- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
"Dehát akkor ennyi erővel miért nincs tíltva a külső forrásból származó appok telepíthetőségének lehetősége?..."
Nézzétek meg, és adja az ötleteket!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
malnabokor
senior tag
A gyakorlatban úgy tudom, nincs garanciamegvonás, vagyis a topikokban az az általános tapasztalat, hogy javították azokat a készülékeket is, amelyeken feloldották a bootloadert valamikor.
Gondolom az a helyzet, hogy megvan a statisztika, hogy hány ember kért le bootloader kódot (teljes eladásokhoz képest szerintem kb hibahatár), illetve hány készüléket cseréltek, amely téglásítva lett, és később kiderül, hogy valószínűleg a tulaj hibájából. Összevetették, és kijött, hogy jobban megéri megszüntetni a lehetőséget és elveszíteni potenciálisan max pár ezer-tízezer tulajt, mint fellépni a kérdéses helyzetekben és bizonyítani, hogy a tulaj hibája.
köztudott hogy az elektromos dolgok füsttel működnek, azaz ha egyszer kijön a füst nem működnek többet.
-
Honor_HU
Hivatalos
válasz papelado #113 üzenetére
A bootloader nyitókód lekérésénél eddig is minden alkalommal kapott arról tájékoztatást a felhasználó, hogy a kód kérése garanciavesztést jelent. Több évre visszamenőleg így van. Az, hogy a gyakorlatban ez kevésbé érvényesült, az a szerviz rugalmasságán és jófejségén múlt és múlik majd ezután is.
Most csak az változik, hogy nem lehet nyitókódot kérni, a Honor/Huawei ezt az opciót megszünteti (ahogyan ezt a legtöbb gyártó már megtette). Az általad linkelt anyag hangsúlyozottan nem egy jogszabály, hanem egy jogértelmezés. Mindezidáig az EU-ban nem történt sem erre, sem másra hivatkozva sem változás a gyakorlatban. Az pusztán gyártói döntés, hogy egyáltalán kiad-e a gyártó nyitókódot, vagy sem. Általában nem.
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz papelado #120 üzenetére
Figyu, szerintem mielőtt támadod a Honort ezzel-azzal, nézz kicsit körül, hogy miről is érdeklődsz. Mert mondjuk a jótállás az kötelezően tökre egy év, nem kettő.
Másrészt bocs, de igazából megkaptad a választ. Mi itt tökre igyekszünk azon, hogy egy gyártó vegye a fáradságot és allokáljon erőforrást arra, hogy válaszolgasson, pont azon vagyunk, hogy ez ne csak a Honorra korlátozódjon, de őszintén nem sokat segít ebben a stílusod és hogy nem fogadod el a választ.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz papelado #126 üzenetére
Nekem, mint házigazda az a dolgom, hogy ez a fórum fasza hely legyen, pont telibe tojok egyik, vagy másik gyártó lelki világára. Azt szeretném, ha egy csomó gyártó látna abban rációt, hogy hivatalosan itt megjelenjen és válaszolgasson. Üzletileg leginkább hullamindegy, fórumhasználatilag, meg respekt, meg sokszínűség, meg egyebek miatt viszont nagyon nem.
(Az, hogy egy topikgazda power user milyen témákban tud segíteni az TELJESEN eltér attól, hogy egy gyártó mit kommunikálhat, de azért talán ne essél már túlzásokba, mert konkrétan nem igaz, amit írsz, itt olyan kérdésekre kapsz választ, amit egyetlen júzer sem tudhat (mikor, mennyiért, hol, milyen színben kapható, etc)).
És szerintem neked nem az a csalódás, hogy jaj, de szarul kommunikál egy cég, hanem az, hogy jaj, nem tetszik a válasz. Lelked rajta.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
Új hozzászólás Aktív témák
- S23 Ultra 4 hónapos tokkal, garanciával eladó!!
- Sony Xperia 5 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi 12C 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 14 Pro Max 256GB Független Újszerű/1 hónap gar./Akku 87%/p3378/
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.