- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
CsodaPOK
senior tag
Ha már Ubi. Garanciáztatásra van valami bevált hely/módszer, ami nem hetekig tart?
USG-PRO-4, random időnként újraindulgat. Ubi support logokból kitúrta, hogy valszeg hardver hiba. Indítsak RMA-t, hivatkozzak a support ticketre, küldjem ki USA-ba, aztán ők küldenek egyet vissza. Tök jó, de a repülő nem 1 nap alatt fordul meg...
Másik javaslat, hogy menjek a local dealer-hez. iPontól lett véve, írtam nekik. Vigyem vissza, törekednek a 15 napon belüli ügyintézésre. Kössszzz... (Gondolom nem fogadnák el, hogy ott a hivatalos support véleménye, elkezdenék vizsgálgatni 0 konfiggal, 0 használattal és "nincs semmi baja, nem jelentkezett a hiba".)Mondani se kell, ha kiveszem az USG-t, akkor gyak megáll az iroda IT-ja.
Valami olyan megoldás kéne, hogy viszem a rosszat, hozom az újat. Megvan a support ticket, engedélyeztessék előre az RMA-t, mittudomén. Van valami normális magyar cég/disztribútor, akihez lehet fordulni?
Köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen