Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ludsimon

    veterán

    válasz huszi.gyb #8860 üzenetére

    1) már elég jól haladok a fékezési technika elsajátításával, mindig vészfékezek piros lámpák előtt (ha nincs mögöttem senki a seggembe). Már ahhoz képest ahogy 1-2 hete ment nagyon jól megy, hátsót blokkolási határon húzom, elsőt meg úgy érzésre de pillanatok alatt megáll. Dönteni is megtanultam kis sebességnél, igaz még nagyon gyerekcipőben járok, de minden nap gyakorlok, tanulok valamit.

    2) Most ez a baj, de ha előbb vettem volna gumit mint kipufogót tudjuk jól akkor meg az lenne, hogy milyen hülye vagyok, hogy 50-est tuningolok, miért nem veszek 125-öst vagy nagyobbat...

    Azért az durva, hogy kb már 6x leírtam miért tuningolom az 50-est de még van aki mindig nem értette meg.
    Simán hozható a 4L alatti valós fogyasztás egy pici tuninggal, ez nem üzemórás 70-es gép...
    Ésszel kell csinálni, nem azonnal feltenni a sportlégszűrőt stb, hogy benyeljen 0,5-1L-t pluszba.

    [ Szerkesztve ]

    undefined

  • Den

    veterán

    válasz huszi.gyb #8860 üzenetére

    1. Vezetni csak úgy lehet megtanulni, ha az ember vezet :). Egy kipufogóval felpöckölt 50-es nem változik olyan kezelhetetlen vafállattá, aminek a kontrolálásához több év motoros tapasztalat kell :D

    2. Jól emlékszem, hogy te régebben vettél ilyen 20k-s robeszokat, némelyikkel még jártál is? Gondolom azokon patika gumik voltak, maximálishoz közelítő profilmélységgel, és max 2-3 éves korral. Ha nem akkor meg azonnal vettél rá új gumiszettet, és nem egy másik bontanivaló gépre költöttél :)

    Én tudom mi a tankönyvi prioritási lista, ahogy egy gépre költeni kéne. De látom azt a rengeteg lerobbant szart ami beömlik ide javításra, és MMINDIG akkor hozzák be a gépet amikor a motor rossz. Sose hoznak úgy gépet, hogy mi den fasza, de nézzük meg a féket futóművet. Vászonig kopott gumi.. mondjuk azt cserélni kéne... azzal ne törődjünk, a motor legyen jó... Vasig kopott fékbetét... Jó, ha a blokk már jó és belefér cseréljük, de alőbb a blokk legyen jó... Pár hete egy robeszt sztenderre húzva cenziket billent a hátsó kerék. A kerékanya le volt lyzulva,és a fékbetét kopásán látszott hogy már hónapok óta. Meghúztuk, de a betétet persze nem cserélhettük, mert "jó az még, majd most mar egyenletesre kopik... Quadok széthóllófélben lévő futóműveit már nem is említem.
    Ez a magyar valóság, én már nem tudok kiakadni azon, hogy egy fiatal srác inkább kipufogóra kökt mint gumira..

    (lejjebb a leveles hozzászólásod jól értem, hogy arra utal, hogy csekktől tartasz, mert volt ahol 50 helyett 100-al mentél? :) )

    www.simson4t.hu

Új hozzászólás Aktív témák