Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz huszi.gyb #16316 üzenetére

    Enyémről azt azért lehetett sejteni, hogy előbb-utóbb megadja magát a blokk.:O
    Sajnos az eleve bontószökevény volt, azért kérte be a rengeteg szervizköltséget.
    De aztán megszerettem és nem elbontottam, hanem feltuningoltam... 250-esnél
    szerencsére ez fel sem merült, és arra már előttem locsolta a pénzt HGabor89:
    nem nekem kellett. (Volt hengerfejtömítés cserétől kezdve ilyen-olyan szívás.:DDD)

    Amúgy azt említettem már, hogy előtte a SYM-et 300K-ért vettem, és ~1 évre rá
    150-ért számolta be ugyanaz a "banda" a Majába? Akkor még nem volt droidom,
    de arra aztán tényleg NEM kellett semmit rákölteni. Ment. (Olajcsere, tankolás.)
    Egy baja volt. A rendszám hiánya. 125-ösként, de mikor konkrétan meg akartam
    rá csináltatni, kiderült, hogy még drágább lesz, mert nem 125-ös, hanem 150-es:
    na akkor mondtam azt, hogy ettől inkább szabadulnék, "bármi áron"! Így sikerült.

    Amúgy levegős volt, pöcc-röff, és 4L körül evett. 80-nál mondjuk eléggé elfogyott.
    Így 7-8 évvel később inkább el kellett volna pattintani 200-ért és venni egy rendes
    gépet, amit nem akkor rendszámoznak 130K-ért. 218K vételár=rendszám nélkül.
    Vagy hát eleve bele se kellett volna menni, hogy most nincs rendszám, de lehet!
    Csak ugye f*stam a használtpiactól, megvettem nyugodtan, mert újként hirdették.
    Persze egy nagy sz*rt volt új, de legalább az órája tényleg nullánál állt. És jó volt!

    Burt: azért az nem semmi, hogy 5L fölött is le tud tolni a torkán. (Igaz, télen.:DDD)

    csongi: ott valami el van baszva. A gyári kuplungnak kutya kötelessége leoldani
    egy bizonyos tempó alatt, s alapjáraton (szívató nélkül) egyáltalán NEM LEHET
    hajtás. Ami enyhén forgathatja ilyenkor a kereket, az a tengely súrlódás, s nem
    a kuplungpofák feltapadása a harangra... Gyári az a kuplung, gyári kisrugókkal?

    Szerk: jól mondja Mosquito34, ha gyenge a kontraszt, esetleg nem vált vissza
    teljesen a hajtás, így nem hogy "üresed" nincs, hanem "egyesed" se, tehát az
    összes indulás nehézkes kellene, hogy legyen, s az elején jó sz*rul gyorsulna.
    (Szerk2: esetleg túl nehezek a görgők, de azokat meg most cserélted gyárira.)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák