Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #50433536

    törölt tag

    válasz DigitXT #22500 üzenetére

    Köszi, tényleg írtad már... jól beleástad magad ebbe a motorba... :) én alig találok hozzá infót a manuálon kívül.

    A karbin meg nem sok állítani való van, nem? Ha a fúvókák gyáriak és nincsenek kikopva/eltömődve a járatokkal együtt, akkor csak két dolgot lehet állítani. Benzinszintet és alapjárati levegőt. Ami eléggé befolyásolja a közép- és felső tartományt is, bárki bármit mond, így van és a gyertya "őzbarna" színét is itt lehet elérni, ha jó a benzinszint.

    A levegőt elég könnyű beállítani, ha nincs fals levegő.
    A benzinszintet pedig jól be lehet lőni egy-két próbálkozásra. De ha netán eltérünk tőle +/- 1 millimétert, akkor sincs nagy baj. A karbi bonyolult szerkezet, de nem precíziós. Nem kell és nem is lehet úgy beállítani, ahogy a nagy könyvben meg van írva, főleg hogy nem új darab egyik sem. Ha a legjobb tudásod szerint belőtted a karbit és mégsem megy úgy, mint régen, akkor máshol lehet a bibi. Bár a videód alapján elég jól megy, nem értem mit akarsz még. Ja, hogy régebben jobb volt. Meg kéne nézni, hogy azóta mi változás volt a gépen. Ja, írtad már, főtengely csere volt. A főtengely felújítás után az enyém jobb lett. Akkor a tiednél valami van... vezérlés, szelepek tömítettsége, dugattyú. Érdekes, hogy eléggé szereled a motort, de a vezérléshez nem nyúlsz... az én kezeim és ujjaim alig férnek be, mégis megcsinálom... nézzél már rá arra a vezérlésre, hogy amikor jelen van, hogy áll a vezérműtengely. :R

    Én 85-90 kg vagyok, évszaktól függően :) és elég jól muzsikál alattam a vas. Amíg meg nem áll, mint a cövek a makacs kisasszony. Én tolatja magát hegyen át... :N

Új hozzászólás Aktív témák