- iPhone topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi Redmi 4X - Mi-ért hagytál el engem?
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Netfone
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
it A SoftBank szerint nehéz a munkája a call centerek dolgozóinak, ezért olyan AI-megoldásokkal segítenének, amelyek az ideges telefonálók hangját egyszerűen átalakítják nyugodt stílusúra.
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Grillo
senior tag
válasz #79335424 #66504 üzenetére
Mi tavaly friss jogsis haverral elmentünk Bánkra (Inazumája van), persze nem az M2-n, hanem körbe, Dkeszi-Veresegyház-Vácduka-Rád-Keszeg-Bánk felé, visszafelé meg kicsit megcifrázva. Kellemes volt. Idén én kicsit keletebbre mennék, ha kész lesz a robogó, akkor kéne menni egy Szirák-Hollókő környéki kört, mondjuk Szécsény felé vissza, meg én még a Pilisben sem jártam motorral, szóval a klasszikus Pilisszentlászló és Dobogókő útvonalak sem voltak meg.
Szerencsére sokat megyek autóval szerte az országban, ötleteim még vannak ezek alapján, bár a 125 köbcenti a gyors kiruccanások esetén határt szab a távolságnak.
-
-
Grillo
senior tag
válasz polimorf #66906 üzenetére
Mikor vettem a Scarabeot, nem is nagyon néztem, milyen gumik vannak rajta. Próbakörön nem volt gond, meg gyakorlatom sem. Aztán 1 év után, fékszereléskor kérdezte a szerelő, hogy akkor ugye nézünk gumit is, mert ez így nem megy át műszakin (ott van valami külön előírás?). Még a gyári volt rajta, tehát 11 éves, 20k km-rel.
Utána mondjuk érezhető volt a különbség még ilyen kis teljesítménynél is, főleg tréningen volt fasza, hogy "földig" dönthettem, és nagyon jól tapadt.[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
válasz Kolondrum #67220 üzenetére
Érdekes, hogy ilyen előfordulhat.
A használtan, de újszerűen vett (szerintem túltárolt volt) Nolan n102-ben nem nagyon változott helyzet. Most már kicsit meg van fáradva, kéne bele vennem új belet, ha még egyáltalán lehet kapni, de 10k körül van, és igazából új sisak kéne, mert lehet akár 7-8 éves is, nálam 4 éve van.
De most nem nagyon van kedvem... -
Grillo
senior tag
válasz runner 125 #67693 üzenetére
Kis adalék hozzá, bár nem konkrétan a kérdéseidre.
[link] -
Grillo
senior tag
válasz Bogyó bá' #67812 üzenetére
Itt Bp-en az az iskola be is zárhatna, ahol van motoros oktatás, de nincs elég gép. SOS-nél volt legalább 2-3 motor kategóriánkként, tehát egy időben tudtunk 4-5-6-an is rutinozni, forgalomban meg úgyis max. 2-en mentünk. És annyira lerobbanva sem voltak a motorok, legalábbis műszaki hiba miatt soha nem kellett megállni, vagy várni.
És bérlési díjról sem volt szó, bár gondolom ez be volt építve az árba. -
Grillo
senior tag
válasz runner 125 #67914 üzenetére
Épp azért veszélyes. És szemben, Nagykapornak felől itt már lejt erősen, a külső meg is szűnik. Kint van a 60as tábla, mondjuk 80nal be is vehető gond nélkül, de most lehet esett előtte, vagy még annál is gyorsabban ment a focus.
-
Grillo
senior tag
válasz AndrewTdi #68043 üzenetére
Szerintem attól is függ, merre mész. Én a budaörsi virágpiacról mentem kifelé, reggel, esélytelen volt 20 perc alatt letudni a kört, szerintem inkább volt 40 perc. De egy forgalommentes részen vagy időszakban jóval gyorsabban letudható, főleg, ha a párod sem bénázik.
A forgalom nélküli forgalmi vizsga meg eléggé oximoron...
-
Grillo
senior tag
válasz Bogyó bá' #68193 üzenetére
Az egy fasza út egyébként, mondjuk én mindig is szerettem a 76-ost Zalaegerszeg és Keszthely között, de mióta szélesítették, még faszább lett. A linkelt helyen van egy majd 180 fokos kanyar, legalább 3 sávos (vagy már 4?), utána keszthely felé erős lejtő.
Talán ez, meg a nagykapornaki dombtető az, ahol kell az önismeret, meg a belátás, mert könnyű elszállni. Múltkor ott is volt pittyputty, bár ott a szembe autós sodródott át... -
Grillo
senior tag
válasz Kolondrum #68278 üzenetére
Nem bántás, mert tényleg nem tanítanak sokat az oktatáson, de itt mutatkozik meg, hogy anno szinte csak vizsgázni mentél el (ha jól emlékszem). Mert azért legalább ennyit elmondanak (legalábbis nekünk elmondták), hogy kanyarban első féket nem használunk, hátsót is óvatosan, épp az általad is említett csúszás miatt.
-
Grillo
senior tag
válasz Something_ #70035 üzenetére
Mer úgy mentek, mint a zállatok...
-
Grillo
senior tag
válasz FIREBLADE78 #70213 üzenetére
Csütörtökön én is írtam a témában, de elveszett, és baszott hosszú volt, a lényege, hogy a körforgalomban estem el, mert bejött elém a szőke néni, és satuztam én hülye. Mondjuk mentem, vagy 20-30-cal. Robogón csak horzsolás lett, rajtam semmi, de mindezt úgy, hogy akkor hoztam el a motort a szervizből, és konkrétan 50 métert sikerült megtennem az elesésig...
Azt mondta a nő, hogy olyan gyorsan jöttem, hogy nem látott, pedig a körforgalomnál meg is kellett állnom, mert jöttek balról. -
Grillo
senior tag
-
Grillo
senior tag
válasz canniball #71164 üzenetére
Annyival árnyalnám, hogy ha bizonyíthatóan nem vetted figyelembe a táblát és nem csökkentett sebességgel közlekedtél, majd elütöd a vadat, akkor a társaság kárát is rád nyomják. Ha körültekintően mész, és úgy is megtörténik, akkor "csak" a saját károdat kell rendezned.
-
Grillo
senior tag
Felteszem itt is a kérdést, itt többen vagytok.
Kaptam kölcsön egy kamerát kipróbálásra, ilyet.
Fel is csavaroztam a tükör szárára az adaptert, majd 2-3 órával később indultam volna, de arra már el volt törve a cucc. Gondolom ki kellett volna valamivel bővíteni a szárat, hogy ne feszüljön ennyire.
Na mindegy, így lett egy kamerám, amit most használni is szeretnék, míg meg nem érkezik csingcsungból a hasonló adapter.
Van hozzá egy sisakra ragasztható is, viszont most nézegetem a Nolan N102-t, és nem nagyon van hova, max a fejtetőre, ahol már épp nem éri el a felnyíló állrész. Valakinek ezzel tapasztalata?
Vagy rakjam inkább az első sárhányóra, és akkor minden látszik (vagy legalábbis az autók ütközője biztosan...).Ezek a 3M kétoldalú cuccok mennyire távolíthatóak el nyom nélkül?
-
Grillo
senior tag
válasz Kolondrum #72929 üzenetére
Nem Újpest, hanem Zugló.
Egyébként szép dicséretet kapott a gép. Egyébként kawasatiéknál rajta volt a munkalapon a szinkron, vagy csak az ellenőrzése? Mert Tasi is mintha azt mondaná, hogy ha volt is eltérés a hegerek között, sok nem lehet. Kíváncsi vagyok, mennyit kell állítania.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- profi traffipax védelem és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen