Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • papelado

    aktív tag

    válasz Honor_HU #115 üzenetére

    "A bootloader nyitókód lekérésénél eddig is minden alkalommal kapott arról tájékoztatást a felhasználó, hogy a kód kérése garanciavesztést jelent. Több évre visszamenőleg így van. Az, hogy a gyakorlatban ez kevésbé érvényesült, az a szerviz rugalmasságán és jófejségén múlt és múlik majd ezután is.

    Most csak az változik, hogy nem lehet nyitókódot kérni, a Honor/Huawei ezt az opciót megszünteti (ahogyan ezt a legtöbb gyártó már megtette). Az általad linkelt anyag hangsúlyozottan nem egy jogszabály, hanem egy jogértelmezés. Mindezidáig az EU-ban nem történt sem erre, sem másra hivatkozva sem változás a gyakorlatban. Az pusztán gyártói döntés, hogy egyáltalán kiad-e a gyártó nyitókódot, vagy sem. Általában nem."

    Konkrétan mi van???
    "Jjófejség "

    XDA -----

    Akkor megpróbálom tényleg primkon..

    HA lekérem a bootloader nyitó kódot?

    Elveszítem a a Huawei/Honor általi önként nyújtott garanciát?

    Illetve a Huawei/Honor elismeri az EU kötelező 2 azaz kettő év jótállását?
    Köszönöm fivérem!

    [ Szerkesztve ]

    Drágaszágom....

Új hozzászólás Aktív témák