- Yettel topik
- iPhone topik
- Google Pixel topik
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Akciófigyelő: Már 70 ezer forint alatt a Xiaomi felmosni is képes porszívója
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
Hirdetés
-
Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
ma A OnePlus Ace3 Pro lesz az első készülék a megnövelt kapacitású, de vékonyabb profilú teleppel.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
csongi #13610 üzenetére
Lehetett volna még tuningolni a 180-at is.
Lósz*rt. Akkora különbség van a 2 motor közt, hogy azt már nem tuningolod bele!
Elhiheted, hogy nem azért vettem 400-ast, hogy alacsony fordulaton pöfögjek...
Wankel? Nincs, nem kell!egy gyári 250-es tartósabb lehet mint egy tuningolt 180-as
Ez természetes! Mindenki tudja. De ezzel mit mondtál? Csökkentsen fordulatot...Az a faktor amit ő szeretne egy 250 .... megadhatja.
Lósz*rt 2: mondtam már, hogy nem annyival jobb egy 250-es, hogy durván jobban
menjen. Tehát azt is hajtaná, mint állat, amíg ki nem növi. (Jobbulást a fogadnak.)Ui: kisarkítottam, mert írod a 300-ast is... Nem tudom írta kcsa, hogy nem sokkal
tud többet a "300"-as a 250-esnél, szóval nehéz meghúzni, mi az ami "elég".Én annyit tudok, hogy NEKEM a 400-as, így 30 pacival (ha még megvannak) elég.
Azért tuningolom, mert kíváncsi vagyok, mi mennyi miért: mérek/grafikonozok stb.
Ha jobban megy, örülök, meglepem a C600 Sportot, örülök - de nincs jelentősége!
Egyedül annak van, hogy van egy csomó szám, ami nem hazudik: ezeket mérem.
Fogyasztás is tökre érdekel, mert tetszik egy olyan visszajelző, ami "megjósolja",
mennyit tudok még menni azzal, ami a tankban van. Nem azért, mert nem tudnék
40-50 km-rel korábban tankolni, mikor bevillan, és akkor garantáltan nem fogy ki...[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
csongi #13610 üzenetére
Szerintem még mindig elbeszélünk egymás mellett...
Soha nem tuningoltam semmit Maján a jobb teljesítmény elérése érdekében. Már így vettem... Multivar van benne, és csókolom. A beállításai nem épp ideálisak, ezért kezdtünk el játszani a karburátorral... A hajtásnál alapvetően egy görgő szett bepróbálkozás volt (amikor a karbi hibázott, mint kiderült), de akkor sem a plusz lóerő volt a cél. Most sem tuningolni akarom. Multivarral tetszik, nélküle nem próbáltam (nem is akarom, ha nem kell nem nyúlok hozzá). Egy 250-es sem lenne erősebb, akkor meg minek vegyem meg, ha nem tudok érdemben hozzátenni az eladási árhoz?
Igen, mondtam, hogy szeretnék nagyobb motort, de NEM VÁROSBA. Számomra fölösleges a nagyobb ccm, aránylag sokat megyek, nem érné meg NEKEM a plusz 1-1,5L fogyasztásban. Ha majd lesz keret egy nagyobb motorra, amivel csak túrázok, veszek. Addig Majával azért ide-oda el tudok menni, és városban is kényelmes, jól pakolható, könnyen kezelhető.
Nem értem, ezek után miért kéne lecserélnem egy 250-esre...
Hacsak nem egy fórumon belüli -szopásmentes- Forszájt lenne az?!?
Jobbulást!www.dongosofor.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Yettel topik
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Ingyenes magyar EPG szerver észrevételek
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...