- Azonnali mobilos kérdések órája
- Fotók, videók mobillal
- Légiesebb Z Fold6-ot ígér a Samsung
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobil flották
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Nagyobb kijelzőt kapott az olcsóbb Motorola Razr 50 is
- Kezünkben a Razr 50 Ultra
Hirdetés
-
Problémák a Samsung 3 nm-es node-jával
ph Egyelőre elég gyenge, 20 százalék alatti a kihozatal a koreai cégnél, ezt szeretnék októberig 60%-ra növelni.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Középpontban a karakterek
gp A premierikg még türelmesnek kell lenni, októberben debütál a teljes kiadás.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
-
vaksi8
senior tag
válasz
DigitXT #10119 üzenetére
kcsa , DigitXT Köszi a válaszokat!
Nekem nem a gyorsulás a lényeg, hanem hosszabb úton, aránylag nagyobb sebességnél a fordulat számot viszonylag alacsonyan tartani. Gondolom ezzel motor élettartamot és benzint is spórolok
Tehát ha jól értem 21 gramm nálam a gyári érték, akkor 18-19 gr ajánlott?
[ Szerkesztve ]
-
Den
veterán
válasz
DigitXT #10109 üzenetére
Heh? Ez most mire válasz? Vagy kinek? Vagy mit akartál ebből kihozni? Hogy jön ide, hogy hány 2t nagyrobogó van, vagy hogy általában melyik megoldás elterjedtebb? Bogyonak arra a véleményére reagáltam hogy neki nem tetszik a videón szereplő kétütemű 500as sportmotor hangja. szó nem volt nagyrobogóról, elterjedtségről, meg hasonlókról, ő leírta a véleményét egy kizárólag szubjektívan értékelhető dologról, én meg leírtam a sajátomat, magyarázattal kiegészítve.
Ez szerinted kiváló flame alapanyag? És mit akarsz ezen flame-elni? Van valami objektív mérőszáma a balsőégésű motorok hangjának? Van valami egyetemes képlet, amit behelyettesítve megkapjuk, hogy ennek a motornak a hangja 5, ennek meg 8, tehát a második jobb? Én nem tudok ilyenről, a hang megítélése a létező legszubjektívebb dolog egy motorral kapcsolatban, nem írható le objektív paraméterekkel. A gyorsulást lehet mérni, a teljesítményt lehet mérni, a fogyasztast, tömeg-lóerő arányt, a tartósságot, hatásfokot ki lehet fejezni objektív számokkal, de arról vitatkozni, hogy melyik belsőégésű motornak szebb a hangja, olyan mint azon vitatkozni, hogy melyik a szebb szín, a piros vagy a kék. Eldönthetetlen, értelmetlen, csak szubjektív VÉLEMÉNYT lehet mondani a dologról.
Bogyó leírta, hogy neki nem tetszik, én meg leírtam, hogy nekem igen. End of story. Hogy keveredik ide, hogy hány 2t nagyrobogó van, meg hogy mekkora fordulaton van ereje egy 50-es kétüteműnek? Pláne hogy egy harminc éves sportmotorról készült videó alapján nyílvánítottunk véleményt annak hangjáról. Ezt délelőtt óta nem sikerült dekódolnom.Az 50-es liberty meg ludsimon (mert ugye rá gondolsz) belefűzése a kommentbe... hát... szerintem ez nálad már valami fóbia
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz
DigitXT #10133 üzenetére
Túl sok benned az indulat, nem kell a kommentelést ennyire a szívedre venni, pláne nem szabad hülye kommenteken napokig rágódni
Szétoffoljuk a topicot... Ezt azoknak is címzed akik itt indították visonta kitárgyalását? Btw, van itt egy "off topic" funkció, amivel az off témákat be lehet szürkíteni. Tudom, hogy ismered mert te is rendszeresen használod
Ennyit az offolásról.
Lehet téged is moderáltatni... Mármint hogy én kérnék rád moderálást? Sose kértem még senkire, most sem fogok Okom sincs rá.
www.simson4t.hu
-
SirKero
őstag
-
kcsa
veterán
válasz
DigitXT #10181 üzenetére
Múlt hónapban vettem Alpine Worksafe-t (motoros árát nem vagyok hajlandó kifizetni). Azóta egyébként jelentősen kevésbé zavarnak a hangok is, a szélzaj magas tartományát szinte teljesen elnyomja, és ettől még simán lehet beszélgetni benne, még zene is belefér BT fülessel. (igen, tudom: füldugó+zene kombó nem a hosszú túlélés garanciája
)
szerk.: az lemaradt, hogy a fentit a komfortra reagálva szántam
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz
DigitXT #10185 üzenetére
Amúgy b.ssza meg, visszajött a torpanásom nekem is. De most már megvárom amíg megjön az utolsó hiányzó alkatrész variátorhoz (hogy rohadnának el a digó tuningalkatrész tervezők, hogy képesek voltak másik variátor-persely méretet tervezni a k.va variátorukhoz), ha így se jó akkor még valami csodát kell tenni.
-
SirKero
őstag
válasz
DigitXT #10185 üzenetére
SirKero: volt 2006 utáni Burgid?
Gyanús vagy!
2005-ös volt nekem a baráti körben 2007-08-as a többi burgman.hu.
De egyébként még mindig a 400-as burgival járok a Transalp csak álcaMost olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Burt1793
veterán
válasz
DigitXT #10195 üzenetére
Viccelsz, 2 literes tdi 3 óra alatt sem hűlt vissza ~90 fokról, ez a nagy meleg jót tesz a motoroknak végső soron. ;-)
Az sh hűtővíz hőmérséklete amúgy nem olyan stabil, mint az autóé, sebességtől és külső hőmérséklettől függően mocorog egy kicsit a mutató (persze messze van a hidegtől és a forrótól), gondolom ez egy egyhengeres kisebb méretű motornál normális. -
lehella
senior tag
válasz
DigitXT #10195 üzenetére
Nekem ugyan árnyékos helyen, az udvaron áll a Kymco melóhelyen, de délután mikor megyek haza 3-4 körül, nem kapcsol be a szívató, olyan meleg van. Egy pillanatra megemeli az alapjáratot, aztán vissza is veszi, igaz nem túl stabil, meg úgyis húzom neki utána, de ez van
Csak 30+ °c során csinálja.
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
Burt1793
veterán
válasz
DigitXT #10200 üzenetére
Igen, aki nagyrobogóval így megy, arról azt lehet gondolni, hogy tapasztalt róka, jó lehet neki, sok-sok balesetmentes kilométert. Egyszer én is rl akarom érni ezt a szintet.
A lágymányosin mindenki gyorsabban megy, valahogy adja az emelkedőn való kigyorsítás és a hídon a nagy tér. Az a 30-as kanyar elég komoly, beláthatatlan. -
-Mosquito-
őstag
válasz
DigitXT #10200 üzenetére
Nem egy fehér volt? Reggel jött velem egy darabig papucs/poló kombóban. Ui. Nagy Burgi stabil egy nagy dög. Atlantic után felületem Burgira majd vissza, komolyan mondom halálfélelmem volt az Aprilián, semmi súly nincs elől.. Costával sem lett volna sok esélyed. Haver Atlanticja: Malossi varió,power commander,injektor szoftver, sport kipuff/légszűrő, fékpadon összhangolva. . Kb 50-75m-ig tudta tartani a lépést.. Majd a Cm3,Le,Nm vitt mindent.
Kakucson is volt próba/verseny. (Maxirobis tali, Runner is vót) Burgi sok más maxi meg tuning Nexus 500,Burgi lenyomta mindet.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
ludsimon
veterán
-
runner 125
nagyúr
válasz
DigitXT #10200 üzenetére
Annó Kakucson az egyenesben én mentem sport módos Burgmann 650 ellen, Malossi variós Nexus-szal, fej fej mellett mentünk.
mod.
Jah igen, Attis a Jcosta-s, PC-s Nexus-szal viszont elment a Burgmann-tól, persze ehhez az is hozzátartozik, h ő kb 170cm és 65kg.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Hauptmann
addikt
válasz
DigitXT #10210 üzenetére
Igazad, mindenki maga dönti el, hogy miben ül fel a motorra, pl. az említett fürdőgatyás egyén is.
2007-ben volt egy kis balesetem az akkori SR50-nel, piros lámpától indulás, de egy csaj nem vett észre, és elsodort. Nem volt nagy a tempó, kb, úgy 10-15 km/h. Kb. olyan meleg volt, mint most, rövidujjú póló volt rajtam farmerral. A farmer megvédte a térdemet, de a vállam és a könyököm faszán nézett ki, el is vitt a mentő, de csak hámsérülés volt, megúszta komolyabb baj nélkül. Na, azóta a legnagyobb melegben is hordtam a kabátot, meg a nadrágot. Tavalyelőtt beszereztem egy motoros farmert, meg egy Dainese lyukacsos inget, de most ezek is kurva melegek. De inkább legyen melegem, minthogy ruha nélkül essek valamiért.
csongi,
Ne aggódj, visszaadják, hogy nincs baja, teljesen jó, mert az Honda főtengely...
Ja, Honda. Úgy néz ki, hogy a haver problémája az SH125-tel megoldódik. Leszóltak a Honda Hungary-tól a kereskedésbe, hogy ne gecizzenek már. Új motort nem kap, ellenben a héten meg fog állítólag érkezni egy komplett új blokk és hajtáslánc egység. Ha a kereskedésen múlt volna, akkor csak kap egy új hengert, dugót, aztán kész.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz
DigitXT #10218 üzenetére
Annyi meg hozzátartozik, h az enyémben volt egy BMC szűrő, illetve a teljesen nyitott dob, ami a leírások ellenére sokkal jobban engedte forogni a motort.
Rendeltel bele Jcosta variot? Az kemény holmi, viszont szó szerint falja a kúpos ropsulyokat. Attis anno 3000-enkent cserélte őket. Viszont cserébe tényleg brutálisan megnő a gyorsulás.
Aztán megunta a tuningot o is es átült 2010 korul egy VFR-re.Moszkito
Illesnek hívják a srácot. Rég volt mar, vagy 6 éve, de arra emlékszem h Attis 1x biztosan elment a Nexus-szal.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
ludsimon
veterán
válasz
DigitXT #10243 üzenetére
Próbálom elviccelni a témát, közben tudom nagyon jól a kerékpár után az 50es a leggyengébb láncszem.
A-ból B-be viszont elvisz, arra tökéletesen megfelel. Nem egy versenygép, picit sokat is fogyaszt ingázásra egy 125cc 4T-hez képest, 3,8L mikor utoljára mértem pontosan. De visszahozza az árát azzal, hogy nincs rá adó, nincs rá 2 évente vizsga és évi 5000km-nél az a +1,3L fogyasztás (példánál maradva 125cc, 4T-hez képest) nem mérvadó és szerintem kevesebb fogyasztással + vizsga + adóval többre jönne ki a fenntartása, mint a jelenleginek, ezért is hezitálok nagyon. Ha ebből a francos kilövési kényszerből le tudnék adni, akkor valószínű egy Piaggio blokkos Madison 250est vennék ami még nem is vészes fenntartásban, fogyasztásban.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz
DigitXT #10252 üzenetére
Mi az részeg volt a kamera?
A burnouttól meg ne fossál már annyira, hogy fél másodpercet pörgeted csak azt a qva gumit.
Pörgetheted egészen nyugodtan 10-15 secig, nem kopik az annyira.
Csak hogyha már keménykedős videót töltesz fel... legyen benne keménykedés is.[ Szerkesztve ]
undefined
-
-
Burt1793
veterán
válasz
DigitXT #10252 üzenetére
Ez a Malaguti Madison 400 jó robogó? Nem ismerem, de most már muszáj lesz utánaolvasnom (remélem találok teszteket róla, te írtál esetleg valamit róla?). Nagyon menő a videón az effekt, sokat dob az élményen.
Kicsit furcsa nekem, hogy egy robogót tuningolsz, de lassan megszokom, viszont ez a kipufogóhang már kicsit túlzás, az a durva, hogy ez se tudja elnyomni a ronda egy hengeres kerepelést.
Ha ennyire szeretsz motorozni, miért nem veszel motort (ennyire bejön a nyúlós cvt?), ahogy látom ez már hobbirobogó és nem is annyira munkába járós. -
Burt1793
veterán
válasz
DigitXT #10269 üzenetére
Köszi az írást, tényleg sok pozitív tulajdonsága van ennek a robogónak, a nagy csomagtartó fogalmát én nem ismerem.
A fogyasztás tényleg sok egy kicsit, de nincs autó, ami ilyen keveset fogyaszt a városban gyorsan menve, szóval végső soron nem olyan durva. A xenon-t nem értem, főleg azért, mert nappal senki se veszi észre kb., feltéve, hogy nem össze-vissza világít, mert akkor tényleg feltűnő.
Én végképp keveset mentem nagymotorral, de mindig imádtam, a robogózást már most megszoktam, persze élvezem, nagyon jó a szabadság, de nagyon kiszámítható (ami persze inkább jó, főleg egy kezdőnek, szóval belegondolva nem panaszkodom). A váltogatást szeretem, autóval is, szerintem 50-nél minimum hármasban gurul az ember egy nagyobb géppel is. Én egy 400-as yamaha naked mocival tanultam meg a jogsihoz valót, azzal 4-esben mentem 45-50-nel, hiszen úgyse szabadott vele gyorsítani, Persze lakott terület vége táblánál visszaváltottam kettesbe és próbálgattam, hogy mit tud, elég élvezetes volt. Igaz, az sh is elég szépet gyorsul, jó ráncigálni a bajszát, szóval sejtem, hogy miről beszélsz. -
ludsimon
veterán
válasz
DigitXT #10277 üzenetére
"legfőképpen a parkolási nehézségek, és a dugók miatt. "
Valamiért mindig előjön a gondolat, hogy egy olcsón fenntartható Saxo 1.5 D-t kéne venni, mert ha szarrá ázok úgy elég gáz beülni előadásra.
Viszont az ellenérv amit fent idéztél. 16.kerület Rákosszentmiháyból 11.ker Budára nem épp jó dolog a dugóban ülni a hét 5 napján.Ti mit használtok eső ellen? Van olyan ruhadarab ami megvéd a szarráázástól és utána be tudom pakolni a motor csomagtartójába?
undefined
-
csongi
Topikgazda
válasz
DigitXT #10299 üzenetére
En nem tankolok magas oktanszamut, szerintem ugyan annyit eszik vele. De egyszer teszt erejeig kiprobalom. Nalad mi a tapasztalat?
A ford szam mero, mirol veszi a jelet? Gyujtotrafo? Mennyire lehet hiteles? En is szeretnek egyet, mert sok informaciot ad a lehajtas allapotarol, vagy merre kellene hangolni. Az alapjaratot is fulre allitottam be, mert muszerem meg nincs hozza.
Gotengely. Donor tengelyre azt montak a szakik, egyenlore jo meg. Ahhoz hogy meg lehessen merni szet kellene preselni, de akkor osszerakni mar nem lehet.
Szoval egyenlore marad, a ket csapagy csere. 3k- tol a 11k ig netto. Vannak arak. Talaltam japan csapagyat 8500+jaffa/ db. Lehet cserelnem a vizszivattyu tombselencet is.
Den: Oldalra gyarilag nincs hezagolva a tengely csapagy. De ketoldalra tud muzdulni kb 2mm-t. Mivel elnozdult vagyis megforgott a csapagy a hazba, rogzitot kell hasznalnom. Szerinted erdemes kihezagolni oldalra, vagy a hotagulas miatt hagytak meg ezt a hezagot?
Nem tudom, mert kozben az illesztes nem egy atom szoros valami, par koppintas es kijott a hazbol a donor blokknal, amelyik megforgott, az kicsuszott. De ez ertheto mivel jutott be olaj koze. Az illeaztes meg jo, logas nincs, a masik csapagy mar passzentosabban menne be.
Egy szaki azt mondta hezagoljam, az a biztos,
Se a vario se a generator vegen nincs semmi ami fixalna az oldaliranyu elmozdulast.
Velemnyed?[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
DigitXT #10328 üzenetére
Jó ötlet. Nekem könnyű a dolgom, Majesty fórumon minden össze van szedve.
Esetleg az egyedi átalakításokat is leírhatnánk alá...kcsa: Természetesen, azután értettem... Holnap estére, ha minden jól megy már nem 1000km-re leszek tőle, csak mondjuk 3-ra.
Egy topictalálkozót is összehozhatnánk még a nyáron, akár egy Visegrádi/máshova gurulással.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #10356 üzenetére
OFF: igazi családi autó.
Új hozzászólás Aktív témák
- 220V -os E27 9W LED égő, Bluetooth -os telefonos vezérléssel ( Tuya, SmartLife stb) vadonatúj
- Nespresso kapszula átalakító adapter Nescafé Dolce Gusto kávéfőzőhöz
- WIFI Smart lámpa kapcsoló, villanykapcsoló, érintős
- Újratölthető acél kávé kapszula, Nescafé Dolce Gusto, 5. generációs
- hansgrohe Croma Select E 110 Multi