-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Grillo
őstag
válasz Pete55555 #11146 üzenetére
Igen, elvileg olcsóbb így, mint rögtön nagy A. Ha két éven túl vagy, akkor meg csak 10+1 óra vezetés van, nem 16+1.
Igen, a teljes összeget be kell fizetni, hiszen ezeket az órákat kötelező levezetni.
De nem ugráltam, hisz az én érdekem is az volt, hogy minimálcsomagban oldjam meg. Ha szerettem volna, semmi akadálya nem lett volna több órának. -
kcsa
veterán
BTW Xcitingot megint feltoltam hahu-ra. Ha valakit érdekel...
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Hauptmann
addikt
Csak nem tudtam megnézni az X-Max-ot. Talán holnap.
-
kcsa
veterán
válasz balazs1011 #11153 üzenetére
Rövidtávon pénz kell(ene, de ha nem megy el, akkor megoldom másképp), tavaszra meg majd nézek valamit.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
üszök
őstag
Megjött a bontott CDI rádugtam egyet pöccintettem és indult.Még a végén jó lesz. De most nincs időm sajnos rendesen össze rakni.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Hauptmann
addikt
válasz lehella #11158 üzenetére
2007.12. havi, 125-ös, injektoros. Az órájában 17 ezer km van, a szervizkönyv ezt alá is támasztja, valamint a motor általános műszaki állapota is. A féktárcsáknak nincs válluk, most ment bele az új variátorszíj és görgő (18 ezrenként kell cserélni), új gumik is vannak rajta, megvan a két kulcs, plusz a mesterkulcs is. Givi túraplexi van rajta, sajnos a gyári kisplexi nincs meg hozzá, majd egy olyat nyárra kell szerezni, meg dobozt hátulra konzollal együtt, és teljes a felszereltség. Valaha volt rajta, mert van két lyuk az ülés alatti idomon.
Még nincs rajta rendszám, így nem sokat mentem vele, csak egy kis próbakört. Ez a 15 Le nem váltja meg a világot, de városban pont elég. Egy picit lustán indul meg, de utána azért elkezdi szedni a kerekeit, 80-ig gyorsítottam vele, ott még bőven volt benne erő. Majd rendszám után komolyabban megnézem, legfeljebb könnyebb görgők kerülnek bele.
Kíváncsi leszek nagyon, hogy vajon 'rendkívül megbízható' lesz-e. Mert Yamaha.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Nagyon sokat gondolkodtam, hogy legyen 125-ös legyen, vagy 250-es. Arra jutottam, hogy elég a 125 munkára, mert 90%-ban a városban lesz használva, 10% agglomeráció, utas pedig nem nagyon lesz, vagy csak elvétve, az is városon belül (utasra ott lesz a Bálna, ha kész lesz egyszer). Amúgy is a kategórián belül az egyik legerősebb motor van benne, a 250-es 5 Le-vel erősebb ebben a típusban, viszont jóval többet fogyaszt, állítólag a 125-ös megáll 2,7-2,8 liter körül, majd kíváncsi leszek.
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #11160 üzenetére
Nem tudom, az SH300 27 lovas, 80 fölött már annyira nem indul meg (145 a max, olyan, mintha a cvt elérné a végét, hirtelen áll meg ott a mutató), most azon is nagy plexi van (kellemesebb is), 3-3,2 liter a fogyasztás százon, városba bőven sokat tud a motor, gyorshajtásra ösztönöz, sokszor a 60-nal menők is zavarnak.
Mennyi volt? Nekem is kell majd egy ilyen 125-ös. Sajna az újabbak már csak 11 lovasok, az SH125 nem olcsó, azért érdekelne, hogy mennyiért lehet nyélbe ütni egy jó állapotú (azaz gond nélkül használható) 125-öst.[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #11161 üzenetére
Azt írják, hogy 120 körül van vége, 90-ig viszonyag jól gyorsul, utána már nagyon nyögvenyelős, a 90 a kényelmes utazótempója.
485 ezer lesz mindennel együtt (és remélem, gond nélkül, mert minden szűrő, olaj, szíj új benne). De Neked minek az SH300 mellé egy hasonlóan nagytestű gép? A PCX125 nem lenne jobb?
Szerk.: Hazudtam, mégis van vele egy probléma, de csak a szokásos, az üléstartó teleszkóp szar. Majd gyártatok hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #11162 üzenetére
A 300ast most ketten használjuk, ezért kell nekem egy mindig elérhető.
Ezen nincs is üléstartó teleszkóp, kormánynak lehet támasztani, oszt csók.
A 90 nekem bőven elég, ez 110-120ig jó, afelett már könnyen elkezd imbolyogni, illetve nagyon behangosodik.
Nem rossz ez az ár, 15 lovas sh 125-öt ajánlottak most 400-ért, igaz, az 2-3 évvel öregebb, de fullosan felszerelt.
PCX125 az jóval kisebb építésű, mint az sh-k, nem? Nagyon magas vagyok... Meg az ilyen fura, hogy a kormány nem forgatja az elejét...[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
-
Hauptmann
addikt
Békés megyében találtam egy embert, valami Miska, vagy hogy hívják, aki foglalkozik használt csomagtartó konzollal, dobozokkal, és van X-Max normál plexije is, ahogy néztem a hirdetését. Van tapasztalat vele?
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #11172 üzenetére
Köszi, szerintem 400 alá nem nagyon lehet bealkudni, majd megnézem azért. Nem néz ki rosszul, hasonlít az előző 300-asra. Úgy gondolom, hogy megéri azt az egy-kétszázezer forintos felárat egy 2010 utáni, 10 ezer km körüli robogó hosszútávon. Én minden hétköznap megyek vele 50 km-t (amíg nincs hó vagy fagy), pl most pénteken is kellemes volt zuhogó esőben. Azaz havi 1000-1200 km megy bele, amit én nem szeretnék kényszer szervizbe hordásokkal tarkítani. Illetve azért talán finomodott is a technika az újabb szériában. Volt előző (ezzel a 150-essel egy korú) sh300 is itthon, csak a külsőben tapasztaltam eltérést.
(#11173) huszi.gyb: Mennyit fogyaszt egy nem sh? Elvileg a 125-ös elvan kényelmesen 2,5 literrel, a 300-ashoz kell 3,2 liter (ez a nagy átlag).
[ Szerkesztve ]
-
üszök
őstag
Van egy általam úgy nevezett "befektetési robogó" kategória. Megveszi a paraszt,azt hiszi többért el tudja adni de az esetek nagy részében nem. Ezzel is szépen verik fel az árakat. Mondjuk ez inkább az 50-es kategóriára jellemző,hogy többet érnek ugyanazon motorok mint 3-4 éve.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
huszi.gyb
senior tag
Tipikus magyar vásárlás. Kor és km... Persze, hogy az 5 évvel fiatalabb megér +200k-t.Persze, ha van pénze az embernek, nyilván jobbat/újabbat vesz. de csak a kor miatt nem zárnék ki egyet sem.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Burt1793
veterán
válasz huszi.gyb #11181 üzenetére
Pedig a kor igenis számít, főleg azért, mert úgy a km is jobban kalkulálható, illetve mert nem szopni akarok a robival, hanem.folyamatosan használni. Másrészt meg igen, pénz kérdése, de én úgy gondolom, hogy hosszútávon visszahozza azt a kétszázezer forintot és jobban alszom esténként. Ez van.
-
huszi.gyb
senior tag
Na megnéztem Majához a 2db műanyag felfogató csavart. Gyáriban kb 1000-1500Ft/db (4-5$) külföldön. Kíváncsi leszek itthon milyen árat kapok rá.
www.dongosofor.hu
-
Grillo
őstag
Urak, kéne vennem egy motoros nadrágot. Nem kell extra drága, legyen normális, és most a lábtakaró alatt bírjam benne minél tovább. Mondjuk 30k-nál többet nem költenék rá. A mostani farmer+térdvédő kombót váltaná. Alapvetően városon belüli használat a cél a 125ös Scarabeón.
-
runner 125
nagyúr
válasz Grillo #11189 üzenetére
Nézz használtat is, anno en ugy vettem a Bering borszettem kb. 1/4 áron az uj árakhoz képest, azóta is tökéletesek, igaz minden motorozás utan bogartalanitom es borapolozom. Kepesmotoron, jofogason, vatéran lehet jo businesst csinalni, főleg így szezon vége fele.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
csongi
Topikgazda
Runner: ki lehet ezeket a hasznalt bor cuccokat rendesen tisztitani? Gondolom hogy ki, de hogyan?
Huszi:
Shox cuccaim nekem is vannak. Olcsoak, de... A fene tudja, anyagminosegben gyengek, varrasi minoseg gyenge. Ezek a fekete szinu dolgaik meg fakulnak gyorsan. A gerincprotektoruk ami felcsatolhato 3honap alatt szet repedezett, egy hulladek. A konkurenshez kepest olcsoak, de de az elet tartalmuk toredeke.
Par ev utan mar latom inkabb a dragabb, en mar noni nem fogok, hizni lehetseges
Inkabb egy olyan darab ami viselheto meg 10 evig, mint ami elfoszlik 3ev utanAz iden mar elmaradt a topik talakozo. Jovore most mar jo lenne ossze szervezni. Szerintem a motoros topik lakoit is bele lehehetne vonni. Egyenlore igeny felmeres lenne. Majd kesobb a tavasszal pontositanank a datumot. Szerintem ket naposat kellene tervezni. Egy ejszakaval. A tavolsagok ccm miatt is, es az eltoltheto ido vegett. Egy fel oras fagyizas nem valami sok.
Szoval ha van ra igeny akkor jelezzetek, es nyugisan el lehet kezdeni a szervezni.
Elsonek a megfeleo helyszint kellene megtalalani.Keszul az osszefoglalo, meg az iden meglesz
Digitxt kolega altal elkezdett motoros kartyakat is folytatni fogom, jelenleg sok minden van egyszerre. Ha valakinek van kedve ideje, a segitseget elfogadom .
Vasarnap jo idot mondanak, lehet csinalok egy rovid gurulast a szabadkai piacra. .
Valait erdekel a dolog?[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz csongi #11192 üzenetére
Alapvetően lehet, hogy igazad van, nálunk 1 évesek a Shox cuccok, eddig baj nem volt vele. Ma az egyik kabátot húgom tesztelte (leszorította egy kocsi az útról, a kavicson lassú tempónál elborult). Nem lett baja, a kabát jól dolgozott, hamarosan hazaér, meglátom az állapotokat. Tükörlap eltört, cserés, motoron karcolások, rajta semmi. Persze az autós meg sem állt, remélem az anyja temetésére sietett a rohadék.
Rendszám, autó típus nincs.Vigyázzatok magatokra! Minden Darwin-díjas az utakon mászkál... (Hazafelé apuka kezében a kislányával rohan át két zebra közt félúton a 4 sávoson... ) És néz, hogy miért dudálom le...
www.dongosofor.hu
-
-Mosquito-
őstag
125-300Cm3 között 2007-től nagy csomagtartós masina? Elsőre ezek ugrottak be,ja és nem szopóroller kategóriát keres az ismerős.. Burgi 200,Piaggio X8 250
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #11195 üzenetére
Yamaha X-Max 125-250? Lassan lesz vele tapasztalatom is. Az ülés alatti csomagtartó jó nagy, ez nekem is szempont volt, 15-14-es kerekek.
Shox téma, nekem a nyári Shox kesztyűm egy szezont bírt, aztán több helyen kiszakadt, vésztartartaléknak azért félre van téve. Ami inkább problémásabb, hogy a jóval drágább Alpinestars is szarrá ment egy év alatt. Valami tipp nyári kesztyűre?
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz csongi #11192 üzenetére
Tudja franc h csinálják, ruhatisztítóba szezon alatt be szoktam adni általában havi 1x, érzetre, illatra, biztosan csinálnak vele valamit. A külsejét pedig mint írtam sima bőrápolóval (Autoglym, autóhoz is ezt használom) szoktam átkenni.
Újonnan biztosan nem adtam volna ki kb. 220k-t a gatyáért és a kabátért."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Hauptmann #11196 üzenetére
Én most használok Shox nyári kesztyűt. Amit észre vettem, hogy eléggé hülye megoldása van a tépőzárnak, beleakad a kesztyű anyagába, és kiszőrösíti. Ezen kívül más bajom nincs (még) vele, nyár elején vettem, pár1000km van benne összesen.
Viszont azt azért tegyük hozzá, hogy amennyit te motorozol az már 'ipari mennyiség'
www.dongosofor.hu
-
Grillo
őstag
Na, elkezdett folyni az olajam. Ha minden igaz, akkor az olaj szeparátor csöve nincs a helyzet magaslatán a hengerfejbe csatlakozásnál. Eddig is volt ott olajpára, de most konkrétan kis folt gyűlik minden megállás után. Az a baj, hogy a bilincse olyan összeakasztós, szedtem már szét olyat, de összerakni újból már nem tudtam.
Pedig a jövő hetet még jó lett volna nyeregben tölteni...
Megnézem holnap, hátha Aszalósék szombaton unalmukban dolgoznak...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest