- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #258 üzenetére
Szép gép, de ha már lúd: dobj rá ~2,5 millát, megkapod szinte újan ABS-szel.
Amúgy azt mondják, hogy marhajó túramotor. Ahhoz képest, hogy milyen egy
eszement ereje van, meg van hozzá a tömege is, ezért inkább túra, mint sport.De ezt csak úgy hallottam: nem nagyon mernék menni vele. Turbo nélkül sem.
Ui: természetesen ezt a gépet is láttam, amíg a Madisont szerelgették.
HGabor89: üdv a klubban: már csak a jogsi kéne, és mehet a gurulás... Nem
kell meglepődni, ha még nem sokat motoroztál, akkor először azt kell szokni.
Szerintem nem kell elsőre bemenni az autók közé. Szokni kell a motorozást,
szokni kell a gép méreteit. Ha "kacsázol" (még) pláne veszélyes kicentizni.Szerk: pár év, s pár ezer km városi tapasztalat után ültem rá a Madisonra, de
hazafelé úgy éreztem, hogy egyenesen sem bírok vele menni... Ma meg már
azt nem értem, hogy miért, de akkor is így volt. Megszoktam, megszerettem.
Utána a Maja tűnt nagyon furának. Aztán visszaszoktam stb. Nemrég meg
már elég sűrűn kellett váltogatnom (féktárcsapara miatt), hogy mindkét gépet
ugyanúgy rögtön "érezzem", már az első méterek után. Ahogy kell...Ráülnék akármelyik gépre (akár a 250-es Majára), tuti nagyon furcsa lenne...
Ha valamiről már van elképzelésem, az a Nexus. Azt is izomból kell dönteni.
(Pontosabban nyilván kormánymozdulatokkal, de érezni a nagyobb tömeget.)AndrewTdi: forgalmimban 199 kg van, de ezt nem hiszem el. A Majánál 168.
Neten 178-at írnak száraz tömegére. Feltankolva, meg olajozva 200?! Háát...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vallás
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Trollok komolyan
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Sorozatok
- További aktív témák...