- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
d3rad
tag
Na akkor.A HL2-nek tényleg kisebb gépigénye van a Doom 3-nál v a Far Cry-nál.
Az egész engine-ből érződik, hogy a Valve számára a lényeg a minél több bevétel, hiszen odáig butitották a Source-öt, hogy a legtöbb gépen menjen, de engem az zavar, hogy akkor senki ne emlitse egy szinten a Cryengine, a doom3engine v a Painkiller engine-jével, mert közelükbe sincs,mára alapvető feature-ök hiányoznak benne. Ugyebár a Valve ,,első saját készitésü motorja'', ez azért nem igaz, mert Quake3-ból kezdték el irni, de még az előző HL-os engine-ből is tartalmaz részeket(!) (ami ugye hibrid Q1+Q2 volt).
Eloszor itt van a hires mindent tudo fizika, ami ugye megint nem a Valve munkája, mert az egy Havok, borzasztóan van beleépitve, hiszen nem adja azt a szabadságot, amit igértek, továbbá hülyeség, hogy nagy tereket kezel, mert a ha jobban megfigy, akkor csak ügyes pályaszerk megoldás, a nagyobb tereknek pedig ára van itt is, hiszen korlátozza a poligonok számát, textúrák felbontását, nincsenek komolyabb felületi eljárások.
A belső terek pedig...ezt a szintet az unreal simán hozza, pl nincs a bump mapping, nincsenek valós idejü árnyékok (pl doom v far cry), a belső terek textúráinak felbontása sokszor a Quake2-t idézik, főleg az épületek nagyon rondák, nem részletesek stb.
Az egész lényege, hogy a fejlesztés nagyon sokba került, vhogy fedezni kellett az egészet, igy jött az ötlet, hogy butitsuk le mindenhol a Source-t, mert voltak bizony olyan E3 prezentációk, ahol székbe kellett kapaszkodnom, de utólag kiderült, hogy nagy átvágás volt az egész.
Fény-árnyék rendszer sehol, ugyanazt a lightmap-es megoldást használja mint a Q3 v Unreal 1.0, pixel shaderek megint sehol.
A viz is igen csúnyácska, sehol sincs a Far Cry-hoz, kb olyan alpha csatornás szar, magyarán teljesen átlátszó az egész.
Ráadásul az M.I. E3-akon bemutatott ,,okossága'' mint utóbb kiderült nagy hazugság volt, ezt maga a Valve vallotta be.
Ugyanakkor én nem azt mondom, hogy a HL2 szar, sőt kiváló game, de ne emlitsék már egy szinten a fentebb emlitett FPS-ekkel, főleg ami a kinézetet illeti!
Emlékszem mikor először elinditottam a gépemen, azt hittem rosszul vette fel az általam megadott beállitásokat, azt hittem hogy mindent low-on hagytam 800x600-ban, de komolyan, aztán kellett rádöbbennem, hogy ezt tudja a Source.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...