Hirdetés
- Nem indulnak meggyőzően az iPhone 16 eladásai
- VoLTE/VoWiFi
- iPhone topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel topik
Hirdetés
-
A Lian Li Strimer kábel mókolása.
lo Értelmetlenül állok az egész előtt, hogy a Lian Li minden cuccából ad ki fekete/fehér verziót csak pont a Strimer...
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ludsimon
veterán
Jobb árban mennek most is azt nézem.
Megy ez azért.
Még jól is állna ez a hatalmas gép a 186cm-emhez.Jaja, közben legörgettem én is.
Gyárihoz képest jól megtuningolta.[ Szerkesztve ]
undefined
-
huszi.gyb
senior tag
Egyik haverom kicsit meg is sértődött rám, amikor lebeszéltem a modern CR motorokról, és Golf 3 1,9TDI-t vetettem vele. Rá 1 évre megvettük a Fiatot 1,9JTD, amit én hajtok... Tetszett neki, újabb, modernebb, kicsit volt csak drágább, mint az ő Golfja... És mondta, hogy őt bezzeg lebeszéltem a Fiatról, és a JTD-ről is.
Visszakérdeztem: kettőstömegű 150k, magasnyomású 150k, fúvóka 100k/db (4 henger, 4db) ki tudod fizetni, ha gond van?
Nem volt a válasz...
Amúgy én nem vettem volna, de apám beszélt rá, úgyis ők szervizeltetik többnyire.Motoroknál ugyanez megvan... Felőlem mindenki azt vesz amit akar. De mint láthattuk ludsimon a saját hibájából tanul, a miénkből nem igazán. (Tuning 50).
Ja és ebből lesznek a lefosott gépek, mert jó az még úgy, most nincs rá pénz...[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
ludsimon
veterán
De de!
Nagyon laza ahol fater tanult tavasszal, hihetetlen milyen dolgokat megengedett és a motor milyen szar állapotban volt. Éppenhogy nem szakadt el a lánc, olyan brutálisan lógott.
Meg mikor mentek vissza és el kellett vinni valahová a motort fater vezette az oktató kocsiját, a csávó védőfelszerelés nélkül, sisak nélkül motorozott keresztül Budapesten, hihetetlen laza a csávó.HGabor89: Köszi, most időm nincs, megyünk öcsémmel megnézzük az arénában a legújabb terminatort, utána megnézem.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Burt1793
veterán
Szép.
Ma a nagy melegben végig ment a ventilátor, ritka.az ilyen, nem szokott pörögni.
Blaha környékén egy pirosnál kicsit elbambultam, azaz a fenti lámpát néztem, így nem láttam, hogy a busz jelzőlámpa már kigyulladt (buszsávban voltam), akkorát dudált azért az 1 másodpercért, hogy majdnem leestem a motorról. -
DigitXT
nagyúr
Nekem bejön. Mindig is "ezüst" motorjaim voltak. Kivéve a Maja2,
de azt meg simán feketének nézik, ha nem fullos napfényben látják.Burt1793: sosem vennék 1 misiből 125/150-est. Utóbbit már csak
azért sem, mert "eladhatatlan", hiszen A2 jogsi kell a vezetéséhez...
Ha meg valakinek A2-je van, akkor legalább 250 ccm felé kacsintgat.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Den
veterán
Ja igen, a bizománnyal lehet szívás, én monduk bizományba bevett motornál sem hagynám hogy a nevem amortizálják, mert ha gond van úgyis úgy fognak rá hivatkozni, hogy az én kereskedésemben vették. De a pénz és az ar akkora úr nálunk, hogy tiszteségtelen magatartással is meg tudnak élni, ha olcsók.
www.simson4t.hu
-
ludsimon
veterán
De kemény!
Akkor ez tiszta lottó!Jól be lehet szopni.
Mindenesetre a legelső a légszűrőszivacs tisztítás, meg elvinni szervizbe egy vezérműlánc cserére amit valószínű 30-40K-s költségen belül nem úszok meg, de legalább biztonságban tudhatom.
Olaj + szűrő csere. Utána elvileg csak a felmerülő problémákat, meg kopó fogyó alkatrészeket kell cserélni.
Vételnél azért belekalkulálom, hogy már egyből vigyem vezérműlánc cserére.Amúgy a termosztát, amivel annyian szívtok hogy lehet leellenőrizni helyesen működik?
15-20 km után középre kell beállnia a mutatónak?
Vagy legalábbis a 0-ról megmoccanni és a pirosba ne verjen bele?[ Szerkesztve ]
undefined
-
huszi.gyb
senior tag
Azért a japán vs olasz vitába beszállnék.
Motorok: Simson, Honda Tact, Yamaha Majesty
Autók: VW Golf, Fiat StiloÖsszességében az állapot dönt, egy jó olasztól sem kell annyira félni, egy jó japán viszont magáért beszél...
Azért tény, hogy 20+ éves korra a digó járgányok már mást mutatnak... Ami viszont nekem leginkább feltűnt az az, hogy hihetetlenül sz.rnak bele abba, hogy később szervizelni akarja valaki. (Olajleeresztő csavart takarja a kipufogó...)
Japánoknál azért logikusabbak az elrendezések...
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
Tudok egy T-maxot occóért (1,4M). Amúgy mintha azt mondanák, hogy
annak nem igazán jó az ABS-e, szóval felejtő... (Lehet, majd egyszer lesz
egy fiatalabb 530-as, vagy valami ilyesmi... De addig még "kimotorozom" a
Madisont. Persze előbb összerakom: vettem szivattyút a mosáshoz, LOL.)HGabor89: ez közel sem biztos. Én is megcsináltam a jogsit ER5-ön, aztán
vettem egy "125-ös" robogót. Azzal mentem Safety Hungary képzésre, ott
megcsináltam a két napot egy CBF500-on (?): szép volt, jó volt, de ennyi.
Nekem nem hiányzik a városi guruláshoz a váltogatás... És azóta eltelt 6 év,
de azóta sem. Nem akarom sorolni az érveimet, hogy miért robogó. Tudod.bogyo112: nem mindenki ugyanarra használja a motort, mint Te. Értem én,
hogy túrán meguntad volna a CVT miatt a 125-ös motort fél perc alatt, de az
ilyen bemegyek melóba, meg haza ne arról szóljon, hogy 10000x kuplung...
Ja és a felszerelést hova rakod... Na tessék, megint sorolom az érveimet.Ui: tőlem persze mindenki olyan motort vesz + arra használja, amire akarja!
Mikor gurultunk Moszkítóval, akkor sem éreztem hátrányát a CVT-nek, csak
több erő kellett volna a gépbe, mert egy-egy elkésett előzésnél lassú voltam.
Tavaly voltam csavarogni párszor a Madisonnal. Azóta ráuntam. (És ezen az
sem segítene*, hogy 10000x kuplung, meg váltórugdalás. Szerintem...)*: kocamotoros vagyok, ez van! Nem érdekelnek a találkozók sem, meg az
egész "motoros élet" rendesen taszít a pocakos keménycsávókkal.
Nem fejtem ki, mert biztos lenne, akit ezzel megbántok, szóval ez van, na...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
A Downtown 300i nekem is tetszett. Egész addig, amíg megláttam ezt:
Nem lehet rajta normálisan ülni: utálom a lépcsőt, számomra borzalom.Ui: az SH-t meg sem említem, mert számomra az a budinülő-klasszik...
De legalább azt elmondhatjuk, hogy a prioritásaim elég állandóak.90%-ban csak munkába járok
Dettó, de akkor is szeretek a gépen kényelmesen/fékezésre felkészülten ülni.campers: a fogyasztásban hogy játszik közre a 4Road?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
campers
tag
Hosszabbtávon, normális tempóval (110-120 utazóval) 4,5 fölé alig megy. De városban, meg tartósan 130 körül már kajál azért. Városban meg ugye nem nagyon lehet kibírni ha nem te vagy a legelső a lámpánál..
(Nem panaszkodásból írom a fogyasztást, csak ha ez még jelentősen magasabb is lehet a könnyebb görgőkkel, akkor azt hiszem nem éri meg a csere.) -
DigitXT
nagyúr
Nem kicsit! Mekkorát firkált volna a "pótkerék" nélkül, mikor elment az eleje.
felkészítés az öreg autó gondos lemosásából állt
Majánál hasonlóan: ezúton is köszönöm huszi.gyb segítségét. Jó lett.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Hát ha fogsz vele járni januárban, akkor simán. Ha meg nem, akkor tavasszal.
Hivatalosan egy útvonalengedély kell hozzá, vagy akár "trélerezheted" is, LOL.Ja igen, mosd le! Ne most, mert most szép tiszta. Januárban. Ha nem fagy.
Ui: keresték az alvázszámot. Ami vicces, mert eredetvizsgán is náluk volt, de
aztán segítettem nekik egy tippel, hogy merre található. Takarja az idom picit.Szerk: az a gumiápoló cucc, amivel újnak(!) nézett ki a gumid pontosan mi?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Futófelületre csak kiállított és/vagy ABS-es motor esetén...
Burt1793: örülök neki! De tényleg: használd fájdalommentesen!
Engem az nem izgat, hogy neked bejön, 6 éve ugyanazt hajtom:
a számomra kényelmes motort, számomra elég csomagtartóval.
Senki nem fog meggyőzni, csak mert neki jó, amiatt nekem is...
Majd én eldöntöm. Ha ragaszkodsz hozzá, hogy CSAK próba
után mondjak róla véleményt, akkor ha cseréltünk, elmondom.Nem vagyunk egyformák: egymást nem kell meggyőzni.
Ui: értem én, hogy hagyományosnak írod: pejoratív a budinülés.
Viszont ha már hagyomány, a Maját mióta is gyártják? Jó 20 éve?[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
huszi.gyb
senior tag
Én is szívesen kipróbálnám. Bár Tacton nem lehetett terpeszkedni, kitámasztani ki lehetett. Majában azt bírom nagyon, hogy bárhogyan tehetem a lábam. Városban csak az erős fékezések miatt számít, viszont túrázgatva 200km után, nagyon nem mindegy, hogy tudod rakni a lábad... Sym GTS125-ön sem volt teljesen tökéletes, de megoldottam... Egerből visszafelé már gyorsaságis pózban is ültem, meg chopperesben is, mert éreztem a lábam rendesen... Viszont a chopperes nagyon kényelmes volt, csak nem volt lábtartó, féltem, hogy lerúgom az idomot.
szerk.: Amiken eddig "budin ültem": Kymco Agility 50, Liberty 50, Liberty 125, Scarabeo 50.. Miután hozzám került Maja, mindnél az volt az érzésem, hogy egy nagyobb fékezésnél lerepülök a p.ba... Agilityt azóta nem is szeretem...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
Hát ezt nem láttam. Viszont huszival rötyögtünk rajta, hogy milyen vicces.
(A 2T-s "kollégák" kedvéért: ez a motorolaj feltöltési mennyiségét jelzi.)Szerk: ilyen kép lehetett, de EZ biztosan nem, ezt ma reggel fotóztam.
Ha már fotók, esetleg véleményezhetnétek, melyikekkel hirdessem meg.
Gondolom körbe érdemes bemutatni, esetleg a bazinagy csomagtartó, óra,
de pl. nem tudom, hogy a rendszámot érdemes-e belerakni. A matrica oké.Szerk: kerékről valami közelít érdemes-e felrakni? Látszik a (gyárilag arany)
féknyereg, meg hogy a tárcsa azért nem új. (Ilyen közeliket szoktak kérni a
vájtszeműbbek, de akkor az már érdeklődő -> nem muszáj a hirdetésbe.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Én inkább visszatértem az irodába ("túlórázni"), miután meggyőződtem róla,
hogy Barátnőm biztonságba jutott (menet közben kapta el a jégverés, de Őt
ugye védi másfél tonna acél, csak azon aggódtam, hogy nem később indult).Szerk: naná, hogy elsőre elcsesztem a linket a motorkámra. Bocs!
bogyó kérdésére a válasz: 178 Ft Az akciós ár kiírás az drágább: 457 Ft/hét[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
huszi.gyb
senior tag
Már Visegrádon vagyok. Szép az erdő, tiszta az út(se ág, se kavics nem volt jelentősebb mértékben), a szél egy kicsit fúj, de pólóban ülök a kávézó teraszán, és nézegetek... Így ki lehet bírni. Hamarosan indulok vissza.
Az erdő gondolom azért "megtörte" a tegnapi szelet. Dobogókő felé nem tudom milyen...www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Elhiszem, hogy tegnap rosszabbak voltak az útviszonyok.
Ami még meglepett, hogy Dobogókő felé egészen magához tért az erdő. Május környékén amikor arra jártam, olyan volt, mintha valami horror filmbe csöppentem volna. Most viszont egész zöld lett, csak néhol van pár kupacnyi fa, meg 1-2 kifordult gyökér...
www.dongosofor.hu
-
-Mosquito-
őstag
Februárban voltam fent,hidd el nagy pusztítást végzett ott akkor a természet. A tegnapi lájtos idő mára 2db 4m-es fenyőfát csavart ki a helyéről az utca fronti 2db 6m-es fát meg epilálni kellet mert karnyi vastag ágak törtek le.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
lehella
senior tag
Azok rendben vannak, lesznek.. Időpont foglalás hogy megy náluk, lehet online?
Egü besz0patott, vagyis a féktárcsa csak ma érkezett meg, már múlt héten levittem hozzájuk a motort a kormánycsapágy miatt is, és nem biztos hogy ma elkészülnek vele, hétfőn meg kell már motorozni. Ha nem tudják megoldani, akkor holnap elhozom tőlük. Nagy kunszt ezen az első féktárcsa csere? Fékbetétet már cseréltem, az nem okozott gondot.[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen