Hirdetés
- Nem indulnak meggyőzően az iPhone 16 eladásai
- VoLTE/VoWiFi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Huawei Band 6 - vérbűl az oxigént
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Mobil flották
Hirdetés
-
A Lian Li Strimer kábel mókolása.
lo Értelmetlenül állok az egész előtt, hogy a Lian Li minden cuccából ad ki fekete/fehér verziót csak pont a Strimer...
-
Decadent - Az őrület határán
gp A jövőre érkező játékban egy veteránt irányíthatunk, aki a fiát szeretné megmenteni a rémségektől.
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
Ha ezen megsértődsz, akkor legközelebb inkább ne fogalmazz úgy, ahogy. Bírom a kioktató stílusban benyögött kinyilatkoztatásokat, amikről esetleg később kiderül, hogy nem is igazak. Lehetne picit óvatosabban fogalmazni, ha kötekedni támad kedved. Úgy még értelmes(ebb) mederben is maradna a beszélgetés...
longwild: azt írják, hogy lassabban kopnak, mint a hagyományos görgők, köszönhetően a baromira speciális nylon-anyagnak, amiből vannak. Aztán, hogy ebből mi igaz, azt majd a kilométerek eldöntik. Egyet tudok javasolni: csak akkor vegyél ilyet, ha a gyári már cserés, mert ha nincs vele különösebb célod, akkor pénzkidobás. Ha viszont cserés a gyári, akkor ki lehet próbálni. Ártani nem használ. Igen, a végsebességet is kitolja, de ezt már egy párszor írtam. (Meg a gyártó is írja.) Ugye ez nem az a kérdés volt, mint anno a protektoringnél?
Ui: a nyomólapot jobban koptatja-e, az érdekes kérdés: a csúszás miatt, vagy miért? Alapvetően a gyári görgő is csak addig gurul, amíg kockásra nem kopik. Onnantól az is csúszik, mégsem írnak a felhasználók rendszeresen csereberélt nyomólapokról, gondolom azért, mert a görgő anyaga picit puhább, mint a fém, tehát inkább az kopik.
Az előzőre meg: ha jóval könnyebbet veszel, akkor nem biztos, hogy növeli a végsebességet (vagy max. nagyon picit), ellenben drasztikusan javíthatja a gyorsulást, természetesen az üzemanyagfogyasztás kárára.
Szerk: a kopás hatása meg gondolom ugyanaz, mint a hangymányos görgőknél: könnyebb lesz a görgő, magasabb fordulaton fog váltani a motor, jobban pörög, esetleg (extrém esetben) elkezd bután viselkedni. (Van az az érzés, amikor pörög, de nem megy: nos ilyenre gondolok. Ha pl. olyan tartományba engedné el egy extrém könnyű görgő, ahol már baromira leesik a nyomaték, amit a fordulatszám sem kompenzál, akkor rosszabb lehet a gyorsulása. Valójában nincs többféle ideális súly, max. akkor ha különböző célokra akarjuk optimalizálni a gépet. Lomha + keveset eszik VS. rakéta, de zabál.) A gyártó nyilván a fogyasztásra lő, mert azzal lehet eladni a motort. Inkább, mint +2-3 LE-vel. Aztán ha a gyárinál is nehezebb görgőt raksz be, akkor lehet, hogy sokkal szarabbul fog menni, de hosszú túrán te leszel a fogyasztáskirály, ki tudja.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen