- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- Érkezőben a Poco M6 4G
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pug
veterán
3 napon belüli csere csak műszaki hiba miatt lehetséges, esztétikai okokból nem.
Dehogy nem, pl hibás festés stb...
Mikor beszélünk hibás teljesítésről?
A hibás teljesítés fogalmát ugyancsak a polgári törvénykönyv határozza meg a 305. §-ban. Eszerint a kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatott dolog a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak. Ide tartozik a szolgáltatott dolog hibás összeszerelése is, még akkor is, ha azt a vásárló végezte, de a probléma a használati útmutató hibájára vezethető vissza. Ezektől a rendelkezésektől a fogyasztói szerződésben eltérni a fogyasztó hátrányára nem lehet, ha ez mégis megtörténne, akkor az ilyen kikötés semmis. A kötelezettet a hibás teljesítésért a kellékszavatosság kötelezettsége terheli.[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
Lenne egy nagy kérdésem. A 3 napos cseregarancia igénylésekor milyen határidővel köteles elvégezni az üzlet a bevizsgáltatást? Tudtommal itt nem a 15 napos "gumiszabály" él.
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
Nem egészen, az adott hibajelenséget nem tudták a T-Pontos szervizben reprodukálni, mivel alacsony térerő mellet jelentkezik csak (eldobja a 2G-s hálózatot 15%-os jelerősség alatt), ezért elküldte az szervizes kolléga gyártói bevizsgálásra. Ennek a bevizsgálásnak a maximális hosszára gondolok. (mindez a vásárlást követő 3 munkanapon belül van, így egyértelműen a típus azonos cserét kértem, javításról szó sem lehet)
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
Az abból a szempontból érdekes, hogy a háztartásban lévő összes többi készülék vígan üzemel a hálózaton (Nokia 5800, Samu valahányas lafleur, másik samu), szóval biztos, hogy a készülék vétele a ludas /És hogy a T-Mobile álláspontját idézzem: " mivel szabvány szerinti tanúsítványok alapján tesztelik a készülékeket, így kifogástalan működés mellett nem elképzelhető, hogy egy adott helyen X készülék hibátlanul használható az adott hálózati körülmények között, míg egy Y készülék nem."/
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
Na megint szar a mobil lottó. Mondjuk nem értem őket, ekkora nyereménynél azért készülhetnének a leterheltségre...
-
Pug
veterán
válasz dedike #17586 üzenetére
Igazad van, az én hibám, hogy az igénybe venni kívánt rendszer nem képes kiszolgálni a nyeremény nagyságával egyértelműen növekvő leterheltséget és nem az üzemeltetőké. Látom már nálad is az a felfogás dívik, hogy az ügyfél van a szolgáltatóért és nem fordítva. No comment.
-
Pug
veterán
válasz dedike #17589 üzenetére
A fenekem kinyalása és egy szolgáltatás sorozatos üzemképtelenségének nehezményezése és erre való szolgáltatói fellészülés hiányának megemlítése biztosan analóg, csak szerencsére nem az én felfogásom szerint. De ebben szemmel láthatóan akkor különbözünk.
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
Nekem múltkor 50 percet kellett bizonygatnom egy jogszabály a Trére való kötelező jellegét egy egész szervizes bagázsnak a pécsi T-pontban. Egy óra kellett ehhez és az lett a vége, hogy így sem voltak hajlandók jegyzőkönyvben leírni, hogy valóban elmulasztották betartani a 3 munkanapot az igényem teljesíthetőségével kapcsolatos álláspontjuk közlésére (a szervizes kolléga azt mondta, hogy "Ő nem írhat le olyat a jegyzőkönyvbe ami negatív a Trére, azt hittem ott röhögöm arcon, mikor ezt kimondta) és inkább írásban adták, hogy a gyártói szerviz szerint cserélhető a készülék (tehát hibás), miközben 1 perccel előtte még elméletileg a kapcsolattartótól azt az információt kapta a szervizes, hogy "csak most került hozzájuk". Sejtettem, hogy a valóságban még nem vizsgálták be, de jegyzőkönyvben ismerték el, hogy a "gyártói szerviz szerint cserélhető a készülék". Másnap mentem is érte, érdekes módon a hálózatot folyamatosan eldobó készülék mellé a "gyártói szerviz" (Tré által alig látható fénymásolt saláta, melyen semmifél külső szerviz nem volt beazonosítható) egy olyan papírt dobott, hogy "hibamentes készülék", ennek ellenére persze hogy cserélték szó nélkül. Jó hogy, hiszen inkább hazudtak papíron előző nap, hogy elkerüljenek egy fogyasztóvédelmi feljelentést, ami miatt a vodát 1 millára vágták meg 4 hónapja. Gyönyörű egy bagázs.
Jah és még valami, azon kitétel, melyen 50 percen keresztül ment a vita, ott figyelt a kiadott jegyzőkönyv hátoldalán a 3. vagy a 4. pont alatt, seggáz.
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
Megint kiszállt...
-
Pug
veterán
válasz Nordik #17682 üzenetére
Természetesen vonatkozik a 3000 Ft-on belüli hívásokra is, különben nem sok értelme lenne és egy extra valóban ingyenes.
Más:
Az egyik pécsi T-pontban, az Árkádban lévőben az elméletileg "szakértő" (külön tech-es póló, elméletileg Ő csak azért van ott, hogy a készülékekről pontosabb tájékoztatást adjon) emberke a fülem hallatára mondta a vásárló hölgynek a Lumnia 710-esre, hogy majd szó nélkül bele tudja rakni az sd kártyáját. Én azt hittem ott visítom ki. És Ő elvileg azért van ott, mert ért hozzá.
Na ezek után nem csoda, hogy az egyszerű eladó lánykák azt se tudják a telefonokról, hogy színes vagy fekete-fehér... Vicc kategória -
Pug
veterán
válasz Sn[4k3] #17684 üzenetére
Csak azt nem értem, hogy egy telekommunikációs szolgáltató cég, hogy a p*csába engedheti meg magának, hogy szakmailag ennyire suta embereket alkalmazzon.
A másik kedvencem még, amit az összes okos libuci elmond a vevőknek, de múltkor még a szervizes elnyomta nekem készülék cserélni: Ne felejtsem el formázni az akkumulátort!
Jelzem ugye Lítium-Ionos akkumulátorokról van szó... Fájdalom a köbön...A rezisztívnek valóban meg van a bája, szerettem is az 5800-asom, lehetet erőből nyomkodni, most asszony nyüstöli rendesen
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
válasz Nietzsche_ #17688 üzenetére
Én eddig a T-pontokban ülő személyzet nem túl magas felkészültségét sajnos többször tapasztaltam, mint fordítva. Elhiszem, hogy vannak szakképzet munkatársai is a T-nek, de sajnos eddigi magyarországi működése alatt velük nem nagyon találkoztam.
-
Pug
veterán
válasz Nietzsche_ #17695 üzenetére
De a nagy atlag (eleg sokan) nem ilyenek es ezt kell tiszteletben tartani, megerteni (ennek apro szikraja is hianyzik sokszor innen )
Szerintem az itt fórumozók nagy rész tisztában van azzal, hogy a T ügyfeleinek nagy része nem rendelkezik olyan információs társadalomhoz köthető technikai tudással és akár érdeklődéssel, mint a fiatalabb generáció, de ez hogy jön ahhoz, hogy mondjuk a személyzet egy jelentős rész pont ebből analfabéta (olyanok is, akiknek pont a kevésbé informált vásárlóközönséget kellene "felvilágosítania"). Valahogy nagyon nem értem a gondolatmeneted logikai vezérfonalát.
Vagy ha az idézetet a T-s alkalmazottakra gondoltad, akkor már ne haragudj meg, de nem, nem tudom elfogadni, hiszen ezen embereknek, mint már mondottam korábban is, pontosan az a munkájuk, hogy tájékoztatást adjanak, problémákat oldjanak meg, olyan problémákat, amihez ügyfeleik nagy része valószínűleg nem ért. Szerintem az elfogadhatatlan, hogy ezen személyzet inkompetens legyen a saját munkakörében. Gondolom te se szeretnél egy olyan sebész keze alá feküdni, aki nem tudja hol vannak a szerveid...
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
válasz dedike #17716 üzenetére
..és gépkarabéllyal álltak a feje mellett, hogy írja alá a Díjszabás megismerése nélkül az előfizetői szerződést... gondolom én....
Benyomsz egy ilyet és még én trollkodok?
Inkább írd azt, hogy nem tetszik, ha valaki negatív véleménnyel van az itthoni szolgáltatókról, az szerintem közelebb állna a valósághoz.
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
válasz ANDROID??? #17751 üzenetére
Hát valóban "lol"... hogy ennyire láma módon csináltál magadnak egy borsos számlát. Azt továbbra se értem, hogy hogyan gondoltad azt, hogy a 100MB a telefonhoz tartozik és nem az előfizetéshez...
De persze én vagyojk a pcs, ha nem figyelek a részletekre...
Ez enyhe kifejezés, a leírtak alapján...
Egyszerűen elfelejtettem, hogy nem így működik előfordul na én kérek elnézést...
Akkor sem ugrott be, mikor kaptad az értesítőket?
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
Na megrendeltem a Jekod tokot fóliával, 1995 Ft-ot csak megért
-
Pug
veterán
és emiatt a 8 napon belüli visszavételre sem kötelezhető
Ha jól látom ezt te írtad le. Én erre reagáltam. Mivel finoman szólva valótlant állítottál. De hogy még ezek után te vered a tamtamot azzal, hogy jöttem "mindent jobban tudni". Kicsit szerintem vicces. Jogszabály általi kötelezettsége, nem ügyfélbarát politika, pont. Lehet nem kell blődségeket leírni és akkor lehet nem fognak ezen fennakadni mások... talán.
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
Na egy kis érdekesség. Az elmúlt 1 hónap folyamán ötször érdeklődtem a Net&Roll 1GB-os kiegészítő adatforgalmi opció hó végi automatikus inaktiválódásával kapcsolatban. Kétszer személyesen, háromszor telefonon. Ebből háromszor azt a tájékoztatást kaptam, hogy automatikusan lemondásra kerül hó végén (1 személyes és 2 telefonos tájékoztatás). Kétszer pedig azt, hogy lemondásig aktív marad (1 személyes és 1 telefonos tájékoztatás). Majdnem képben vannak a T-mobilnál. Mellesleg, akkor most melyik is a valós?
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai