Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    Topikgazda

    Digitx
    Mosqi:
    Ki van cserelve minden valtoba. A kulung pofa rugoknal kozepeset tettem be Malossi, de meg van a legerosebb is, ugyhogy beteszem azt. Persze nem a Honda hibaja. A regit hiaba is mertem az mar hamis eremenyt adott, a gyari erteket nem tudom, igy a hasznalthoz kepest valasztottam erosebbet, de ez is keves. Betszem a legerosebbet az mar csak elegendo lesz. A karbival is jatszok kicsit, felmeleg allapotba Terheles alatt leall, mielott megallnek. Aztan melegen mar nem, de az alapjaratom nem valami fenyesen stabil. Kicserelem a tuszelepet, kopottas mar szegenyke. Ez maradt, a tobbi mar meg lett csinalva, pillangoszelep+tengely Fuvokak stb. Vanbrajta egy alapjarati lepteto vagy ilyesmi, az meg hatra van azt nem ellenoriztem, csereltem masikra, de nem valtozott a helyzet, utanna nezek mit is csinal egeszen pontosan, es mekkora szerepe van?
    Ez a ket aprosag maradt, a tobbi rendben van. A gyari gorgok szepen mukodnek, gyorsitasnal nincs lyuk, lassitasnal a vegen maradt benne a szij csapkodas, de azt meg megoldom.

    Ezek a Michelin 2 komonensu gumik, ebben a meretben, es ezzel a sulyal lassaban melegszenek. Marc15-en, bizony bemozdult feneke, de meg a 150-nek is. Ebben a meretben lehet a City jobb valasztas. Ha mar meleg akkor jol viselkedik. Hetfon du6 ora fele kihult gumival a lekopott asztfalton, vagy inkabb polirozott uveges volt, ott is megcsuszott. Szoval hidegen, csak ovatosan vele, kis meretbe, kis sulyu motornal. :)
    Amugy a felni peremnel eresztett a gumi, elvittem megcsinaltattni.

    Hauptmann: Gyere le hozzank, itt 15 perc utan kaosz agyverzest. little China :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák