- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- BYD Atto 3 menetpróba
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Indiai is kötelezővé teszi a Type-C-t
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
Hirdetés
-
Ebbe a robotaxiba Verne Gyula is beülne
ma 2026-ban állhat munkába Zágrábban Verne, a Rimac önvezető villanytaxija.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Cryptmaster teszt
gp A toll erősebb a kardnál – főleg, ha azt írjuk le vele, hogy mithrilpenge. De szavaink ebben a játékban nem csak acélt és varázserőt képesek megidézni, hanem az egész világ sorsát megváltoztatják.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Na, nekem semmilyen értelemben vett automata szívatóm nincs.
Ezért kell a precíz hőmérő, hogy ránézésre tudjam, mennyit dúsítsak.Már kitanultam, hogy túl sok nem kell. Tocsogott a karbi a benyában,
azért kellett mellé gázt húzni, hogy kapjon még levegőt melegben lol.
(De azért a Dream-ben csutka szívatóval indították. Lett is "burnout".)Szerk: mondjuk 2013-ban az alapjárat sem volt normális: "dohogott",
mint egy chopper/alacsony is volt. Valaki iszonyat eltekergette talán
pont azért, mert a termosztátot kivette, és sosem lesz üzemmeleg...
(Törném le a kis luddita kezét!) Szög egyszerű, hát persze. (Hehe.)
[ Szerkesztve ]