Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CsodaPOK

    senior tag

    Ha már Ubi. Garanciáztatásra van valami bevált hely/módszer, ami nem hetekig tart?

    USG-PRO-4, random időnként újraindulgat. Ubi support logokból kitúrta, hogy valszeg hardver hiba. Indítsak RMA-t, hivatkozzak a support ticketre, küldjem ki USA-ba, aztán ők küldenek egyet vissza. Tök jó, de a repülő nem 1 nap alatt fordul meg...
    Másik javaslat, hogy menjek a local dealer-hez. iPontól lett véve, írtam nekik. Vigyem vissza, törekednek a 15 napon belüli ügyintézésre. Kössszzz... (Gondolom nem fogadnák el, hogy ott a hivatalos support véleménye, elkezdenék vizsgálgatni 0 konfiggal, 0 használattal és "nincs semmi baja, nem jelentkezett a hiba".)

    Mondani se kell, ha kiveszem az USG-t, akkor gyak megáll az iroda IT-ja.

    Valami olyan megoldás kéne, hogy viszem a rosszat, hozom az újat. Megvan a support ticket, engedélyeztessék előre az RMA-t, mittudomén. Van valami normális magyar cég/disztribútor, akihez lehet fordulni?

    Köszi!

Új hozzászólás Aktív témák