Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Burt1793 #13626 üzenetére

    Na bumm, a 400 meg valójában 383 a Madisonnál...:D 125-öst én sem
    próbáltam soha, de amilyen utakon te jársz, halálra unnád magad rajta.

    Igazából mindenki olyan motort használ, amit szeret - és amit meg tud
    fizetni. Szóval ha csak "X" motort tud megfizetni, azt vagy szereti, vagy
    unatkozik rajta (de azért szereti), vagy utálja és legszívesebben eladná:
    azt hívják rossz vételnek.:D Arról esetleg próbálhat másokat lebeszélni.

    Annyira nem érted ezt a Madison tuningot, hogy az hihetetlen! De nem
    írom le többször: magához képest mérem. Hát igen, a 600-as BMW az
    biztos jobban el tud húzni 100 fölött... Majd küldik neki a csekket.:R

    Mindig van "feljebb", csak éppen kérdés, mennyi értelme van... Esetleg
    nem vesznek-e el azok a tulajdonságok "a gyorsulás oltárán", amiket a
    kisebb motoron nagyon szerettél? (Mondjuk Madisonnál pl. azt a játszi
    könnyedséget, amivel irányítható? Kérdezd Andrewt, mit mondott rá.:D)

    Néha meg szoktam nézni, mi van a piacon: ABS legyen! Ez megszűri...
    Aztán ne legyen kisebb köbcentis (max. ha legalább annyi paci, akkor),
    ez is elég komoly szűrő. Viszont ne legyen hodály, amivel nem lehet jól
    manőverezni a sorok közt, mert főleg városba kell (Burgi 650 kilőve)! ÉS
    akkor: elfogynak a találatok. Talán a Honda SW-T400... vagy az SW600
    bár utóbbi már elég nagy batár, előbbi meg J.Costa nélkül egy lusta dög.

    Persze a végén mindig kilyukadok, hogy ott a T-Max! Az a fasza gép!:D
    Mondjuk a csomagtartója jelképes (nem baj, kap nagy dobozt és kész).
    Mi tart vissza a "váltástól"? Mondjuk az ár. Minden javítással+tuninggal,
    még "csak" 2MFt-ban van a Madison. Annyiért nem kapok (jó) T-maxot!
    És ha még kapnék is, hát senki nem adna annyit a Madisonért, LOL.:DDD

Új hozzászólás Aktív témák