Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Boond

    addikt

    válasz AMD Power #63832 üzenetére

    Hát elég ritka fajták lehetünk... vannak akik évente cserélnek kb számot.... vagy pár évente... vagy még gyakrabban fene tudja... Nekem is elég régóta van már. hú nem is tudom már mióta de 15-20 között lehet talán...

    "Ha hiszed, ha nem, élnek emberek, nemcsak városokban,"

    Nyugi, nyugi, én sem városban lakok... De itt pl pár kilométerre van a szomszéd település. 10 kilométeren belül kb több is. És a Város is vagy 10 kilométer vagy egy picit több... Annyiból meg már elmegyek a megye székhelyre, és vissza simán, amit írtál.

    De amúgy csak vicceltem... Telefonszolgáltató üzletet találni könnyebb, de mondjuk euronics, vagy extreme digital, vagy egyéb múltkor néztem térképet, az már neccesebb... A legtöbb dolog meg Budapest központú...

    Amúgy meg pont arra megyek jövő héten :)

    Egyébként vodánál, T-nél is két féle üzlet van, az egyik egy partner üzlet, a másik meg dedikált üzlet. Utóbbi, nekem is kb 80 km Telekom esetében min. De a partner üzletben is ugyan úgy el lehet intézni...

    Viszont mindkettőnél volt negatív story-m.

    Telekomnál, akkor a kapcsolatpontok jártak le, a telefonos ügyf elküldött, hogy ezt helyben lehet csak, beváltani. Mondom jó úgyis megyünk majd arra... helyben meg azt mondták, á-á, ezt csak online lehet... nah este még felhívtam őket, pont akció zárása előtt... és értetlenkedtek, hogy hát ezt nem így kellett volna, és mivel dedikált T üzletbe voltam, jóváírták a köv számlán. Ezen túl volt-e kompenzáció arra már nem emlékszem. itt egy alkalmazott hibázott.

    Vodánál viszont, szintén, dedikált üzlet lehetett, ahol gond nélkül, lazán cserélték a sim kártyát (mert kisebb mérett kellett a régi normál helyett). Teljesen korrekt voltak, semmi gond nem volt. Itt nálunk, meg a partner üzletben, ment a lehúzás... 2500 forint vagy mennyit kértek a cseréért, mikor az ingyenes... Nem én intéztem a dolgot utána elmentem, a dolgozok persze, szét tárták a karjukat... a főnök vitatkozott, hogy ez nem így megy. Meg nem lehet megoldani, meg nem ingyenes... Még mondtam is neki, hogy van ez nagyobb lakosnál nincs gond, itt meg van? :D Ajánlotta az ügyfesz, pechjére felhívtam... és igazat adtak, majd jóváírták, az összeget, és még kártérítést is kaptunk. (szerencséjére nem a panasz mellett döntöttem).

    Aztán bevittem neki, a papírt kinyomtatva, hogy mi a helyzet... bár az ott dolgozókat nem igen érdekelte... Azóta az üzlet elköltözött... lehet más vette át, az irányítást... szerencsére nem volt több dolgom velük...

    Vagy ha igen azt a pozitív tapasztalat miatt inkább ügyfsz-el... ami pl legutóbbi észrevétel, szintén kompenzációval zárult 4000 ft. (hibásan volt az egyik beállítás a rendszerükben).

    "És tényleg !
    Ublock origin kikapcsolva ennél az oldalnál és működik ! Nem is gondoltam volna..
    "
    Erre én egy másik böngészőt szoktam használni :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák