- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- uleFone Power
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz manlions #33038 üzenetére
Megoldható minden ha van hozzá szerszám és affinitás gyártmány swag/febi teszt meg egyszerű: vagy megfogod a blokkot és megmozgatod ha könnyen jár akkor valamelyik elöregedett, vagy kézifék be 1-esbe rakod és kicsit emeled a lábad a kuplungon és úgy mond buktatod a motor ugyan ez hátra felé is. Ha nagyon kileng szintén egy jel hogy a bakok valamelyike feladta a harcot. elől kettő hátul egy van, az elsők elég jól láthatóak és szemrevételezhetőek a hátsó az vagy megemeled vagy akna vagy csápos és úgy látod mi a helyzet. Legnehezebb cserélni otthon ha nincs semmi akna stb akkor a hátsó bak.. a többi nem vészes