Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz proci985 #78675 üzenetére

    Nagyon nehéz egy általános neuronhálót kialakítani. Ezért van ez játékhoz kötve. Az a gond, hogy a DLSS igazából nem csoda, tehát a 4K-s DLSS beállítás azért rosszabb minőségű, mint a natív 4K, mert alapvetően a nem kritikusnak ítélt részeket kisebb felbontásban készíti el. Innen jön a sebességnövekedés is, hogy csak ott legyen nagy a felbontás, ahol igazán számít. De ha erre nem jó a neuronháló, akkor bizony tud ám komoly recéket okozni, főleg amiatt, hogy alacsonyabb lesz a felbontás a natívnál. Ez a nehézsége az egésznek, és mivel a gépi tanulás eléggé kiszámíthatatlan, így előfordulhat, hogy az esetek kb. 10%-ában furcsán recésnek lát majd dolgokat a játékos. De ezen azzal lehet javítani, hogy tovább tréningelik a neuronhálót.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák