Hirdetés
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#50433536
törölt tag
válasz csongi #24098 üzenetére
Ismerős szám. Nekem 320-ba volt a teljes felújítás, motorgenerál, elektromos rendszer és a sok apróság (új gumik, lámpa foncsorozás, stb...). A madison órája 41000km-t mutatott, de szerintem volt az 60-80ezer is, az állapotából kiindulva. Vagy nagyon hanyag gazdái voltak.
Akkor elmondhatjuk, hogy egy lelakott nagyrobogó teljes felújítása simán 2-300 ezer forintot kóstál, munkadíj nélkül. Jó lenne ezt tudatosítani, mert még most is sokan mennek bele az "olcsón nagyot és jót" hirdetésekbe. Sokan foglalkoznak mellékesen, vagyis feketén használt robogók behozásával és egyből visszatekerik az órát.
Volt egy sztorim tavaly, egy starjáni fickó szokott robogókat behozni. Hazafelé megálltak a bgyarmati tesconál vásárolni én meg megnéztem magamnak egy kis piros honda doi-t 27ezer km volt benne. Egy hét múlva már hirdették 9ezer km-el. Az egyik kolegám vette meg, otthon kiderült, hogy az első lámpa fordítva volt bekötve, stb... kicsi kókány volt rajta és füstölget.
A tarjániak lemosták a gumikat és felpolírozták a fényezését és eladták 180ezer forintért kevés kilométerrel. A valóságban pont abban a korban volt, amikor motorgenerál és váltó felújítás kellett volna, erre meghirdették kevés kilométeres újszerű robesznak.Jó, egy ilyen kisrobesz motor- és váltó felújítása nem nagy pénz, megáll 50ezer körül, ha magunk dolgozunk és 80-100ezer, ha mással csináltatjuk, de akkor is nagy átbaszás.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz csongi #24115 üzenetére
Én is kíváncsi leszek, hogy a kis recék kopása után milyen lesz a tapadás, ha erre gondoltál. Egyébként egy kicsit lehet érezni guruláskor, hogy több a bevágás rajta, mint a Michelin gumin volt. Főleg az első keréken érezni, amikor 20-40-ről fékezek, hogy recés a gumi, de nem olyan vészes. A hátsó kerék kóválygása pedig teljesen megszűnt, pedig már motor tartó bakokat akartam cserélni. Aztán kiderült, hogy csak a durván kopott öreg gumi nem tapadt.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #24137 üzenetére
Eeegen, abban a kivételes esetben, ha már túl van szegényítve. Ahhoz képest
valóban jobb, ha dúsítja. De azt elhiszed nekem, hogy ha általában nem is, de
ennél a motornál, ha motorféken nem durrog, akkor túl dús? Még a grafikont is
beraktam anno, hogy milyen dús marad motorféken, így nem durrog, amire azt
írtad, hogy akkor ezzel még játszani kell! Amikor ilyen 18-as AFR-t mérek, na,
akkor durrog be kegyetlenül. Itt főleg az alapjárat elállításáról beszélek.
(Most nem azt akarom kiszámolni, hogy a durrogást okozó benzin mennyi, az
pont nem lehet olyan sok, hanem ha nem csinálja, akkor túl dús a keverék. Pl.
kicsi gázon ilyen 10-es. Akkor már képes zabálni rendesen... Nálam 6L fölött.) -
DigitXT
félisten
válasz csongi #24143 üzenetére
Mondjuk a 4Road-nak valóban nincs akkora fojtása, mint egy gyárinak,
sőt, amikor atom hangosan kelepelő videót raktam fel (lejtő, motorfék)
az konkrétan tompító nélkül volt, olyankor teljesen nyitott dob...Ui: az én elállított ki karbimmal a prémium 100-astól fuldoklott a motor:
eggyel kevésbé prémium 100-as (E5) is segített, de a legjobb az E10 95.
Ebből arra következtetek, hogy utána kell állítani a karbit a benzinnek is.Más kérdés, hogy sokáig csak a V-Power létezett, mert az még benzin...
(Aztán kiderült, hogy az se, ráadásul ha el van állítva a karbi alkoholista
módra, akkor kifejezetten rosszul esik neki az etanol-mentes prémium.)Acapulco: na igen, mert a nem gyári CDI honnan tudná az előgyújtást...
[ Szerkesztve ]
-
gonger
senior tag
válasz csongi #24164 üzenetére
Biztos, hogy sok ilyen van. Az SH-t vittem eredetiségvizsgára,Trip B-n számolom a tankolásonkénti kilómétereket. Előző nap tankoltam tele, akkor nulláztam. A vizsgán 34 km-t mutatott az óra, emberünk a fotózásnál meg is dicsérte, hogy milyen szép bejáratós a motor. Ha nem szólok, lehet beírta volna azt...
-
nyogo83
senior tag
válasz csongi #24176 üzenetére
A vicc az, hogy tenyleg nevetseges arai vannak a 125-150-200-as Dinknek.
Komplett tomites szett 10k, vizpumpa 10k.
Ha nagyon megfekszik, legolcsobb hengerszett(komplett tomiteskeszlettel) 20k, de kulfoldrol minosegi "picit" tulmeretes(125->150) Naraku 40k, de van nekik gyari meret is.
Ha hengerfejet kellene ujat venni, szinten kulfold, 22k.Na most az esetek tobbsegeben ugye egy sikolas+tomitescserevel megoldjak a javitast.
Nem tudom pontosan mit latott, mit diagnosztizalt a szerelo, de bemondasra nagyon soknak tunik az osszeg. -
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #24196 üzenetére
Köszi Rendeltem gyáriakat a linkelt oldalról remélem meg is jönnek.
Ez okozhatta a rángatást?
Itt van már a polcon egy új gyári hajtás lánc (teljes, két tárcsa, kuplung, gyári súlyú görgők) meg egy Malossi szett mindennel is rángatott már mint ami szétakarna esni. És oldalra tudtuk már kézzel is mozdítani a blokkot. (Meg se kellett erőltessem magam hozzá)
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-Mosquito-
őstag
válasz csongi #24213 üzenetére
Te nem sok Atlantic fórumot olvastál..
Alapjárat : Fojtó szelep ház oldalába csatlakozik a forgó részre a gázbowden. Vég állásba ahol felütközik,van egy torx fejű csavar. Azt kell beljebb csavarni kicsit. Meleg motornál 1450-1500-nak kell lennie. (Amint nézem 2009-ben írtam le az Atlantic fórumba)Izzó cserét már leirtam a motorosban. Simán fel kell nyúlni alulról.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
veterán
válasz csongi #24213 üzenetére
Az alapjárathoz ahogy leírták, azt a bizonyos torx fejű csavart állítottuk. Azzal max annyi gond volt, hogy megfelelő méretű csavarhúzót találjunk. Azt külön venni kellett.
Az óracsoport melletti idomokat levéve max a többi izzóhoz lehet hozzáférni. De oda le, középre a tompítotthoz nem. Hauptmann-nak írtam privit, neki nem kellett cserélnie és hozzád irányított. Azt írta kérdezd csongit. Akkor kérdezem, Te hogy cserélted a tompítottat? Mosquito34 azt mondja, alulról. De mi hiába forgatjuk akármelyik irányba el a kormányt, nem érem el rendesen a tompított izzót, arra esélyem sincs, hogy lehúzzam a csatlakozót és elfordítva kivegyem az izzót. Pedig nincs nagy kezem.
Szóval?
Már arra gondolunk, hogy kivesszük az egész lámpatestet, de nem hiszem el, hogy egy izzócseréhez szét kell bontani a fél motort.[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz csongi #24216 üzenetére
Bit fejes csavarhúzóval sikerült. Nem csak nekem,másnak is. Semmi baja nem lesz, ha csavarsz kb ~2-3mm-t a csavaron. Még az első 650-es Burgmanon Tóth Laci állította egy csavarhúzóval az alapjáratot,majd a másodikon már én. Semmi hiba/probléma nem volt.
"Piaggio manualban sem árt műszeres kontroll mellett állítani, és értéket ellenőrizni."
Ha ugyan arról a blokkról beszélünk (1gyertyás) azon nix lambda szonda.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
nyogo83
senior tag
válasz csongi #24275 üzenetére
Mondjuk ez a masik, imadom amikor mint bolond a lisztet ugy szorjak mindenfele a fektisztitot. Nem azzal kellene egy komplett motort az elejetol a vegeig lemosni.
Bar ha kiszamlazom es ki is fizetik, akkor vegulis mindegy.Egyebkent Bernert szoktam venni 8-900 korul, de ha ilyen munkakat csinal az ember, akkor megeri az 5 literes kiszereles es pumpas szoroflakonba toltogetes.
Itt a legszomorubb az, hogy vagy lusta az ember es az elso helyen ahol lehet osszevalogat mindent annyiert amennyit irnak, aztan az ugyfel ugyis kifizeti, vagy nyilvan meg ebbol is leesik egy kis zseton.
-
rstwingo
tag
válasz csongi #24299 üzenetére
Amit én vettem aksit, ahhoz cellára osztott savas flakont kaptam (ezért írtam azt amit írtam), levettem a kupakot, ráfordítottam az aksit és visszafordítottam és megvártam míg szép lassan lecsorog a sav a cellákba, nem nekem kellet adagolni a sav mennyiséget, mondjuk ugy,hogy minden cella kapot egy flakon savat
most a burgi meg banner zseléset kapot, kíváncsi vagyok az meddig bírja majd
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #24310 üzenetére
Írtam PÜ-t.
Azt mondjuk nem tudom gyanúsítsuk e tovább a pumpát...
CDI-t megölhette a gyenge töltés? Ugye majd egy évig ment a motor legalább egy elégett fázissal a generátorban a végén ha lemerült az akku leállt. Most is van valami az agyával mert ha lekötőd a sarukat leáll. De a CDI is gyanús lenne (már ha tud ilyet) mert igazából elmondás alapján nem csettintésre történt ez a sebesség vesztés. Korábban is érezte, hogy nem forog már ki annyira az M0-son reggelente de áttételre tippelt még akkor apum.Sok itt a ha... Pumpa - CDI - Töltés/test valahol triumvirátusra gyanakszom.
CB speciel szépen jár ha leveszem az akkut. Tompítottal haloványabb de szépen jár, gázra meg beerősödik a fénye is.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #24324 üzenetére
Köszi igen azokat nézegetjük. Újraforrasztottuk és szigeteltük (duplán zsugor csövezve) de nem sokat játszik közre.
A csonkot megnézzük lehet apum túlhúzta a bilincset, már ha az megtudna (tippre igen) roppantani könnyedén egy 22 évs gumit.
Ha nem lesz meg a tettes jön az mint a Hyon... maradt a végső gyanúsított a kábelkorbács. Vettem egy újat és behúztam, meg is szűnt a töltés problémám anno.
nyogo83: Köszi Ez magyarázná az erőtlenséget is mondjuk.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
#50433536
törölt tag
válasz csongi #24330 üzenetére
A tasnergarage videóit szerettem egy időben, de egyre visszatetszőbb, hogy motor javító műhely létére nem vállal elektromos hibát, csak mechanikus hibával foglalkoznak. Ez nekem nagyon unszimpatikus, mert a kettő szorosan összefügg. Ráadásul, ha már szervizbe kényszerülök, nagyon rossz azt hallani, hogy "kész a motor, de van valami elektromos baja, vigye el elektromos szerelőhöz, mi ezzel nem akarunk vesződni". Elég sokszor mondja ezut az öreg és egyre rosszabb hallani. Minek nyitott motorszervizt??? Ja értem én, autószerelők között is van olyan, aki csak műszakira felkészítést vállal...fékek, kézifék, apróságok javítása, meg ellenőrzés... így egy kicsit fura ez a szervizes dolog.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #24334 üzenetére
Tudod az a baj ha kicsit túrsz a neten azért az ő árazásában már van korrekt szerviz csak itthon még mindig az a módi ha megmondod az árat okosban saccra az szimpibb mint ha meglátsz egyPl én is alig győztem köszönni meg a tippet pl gospelnek odaát mikor a KozmaX-ot ajánlotta.
Gumicsere alatt ecsetelte az öreg mennyire fél mindenki a VFR800 Vtec-től pedig szerinte csak türelem kérdése mert annyira nem hozzáférhetetlen a blokk.(pont ott volt egy, én meg megkérdeztem ő is fúj e a vifferre) Minden motor ronggyal takarva, hogy ne kenjék össze ne karcolják össze. Akkuk kivéve szépen töltőn, idomok nem lehányva a földre hanem szépen lógatva a műhely végében. Már azt hittem nem itthon tévedtem be egy műhelybe.mondom ezt azután, hogy megjártuk a sárgával:
Tasi: karbik szinte lógtak a levegőben a szívócsonkok össze vissza és szidta a koreai szart mert nem lehet beállítani rendesen. (Nem, ha még az orrán is szív falost akkor nem bameg. )Gandalf: amit kellett szépen megcsinálta csak mégsem... a motor feldőlt (nem szólt... sőt nem vette a vért a puába, hogy otthon legyen az apósa adta át a gépet) a vázon minimális horzsolás volt, az első hengeren az egyik hűtőbordából a sarkán kitört egy 1*1 centis darab. március közepétől októberig állt ott a motor. (Ugrott vezérlés, fej gépműhely, vezlánc cserék, 2 szelep csere ennyi.) Sose volt rá "ideje" de mindig készült, az alkatrész ami nekem 3-4 hét alatt jön meg neki valamiért 2 hónap alatt jött meg. A gépműhelyben állítólag 2x vitte vissza a fejet mert nem lett jó. Számlát erről nem láttam... mindegy most megy saccra hasonlóan mint előtte. De ahogy kinézett a motor mikor elhoztam... 1,5 óra mosás hátsó tárcsa polírozás a rozsdától, első fék szétszed összerak mert beállt. #szakembör
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Badboys
őstag
válasz csongi #24339 üzenetére
Ne ijesztgess,hogy egy jó szerelőt, nem szeretném így kezdeni. Azt mondja a tulaj tavaly decemberben cserélték a görgőket a szíjtárcsát a szíjat. Az idén kapott új gumikat,akksit. 2000 km enként cserélte az olajat. Valójában annyit mondott,hogy inkább elmond mindent,hogy ne utazzak több mint 300 km et és ott lássam,hogy ez nem az amit vártam. Meg lábon szeretném haza hozni ezt elmondtam. Nem szeretnék lerobbanni vele.
-
Badboys
őstag
válasz csongi #24358 üzenetére
Bajáról kellene mennem Miskolc mellé végül is 330 km. [link] Az igazság,hogy inkább Malagutit vennék az súlyban kisebb. Kizárólag a 3 as sorozatból. Van egy egy Xmax 250,de bunkó volt a tulaj így mondtam dugja föl. [link] ezt a malát akartam,de állítólag ennek nincsenek a papírjai itthon. Add meg a linket légyszíves ránézek. Sima vagy az R?
astro12:
Van Baján egy 92 éves ember a neve Bálint Mátyás és mindig a legújabb Ducatikon motorozik. Amint meg jelenik egy új típus rögtön fölajánlják neki megvételre a gyárból a régebbi becserélésével[ Szerkesztve ]
-
Badboys
őstag
válasz csongi #24360 üzenetére
A kérdés,hogy honnan látod,hogy átfestett? Igaz a szemeim már nem a régiek,de még. Lekérdeztem nem ír balesetet. A plexi gyári xciting 150 eur a számlán. Állítólag ez jobban tetszik neki gyári sport plexi. Ezt a választ kaptam amikor rákérdeztem,hogy ez milyen megoldás mert rögtön láttam,hogy nem a gyári . Ezért is kérdeztem le. A mala meg szerintem Piaggio. Sajnos nem tudtam az eladóval nagyon beszélni.Azt is mondta,hogy utána néz,hogy állnak a papírjai és vissza hív. Ez volt hétfőn reggel azóta is hív. Igen nem akarok egy vagyont rákölteni a korom véget is. Sajnos bármikor be üthet egészségügyileg bármi. Amennyiben egy 25 -30 al fiatalabb lennék abban az esetben már áldoznék az új Malagutira. De így nem akarok főleg az 2000 km és 4-5 hónapos használat mellett. Mint írtam volt,hogy túrázni nem járok vele a Malagutival sem voltam.A km zöme olyan 95 % a városi forgalom. Van itt egy szerelő akik forgalmaztak Kymcot és szervizelték amíg volt hazai disztribució. Tehát első sorban őt kérdeztem a válasz az,hogy nyugodtan vehetek Kymcot. Nem fogok benne csalódni. Viszont azt is mondta,hogy az én használatom mellett el kellene gondolkodni,hogy kell e nekem egy 250 es motor. Na szóval jelenleg itt tartok. Igen súly aggaszt egy kicsi mert ez 30 kg val több mint a Malaguti. Ami viszont jobb.hogy nagyobb a kereke. Nem tudom. Azért tettem föl a kérdéseimet mert itt jó a csapat és válaszokat vártam és kaptam. Az autóm is 2004 es 120 ezer km van benne. Tehát látszik nem vagyok egy motorizált egér.Leginkább gyalogolok meg kerékpározok. A motor inkább nyári hobbi. Ezért gondolkodom ilyen összegbe. Amennyiben nem lenne ez az átkozott vírus nem is itt lennék. A feleségem miatt vagyok csak itt. Anyám próbálta elintézni,hogy engedjenek vissza,de azt mondták,hogy egyenlőre nem.Jelenleg repülőjárat sincs. Gyalog meg nem megy. Na ezért is ennyit szánnék a dologra. Viszont @opó rollert sem szeretnék. Ezeket nehéz összehozni. Egy helyen azt mondták garit sem adnak a motorra. Néztem ki a fejemből,hogy miiii van? Mondom a csókának nálunk 6 hónap használat után vissza viszem,hogy ez nekem nem felel meg szó nélkül adják vissza a vétel árat.
-
Badboys
őstag
válasz csongi #24363 üzenetére
Nos mostanra fény derült a festési problémára. A motor oldal sztenderen állt és a gyerek fölborította. Törés a balos tükör és a plexi.Ezért került rá a sport plexi. Ezért fújatta telibe a motort így egyben eltüntetve a karcokat. Eddig a történet. Néztem a dowtont is,de a le írtak miatt ki esett a szórásból. Ennyit nem akarok adni a szokásaim miatt. Ültem most délelőtt egy 300 as Xcitingen mondom mégis mit tartogat számomra. Nagyon kellemesen csalódtam benne. Kényelmesebb mint a Mala és fő szempont,hogy le ér mindkét lábam teljes talppal. Igaz szélesebbnek tűnt. Szerintem valójában szélesebb is. Szombaton elhozom aztán az idő a többit eldönti. Megegyeztem a tulajjal elhozom üzemben tartóival,ha véletlen nem tetszik vagy találok hibát, akkor rögtön tovább adom és nem bukom az átírást. Elsőre nem akart bele egyezni,de aztán mondom nem enged az árból akkor legalább ennyit megtehet.
-
-
FeniX-
aktív tag
-
yodamastah
őstag
válasz csongi #24430 üzenetére
Ha már szervíz árak, csak érdekességképp lekértem mennyi az Xmax 300 és a Tmax 2017 20ezres szerviz. Innen indul:. Xmax 300 120e, Tmax SX 160e. (olaj, szűrők, variátor szíj, tömítések, gyertyák csere)
Nem olcsó ez sem. Igaz nem is olyan drága ha azt nézzük, hogy nyugat európában a 20ezres Tmax szervíz árakra ilyen 800eur környéki összegeket olvastam. 40k km 1000eur. Kicsit drágább ott a szerviz óradíj
-
#31733248
törölt tag
válasz csongi #24430 üzenetére
Vicces tényleg olvasni olyan szempontból, hogy egy erős márkabuziság hatja át az egészet. Az árazás részletes ismeretében egyáltalán nem olcsó ez a modell sem.
Yodamastah, ezek a motor árához képest elég combos költségek. Nekem nemrég esett túl a Mondeóm a 60 000 km-es szervizen, az 132 000 Ft-ba került, ehhez képest a Yamaha szervizköltsége borsosnak mondható.
-
Badboys
őstag
válasz csongi #24467 üzenetére
Köszönöm ezzel már ellehet indulni. Én nem találtam ilyesmit pedig már egy jó ideje keresgélek. Ember és műszer az még lenne és ismeri a forint hatalmas erejét. Nagyon lelki ismeretes és jó szakember. Az autóm is nála volt teljes műszeres diagon 1 hétig .Fizettem 20 ezeret. Minden digitálisan rögzítve. Sz@r munkát nem ad ki, inkább addig nem adja oda amíg nincs a probléma megoldva. Csak mielőtt bele vágok jó lenne még vagy 5-6 tapasztalat. Meg komoly ember aki már látott ilyent.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi belépő szinten
- Háztartási gépek
- Ukrajnai háború
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen