- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Döglött Róka #119 üzenetére
Azért az a legendás tartosság amit sok toyota, vw, renault, fiat, bmw... motor tudott pl VW SDI, Toyota 1szfe... és sorolni lehet hogy 600.000km+ után még gyári a lánc! blokkhoz nem volt hozzányúlva! és ehez annyit kellett tenni, hogy cserélj olajat meg gyertyát! 2023ban kb nincs. DI magában hibás konstrukció. Turbo, pcv szelep, DPF... plusz alkatrész . btw elő van írva bármely DIs motornál, hogy ugyan 150.000km után meg kell tisztítani, PCVt cserélni, szórást ellenőrizni? 150.000kmnél már 99%ban a fentiekkel de legalább eggyel gond lesz. Pedig amúgy nem rossz lehet elmenne 500.000km+t de ha ez nincs megcsinálva akkor elöbb utobb komoly gond lesz. Az újakkal törődni kell. Már nem elég a cserélj "olajat/gyertyát". És nincs előírva.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...