- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android szakmai topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
-
kcsa
veterán
válasz runner 125 #10152 üzenetére
Mindenkinek megvan a maga betegsége
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
ludsimon
veterán
undefined
-
kcsa
veterán
Szerintem említettem már, de most jött megint Louis hírlevél. Még mindig viccesnek tartom az LSL márkájú fékkart és bukógombát
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
DigitXT
nagyúr
válasz ludsimon #10151 üzenetére
Azért kicsit kéne még reszelni rajta, hogy jobban hasonlítson a Liberty-re!
Amúgy azt sem tudod, mire mondják, hogy olyan, mint egy bicikli. Amikor
két hónap Madisonozás után előtoltam(!) a Maját, én is pont ezt éreztem:
köze nincs ahhoz, hogy milyen a motorerő! Könnyű, és "érzetre" túl pici.Ahogy a Nexushoz képest biciklis könnyedséggel terelgethető a Madison,
mert van köztük jó pár kg különbség, és más a súlyeloszlásuk is, a Nexus
nagyobb motorereje nagyjából el is megy a nagyobb önsúly mozgatására.Ja és kcsa alatt nem csoda, hogy eltörpül a Maja. Nem egy "súlycsoport"
huszival. Viszont egy Dio/Jog-hoz képest meg hatalmas batár a Maja is.
És még mindig nem a kinézetéről, vagy a gyorsulásáról van szó. Azt már
meg sem kérdezem, hogy ültél-e valaha is másik motoron: véleményedet
esetleg alá is tudnád bármivel támasztani, amit nem csak a YT-on láttál?Megpróbálsz úgy csinálni, mintha már a "nagyrobogósok" közé tartoznál,
de az nem tűnik fel, hogy mi az életről beszélgetünk, te meg az álmaidról.
Hol van a nagy Madison szerelem? "Jött", elmúlt... (Hál' istennek!) Mindig
más baromság kell, akkor foglalkoznak veled? Mindenhez hozzáböfögsz:
érdemben semmihez nem tudsz hozzátenni, mert se tapasztalatod nincs,
se annyi eszed, hogy belásd, mikor kell befogni... Senki nem kíváncsi rád!
Bár már a motoros topikban osztanád az észt! (Ugye nem fogsz megállni
egy szaros GP800-nál, ha már váltasz? Busa Turbo-t ajánlok neked.)Érdekes, más topikban moderátorok el tudták érni, hogy a közösség által
elviselhetetlennek tartott személy NE írhasson oda, még ON topikban se!
Zéró toleranciát érdemelt ki: ha beír, törlik, és kap egy bant is, sima ügy... -
kcsa
veterán
de hogy "szakmai" hozzászólás is legyen: rendeltem egy ilyet, csak szólok, hátha valakinek még jól jön egyszer - rajtam kívül is . Régóta piszkálja a fantáziám.
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Pete55555 #10145 üzenetére
A viszonylag nagy kerék/csomagtartó nem szokott találkozni egymással esetleg a nagyobb cm3-is nagy testű maxiknál fordul/hat elő. Vagy nagy/obb kerék kisebb csomagtartó vagy kis kerék nagy csomagtartó. Van ott a környéken nagyobb robogó kereskedés illetve kiszemelt példány/ok akkor azokat kéne megnézni,hogy milyen irányba induljatok el. Márka/típus.
(#10151) ludsimon:
Én meg láttam szebbet/jobbat nála. Ültél rajta láttál már ilyen gépet vagy csak a YT előtt csattogtattál rá amikor megláttad? Érdekes,alattam nem kapart 100m-t. Egyik füleden be a másikon ki. Bedobsz/válaszolsz valami állatni nagy f@cságot majd lapozol,jön a következő áll@tságod és így telnek múlnak a napok..
(#10156) DigitXT :
Respect!
Módiknak ez (a rombolás/OFF-lás tök felesleges YT-s linkelgetések,HSZ-ek) nem tűnik fel?Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
dugynok
senior tag
válasz runner 125 #10152 üzenetére
Szeretem a darázs derekat és nagy hátsót, nnah)
-
ludsimon
veterán
válasz -Mosquito- #10162 üzenetére
Lehet 150kg alatt nem kapar, de 75kg alatt kapar.
Hatalmas állatság amit Te mondtál, ezek tények, nem kérdések.undefined
-
ludsimon
veterán
Gyerekek, ezt nem hiszem el, hogy állandóan ki kell verni a -ot...
Kezdő vagyok? Igen!
Van véleményem? Igen!A probléma ott kezdődik mikor a vélemények ütköznek, de a francért kell rámerőszakolni más véleményét.
Miért nem lehet továbblépni egyszer s mindenkorra?Den-nek igaza volt, tisztára kultusz lettem egyesek fejében, hogy nem képesek továbblépni a véleményemen, esetleges hülyeségeimen.
Ha ötvenes, akkor rögtön mindenki a Libertymre gondol, ha tuning akkor is..
Sőt valaki már az utcán is a Libertyket keresi, nem jegyeztem meg ki, de ide írta, hogy valami rózsaszín Libertyt látott.
Komoly gondok vannak.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Something_
őstag
válasz ludsimon #10169 üzenetére
Nem feltetlen ide tartozik, de ha van egy tarsasag, ami all mondjuk 10 fobol es kifejezetten utal 8 fo, akkor en nem megyek ebbe a tarsasagba vagy megprobalok a tarsasaghoz igazodni/valtozni. Te miert szivatod magad? Tudod jol, hogy sokan utalnak, de te meg rateszel minden nap egy lapattal. Szerintem te ezt elvezed es ezert csinalod. Nem veletlen jottel at a nagyrobogosok barati topikjaba sem. Asszem ezt a tipust hivjak trolloknak, trollkodasnak, amiert bomlasztod a kozosseget es a topikot.
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #10162 üzenetére
De feltűnhet, csak az az álláspontjuk, hogy ignoráljuk, sajna nem moderálható:
az, hogy irritál 50 embert nem baj, ignorálja mind az 50 ember az 1 deviánst!
Azért mikor elszalad vele a paci, akkor meg tudják törölni a gusztustalanságait.ON: a termosztát remekül szuperál, szinte rögtön vissza tudom tolni a szívatót,
már km-ekkel korábban, ahogy eddig tudtam, s addig a helyig már 60+ fok van:
gázreakció tökéletes... Az átmosás sokat nem jelentett, dugulás nem volt: alig
jött ki szmötyi. Mire beérek megint ~85 fok a víz, ill. a sorompó nyitásakor már
beindul a venti. (Ez mondjuk normális, mert ott már végképp nincs menetszél.)
Jövő héten talán meglesz az első fogyasztási adat is: csurig tankoltam tegnap.
Egy kicsit ki is folyt, garantáltan tele ment: a 6,1-es fogyasztás könnyű leverni.Ma aláztam egy Hayabusát. De ilyen negyed gázon. 60-ig. Úgy indult, mint az
átlagautós: szerintem nem tudta, hogy verseny van. (Talán mert nem is volt.)
Szóval szép nyugodtan felgyorsultam 60-ra. És azt tartottam. Jó sokat vártam,
mire elgurult mellettem 80-nal. Következő lámpánál ugyanez: komótos indulás
s csak semmi extra gyorshajtás.Nem is kéne nekem Hayabusa: nem lő ki!
Lágymányosin se előzött jobbról, inkább letolta az előtte haladót. Max. 100-ig
gyorsult, nagyon eltűnt a tükörben, aztán tök meglepődtem, mikor a lámpánál
hallom a morgást, hogy ez tuti a Busa, de hol a fenében áll? (A holtteremben.)Na, ezt hívják közlekedésnek. Kuplungkímélősen, utaskímélősen*, kulturáltan.
*: utas is volt/mindketten full bőrben/oldaldobozok: nem eszetlen száguldozók.
Tudom, a 100-as tempó már gyorshajtás a hídon, de legalább keresztforgalom
nem várható ott, gyalogos sem nagyon, és hát a forgalom tempója inkább 80+.ludsimon: van több mondás a véleményről... Talán azért nem vagyunk itt rád
kíváncsiak, mert semmi közöd a topikhoz. Főleg ha állandóan OFF-olsz meg
YT-ra hivatkozva próbálod megcáfolni más személyes tapasztalatát: röhej!lehella: sajnos tényleg ez van. Lenne egy karakán topikgazdánk, akkor...
[ Szerkesztve ]
-
lehella
senior tag
válasz Something_ #10171 üzenetére
Ha nem lehet bant osztani, szerintem elegendő lenne a kolléga hozzászólásait ignorálni kezdetnek. Ha mindig kap rá választ, akkor marad a vita.
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
SirKero
őstag
válasz Bogyó bá' #10143 üzenetére
Azért ez ebben a formában nem igaz.
A 2003-as szériáig valóban rendesen ette az olajat de a 2003-2006 közöttiek már valóban csak csipegetik a 2006 utániak pedig már semennyire sem. És ez saját tapasztalat.Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
DigitXT
nagyúr
válasz SirKero #10174 üzenetére
YT videót, különben nem hiszünk neked!!!
HGabor89: gondolom nézegetett a tükörben, hogy haha, legyorsult
egy 600RR-t! Esetleg a következő lámpánál "visszavágót" akart?Ui: amúgy pont az jó a Ferrariban... azzal nem kell gyorsan menni.
Sőt, még jobban megnézik, ahogy méltóságteljesen gördül. Kivéve![ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Engem SL mercis akart mindenáron elengedni, azt hitte le akarom gyorsulni
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Pete55555
addikt
válasz Something_ #10176 üzenetére
El is sírtad magad annak rendje, és módja szerint ugye ?
...Szeretem leracsniztatni...
-
DigitXT
nagyúr
Én ilyenkor azért el szoktam gurulni a lehúzódó mellett, ha már töri magát!
Sokszor még akkor is, ha amúgy nem volt szándékomban. Csak hogy úgy
érezze, hogy milyen ügyesen elengedte a motorost! (Soha nem tolakodok:
ha nagyon akarok menni és van rá hely, akkor elhúzok. Ha nincs, megyek
a sorban, mint bárki más. Ha mondjuk szabálytalanul, folyamatosan halad
valaki a belsőben, akkor néha nem átallok szabálytalanul jobbról előzni.)Ui: azt se szoktam szeretni, amikor megállok a zebránál egy gyalogosnak,
az meg integet, hogy menjek el előtte! Ha már megálltam, akkor menjen ő:
neki van elsőbbsége, nyilván azért álltam meg, hogy át is engedjem, nem?
Ha nem akartam volna átengedni (mert messze van), akkor nem állok meg. -
DigitXT
nagyúr
Ja, én nem járok ilyen helyekre. (Általában velem csak párhuzamos
közlekedésre alkalmas úton történik az elengedés: nem kell 110.)Nem is szoktam mostanában nagyon csapatni, mert ahogy írod, ez
jelentősen rontja a komfortérzetet. Akár menetszél formájában is.
A kisplexi a Madisonon pont a pofámba tolja a szelet, így a résnyire
nyitva hagyott sisakplexi sem nyerő, pedig a Maján tökéletes volt.
Igaz, 30 fokban becsukva sem párásodik (pinlock nélkül sem). De a
megszokás nagy úr. És 100 fölött el akart repülni az óra kormányról:
azzal is kezdenem kell valamit. Furcsa légáramlatok vannak arrafelé. -
ludsimon
veterán
Bevallom tényleg hülyeség 'bealázni' 50essel nagyobb gépeket, de valahogy annyira jó érzés megelőzni, még ha csak negyed gázzal is ment az ellenfél akkor is.
Ez pont ugyanaz mint az ordító Honda 1.5 VTEC-el tiltáson megelőzi a suhanc a belső sávban negyedgázzal haladó BMW M3-ast lámpaváltáskor.
Nem akarok senkivel se rosszba lenni, tartsuk tiszteletben egymás véleményét.
Amúgy onnan adódik ez a beaálzás, hogy bringáról ültem át motorra, és bringával max csak álló kocsikat előztem, 4 hónapja még motorszűz voltam, ezt értsétek meg, olyan mintha a második fiatalkoromat élném át újra.És igen, valószínű váltós motorom lesz a következő mert tetszenek a versenymotorok visító hangja tiltáson, meg mikor elveszem a gázt a morgása.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
SirKero
őstag
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #10181 üzenetére
Múlt hónapban vettem Alpine Worksafe-t (motoros árát nem vagyok hajlandó kifizetni). Azóta egyébként jelentősen kevésbé zavarnak a hangok is, a szélzaj magas tartományát szinte teljesen elnyomja, és ettől még simán lehet beszélgetni benne, még zene is belefér BT fülessel. (igen, tudom: füldugó+zene kombó nem a hosszú túlélés garanciája )
szerk.: az lemaradt, hogy a fentit a komfortra reagálva szántam
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
DigitXT
nagyúr
Nekem a kesztyűtartóban piheg a füldugóm már jó ideje: városban ugye
"felesleges", bár Egér úton már 70-80-nál is van szélzaj rendesen, tehát
fene tudja. Ha nagyon tépked a menetszél, na az nem kellemes! Ebben
a túraplexi nagyságrendekkel jobb volt. Azzal a 120-at se éreztem meg!Csak az meg sokkal hangosabb volt. Annak meg tényleg nincs értelme,
hogy azért rakjam fel a túraplexit, s főjek meg mögötte, meg használjak
füldugót, hogy 120-szal döntögessem az egéren, amikor a lámpák úgyis
75-re vannak belőve. (Ez az a tempó, amit egy tuning Liberty is tud...)Persze, fiatalság, bolondság. Kipróbálja az ember, aztán csak megunja!
(Jó esetben még azelőtt, hogy komolyabb bajba sodorná magát vele.)SirKero: volt 2006 utáni Burgid? Gyanús vagy!
Szerk: azért a hajtásomat fel fogom újítani, mert a kuplung magasan fog,
a torpanás meg zavaró, még ha nem is száguldozol, akkor is. Sajnos.
(De most nem akarom szétszedni, hogy megnézzem, kell-e a harang is.)Majd ha szakad a szíj.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #10185 üzenetére
Amúgy b.ssza meg, visszajött a torpanásom nekem is. De most már megvárom amíg megjön az utolsó hiányzó alkatrész variátorhoz (hogy rohadnának el a digó tuningalkatrész tervezők, hogy képesek voltak másik variátor-persely méretet tervezni a k.va variátorukhoz), ha így se jó akkor még valami csodát kell tenni.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
SirKero
őstag
válasz DigitXT #10185 üzenetére
SirKero: volt 2006 utáni Burgid? Gyanús vagy!
2005-ös volt nekem a baráti körben 2007-08-as a többi burgman.hu.
De egyébként még mindig a 400-as burgival járok a Transalp csak álcaMost olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Pete55555
addikt
A második lett a befutó, ma megnézte após, és el is hozta. 40000km van benne, azt mondja jó, a 40e meg hihető. Majd megírom a tapasztalatokat.
...Szeretem leracsniztatni...
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #10194 üzenetére
No problem.
ON: edzőteremnél jó két óra alatt csak 40 fokra hűlt vissza a blokk,
nosza szívató nélkül pöcc... és röff, ahogy kell: egyre jobb a gép.
(Már csak azon aggódom, hogy tavaly ősszel "nem üzemmelegen"
tekergetve a karbit nem lett-e elállítva az alapjárati keverék?!)Az alapjárat rendben van (1500), de a kipu vége kormosodik. Picit.
(Nem vészes: amikor 8,6-okat evett, 120-nál kormolt kövér gázra!)[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #10195 üzenetére
Viccelsz, 2 literes tdi 3 óra alatt sem hűlt vissza ~90 fokról, ez a nagy meleg jót tesz a motoroknak végső soron. ;-)
Az sh hűtővíz hőmérséklete amúgy nem olyan stabil, mint az autóé, sebességtől és külső hőmérséklettől függően mocorog egy kicsit a mutató (persze messze van a hidegtől és a forrótól), gondolom ez egy egyhengeres kisebb méretű motornál normális. -
lehella
senior tag
válasz DigitXT #10195 üzenetére
Nekem ugyan árnyékos helyen, az udvaron áll a Kymco melóhelyen, de délután mikor megyek haza 3-4 körül, nem kapcsol be a szívató, olyan meleg van. Egy pillanatra megemeli az alapjáratot, aztán vissza is veszi, igaz nem túl stabil, meg úgyis húzom neki utána, de ez van Csak 30+ °c során csinálja.
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
DigitXT
nagyúr
Na, nekem semmilyen értelemben vett automata szívatóm nincs.
Ezért kell a precíz hőmérő, hogy ránézésre tudjam, mennyit dúsítsak.Már kitanultam, hogy túl sok nem kell. Tocsogott a karbi a benyában,
azért kellett mellé gázt húzni, hogy kapjon még levegőt melegben lol.
(De azért a Dream-ben csutka szívatóval indították. Lett is "burnout".)Szerk: mondjuk 2013-ban az alapjárat sem volt normális: "dohogott",
mint egy chopper/alacsony is volt. Valaki iszonyat eltekergette talán
pont azért, mert a termosztátot kivette, és sosem lesz üzemmeleg...
(Törném le a kis luddita kezét!) Szög egyszerű, hát persze. (Hehe.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
Ma volt egy kis gyorsulási verseny. Burgman 650 vs. Madison 400
2:0 lett a Burginak. Talán Costával lett volna esélyem tartani, de
gyanítom, hogy akkor ő meg odanyom a Power Mode-nak, és...Mindenesetre (ha olvassa a topikot, akkor előre is bocs, de) igazi
állat volt: eleve pirosban jött elém az Egérre, majd eltűnt az autók
közt. Mindezt disznóetető papucsban (!!!), és rövidgatya+pólóban.Gondoltam megnézem, ki ez a marha, és mivel megy, de szépen
lassan: 65-tel gurultam (szoktak mérni ott, 70-re már tuti lelőnek),
így alig értem utol a lámpánál: lendületből nem is emberkedtem...Szerémire is állat módra fordult - volt benne kockázat. Viszont ott
a pirosnál head-2-head felálltunk, és sárgára ami a csövön kifér.
Szép lassan nyúlt el... 100-ig már volt 15-20 m előnye. Következő
lámpánál ugyanez, majd a harmadiknál már volt zavaró forgalom...
Viszont Lágymányosira rákanyarodva akkorát döntött, hogy "öröm
volt nézni": azt nem néztem volna szívesen, ha dob egy lowside-ot.
Én sokkal lassabban kanyarodtam (megjegyzem, "30-as" kanyar),
s csak valahol a híd közepén értem utol, és csak a forgalom miatt.
Szerintem, ha nem mennek előtte ez kiló ötvenig meg sem áll...Szerk: mielőtt megszóltok, nyilván tisztában volt a tapadásával, s
nem érezte kockázatosnak azt a tempót a kanyarban: lehet![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest