Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Boond

    addikt

    válasz spect80 #65593 üzenetére

    Telefonos ügyintézés esetén a biztonsági kódot biztos kérik majd... Üzletben, ilyesmit, meghatalmazással, nem tudom lehet-e intézni.

    De ha nem jön sehogy sem sms, akkor szerintem ügyfélszolgálaton jelezd, hibabejelentés, vagy hasonló menüpont alatt... mert az technikai hiba. Az sms-nek normál esetben meg kellene jönnie.

    Én múlt héten 3 számmal játszottam végig, mindre jött sms. (igaz nem mind adat volt), hanem fiók jelszó némelyik...

    65594) MadMancs
    "Na most az simán elképzelhető hogy a jelenlegi káoszban csúszott ez a dolog és még nem él. "

    Vagy csak technikai hiba, mint amikor vkinek hibrid kártyája lett... lehet nála nem frissült le a rendszer, vagy vmi, és akkor "haszonélvezője", hogy a régi csomagban maradt...

    De lehet csak az app mutatja pontatlanul... ahogy írjátok...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák