- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi Mi 11 Lite - 4G-vel vagy 5G-vel kéred?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic V2 - origami
- Hány kalóriát éget el a bújócska?
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Itt az első olyan, MI-re kiélezett laptop, ami ellenáll a környezeti hatásoknak
ph A széleskörűen konfigurálható újdonságból remek választás kerekedhet a zordabb körülmények közepette végzett, helyszíni munkákhoz.
-
Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
it A jelentések szerint Donald Trump azt fontolgatja, hogy politikai tanácsadót csinál Elon Muskból, amennyiben megnyeri a novemberi választást.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #13047 üzenetére
Nem kell egetverő különbségre gondolni. Motoroztunk együtt a két Majával,
cseréltünk is, hogy a pilóta súlykülönbség ne zavarjon be, de akkor is ez a
feelingje. A 180-as azon kívül, hogy jobban "kilő", pörgősebb, "huligánabb",
és garantáltan nagyobb a végsebessége. Bár ezt nem hasonlítottuk össze.
De tudom, mert GPS szerint is meg tudja futni a 120-at, míg a nagynak az
áttétele hamarabb fogy el, és gyakorlatilag szétpörög, mire elérne odaáig...
(Lehet hozzá venni tuning kihajtást, aminek más a fogszáma, szóval elvileg
növelhető a végsebessége, de annak már sok értelme nincs: ezek ilyenek.)Igen, tuningolt, azaz van benne egy Multivar, ami hagyja felpörögni. Én meg
pont nehezebb görgőket raktam a nagy Majába, hogy legyen végsebessége
is, de a rajtja úgy már tényleg nagyon gyenge volt (lásd a Liberty 50 "ellen").Ui: igen a nyitott dob is tuning, de az inkább csak a feelinghez ad hozzá.
A ccm csak egy dolog. Robeszoknál a hajtás a lelke mindennek, meg ugye
az önsúly, lévén általában* viszonylag kis teljesítményekről beszélünk.*: azért 300-400 ccm körül már kezdenek szaporodni a lovak, esetenként a
hengerek is, ill. 650-850 kategóriában egészen meglepő "robogók" futnak...
(Praktikusságuk mondjuk megkérdőjelezhető, de mindenképpen jópofák.)[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #13047 üzenetére
DigitXT nagyjából mindent elmondott...
Annyit hozzátennék, hogy a 125/150/180-as valahogy "sportosabb" üléspozíciót is ad
hat, és az egész motor karaktere pörgősebb, jobban húzni akarod neki. A 250-es inkább fotel és nyugisan odaérsz majd, ha odaérsz kategória volt. A Majesty-kről általánosságban elmondható, hogy nem egy gyorsuló bajnokok, de Marcell (a szerelő) is meglepődött azon, hogy multivarral mennyire motorozható gép lett belőle (mondta, hogy a 125-ös egy lusta dög). Tényleg néha élmény a kanyarodás is... A fordulatszámmérőt még be kell lőnöm (egyelőre semmit sem mutat, most úgy döntött), és akkor kiderül, de szerintem még egy picit alul vált/nem kap elég latyakot, erősebb is lenne, de néha (ha már kifutott a szíj) érződik, hogy jobban akar menni... Olyankor egész vad tud lenni (persze méreteihez képest).www.dongosofor.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest