuk valamibol.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az egészen más. Ahhoz teljesen direkt hozzáférést kapnak a fejlesztők. A felhasználható ~5 GB-nyi memóriát úgy allokálják ahogy akarják. PC-n ilyen nincs. Az OS intézi ezt, és ha rosszul intézi, akkor bele kell törődni abba is.
(#13612) Keldor papa: Nem valószínű, hogy sokáig nőne. Most lesz egy kis ugrás, aztán beáll megint. Az a baj, hogy a számítási kapacitás gyorsabban nő, mint a memória-sávszélesség. Amikor megválasztják az alkalmazott eljárásokat, akkor ezt figyelembe veszik majd.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Mantle grafikus API. Az csak a VRAM-ra van hatással. Az persze explicit vezérelt, de inkább a rendszermemória a gond. Ezt PC-n és konzolon másképp kezelik. PC-n az a normális, ha kell, akkor lefoglalod a helyet és kész. Konzolon sokkal kifizetődőbb, ha előre lefoglalod a teljes memóriát. Egyszerűen mindegyik gépben ugyanannyi van, tehát lehet erre tervezni. Ezen a lefoglalt területen belül pedig a program elvégzi a szükséges allokációt. A különbség az, hogy a konzolos opció szupergyors, míg a PC csak annak látszik, de valójában new/malloc() igen időigényes, míg az alacsony szintű allokációs rutinok kontextusváltást is igényelnek az OS-nél, ami már durván lassú.
Szóval PC-be mindenképp több memória kell ugyanarra a programportra, mint konzolon.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
HSM
félisten
De itt renndszermemóriáról beszéltél, nem videómemóriáról... Ha 5Gb szabad a konzolon, akkor azt legrosszabb esetben is röhögve hozza egy pc 12 vagy 16gb rammal. Videómemória pedig akkor csak nem fog kelleni 4gb-nál több egyszerre...
A sebességet meg majd megoldják valahogy a fejlesztők.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Szándékosan arról beszéltem. Az a nagyobb gond. De a VRAM sem egyszerűbb. Nyilván az explicit kontrollt nem azért kérik a fejlesztők, mert annyira szeretnének arra dolgozni, hanem azért, mert a WDDM-mel már a memória/erőforrás felszabadítása is egy vállalhatatlanul lassú művelet. Ezen megy el a teljesítményük nagy része, de ugyanakkor az explicit kontroll felelősség is. Lesz egy rakás hardver, aminek működnie kell. Most a WDDM mindenen lassú, de a low-level API-val nem lehet mindenre jó opciót írni. A Mantle is annyi jelenleg, hogy a PS4-re írt kódot lemásolják és szurkolnak neki. Ez meg már a GCN S.I.-n nem optimális. Annak a low-level API-s explicit kontrollnak is meg lesznek a nyűgjei. Ha copy-paste alapokra épül a PC-s portolás, akkor erősen GCN C.I. kell a kódnak.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
cserkopater
csendes tag
Üdv!
Most újítottam be egy asus gtx 780 dc2 oc-t A bibi az hogy ennek van egy kis súlya, ezért valamennyire meghajlik. Ebből lehet később problémám (érintkezési vagy egyéb) vagy nem kell vele foglalkozni? -
SzlobiG
félisten
válasz cserkopater #13621 üzenetére
Nem lesz baja ez gyárilag így van tervezve.
-
MiklosSaS
nagyúr
Ez most jo eredmeny, vagy kozepes illetve elfogadhato?
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
Maszki
tag
Tervezek venni egy 780at. A két kiszemelt kártya az EVGA GTX 780 Classified, és a Asus DCU 2. Szerintetek melyiket vegyem, megéri az evga a felárat?
◄ Maszki ►
-
monosz
őstag
válasz #35434496 #13644 üzenetére
Szerintem meg, nem.Egy öt éves,napi 1-2 órát használt minőségi tápot bőven árában el lehet adni.
Ez természetesen ,az én véleményem,biztosan van aki nem így gondolja.Más: Egy 950TX Corsair,megbírkózik egy 780 SLI-vel? Erősen gondolkodom egy társ beszerzésén a Lighgtning-hoz.
A fontolgatással gyakran elmúlik az alkalom..
-
monosz
őstag
Kösz urak,akkor már csak a gyüjtögetés marad,a Lightningra.
Cyber: Aha. Röcög a farcry.
Az kizárt,egy kártyával is 65 a max. Ez nem Ref.[ Szerkesztve ]
A fontolgatással gyakran elmúlik az alkalom..
-
Új hozzászólás Aktív témák
● ne OFF-oljatok!
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Tudományos Pandémia Klub
- Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Milyen mosógépet vegyek?
- Azonnali fotós kérdések órája
- World of Tanks - MMO
- Politika
- Elite szett, óriás telep és szuperfényes kijelző
- További aktív témák...
- KÉSZLETRŐL! - Új - 180 Fokos GPU PCIe Tápcsatlakozó Adapterek - NVIDIA AMD INTEL - A Több Olcsóbb!
- GIGABYTE RTX 2060 OC 6GB (GV-N2060WF2OC-6GD rev. 2.0)
- Palit RTX 2060 Super 8GB GDDR6 használt videókártya eladó garanciával!
- PALIT RTX 4080 16GB GDDR6X JetStream- Új, 2 év garancia - Eladó!
- Inno3D iChill RTX 3070 X3 8GB használt videokártya eladó garanciával!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest