- Telekom mobilszolgáltatások
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz rob210 #84501 üzenetére
Remélem nem az lesz...no gyorsan meglestem mindent... az olajszint rendben, ~kb. 6000 km-el ezelőtt cseréltem (szeptember eleje), Elf 5W30 ment bele, amióta nálam van (5 év), olajfogyás gyakorlatilag nem volt észrevehető, a 10-12k km-kénti cseréknél. Színre a friss olajhoz hasonló, nincs nyoma, hogy zavaros lenne. Olajszint is rendben. A beöntőnyílásnál is tiszta az olaj, állaga normális.
A hűtővíz is tiszta, szintje a min.-max. közt, ahol lennie kell. A kipufogó füstjét néztem, most 2 napja kint áll a szabadban, pöcre indult, a füst se nem fehér, se nem szürke...gyakorlatilag nem látom a kipufogófüstöt hidegen. Az alapjárat 900 körüli, stabil.
Így az érzékelő, vagy érintkező hiba ami valószínűbb...persze nem vagyok szaki, de a logika ezt mondatja...ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W