Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Honor_HU

    Hivatalos

    válasz papelado #113 üzenetére

    A bootloader nyitókód lekérésénél eddig is minden alkalommal kapott arról tájékoztatást a felhasználó, hogy a kód kérése garanciavesztést jelent. Több évre visszamenőleg így van. Az, hogy a gyakorlatban ez kevésbé érvényesült, az a szerviz rugalmasságán és jófejségén múlt és múlik majd ezután is.

    Most csak az változik, hogy nem lehet nyitókódot kérni, a Honor/Huawei ezt az opciót megszünteti (ahogyan ezt a legtöbb gyártó már megtette). Az általad linkelt anyag hangsúlyozottan nem egy jogszabály, hanem egy jogértelmezés. Mindezidáig az EU-ban nem történt sem erre, sem másra hivatkozva sem változás a gyakorlatban. Az pusztán gyártói döntés, hogy egyáltalán kiad-e a gyártó nyitókódot, vagy sem. Általában nem.

Új hozzászólás Aktív témák