Hirdetés
- Yettel topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple Watch
- Samsung Galaxy Buds3 - vissza a kályhaezüsthöz
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
gp Az open béta rajtjával együtt a készítők egy hosszabb gameplay videóban magyarázzák el, hogy mire számíthatunk a játéktól.
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
shiNIN
tag
Egy picit De úgyse kapok vasegészséget öregkoromra, csak mert nem motorozok, akkor nehogy már ne Csak legyen egy rendes téli kesztyűm, új kabátom és új nagyplexim a motorra Túlzásba azért nem fogom vinni.
Táplálékkiegészítőket nem szedek, a táplálkozásomra igyekszem ügyelni.
Az ülésfűtésnél pedig nyilván úgy kell eljárni, ahogy Djuree írta... Autóban még könnyebb is lekapcsolni, mint a motoros kesztyűfűtést, aminek elromlott a kapcsolója. Avarónak égett már meg a bőre benne, amikor többszáz km-t kellett mennünk hidegben.
Alvaro ma egy picit motorozott csak, merőben praktikus okokból, kiürült a gázpalack
-
alvaro
senior tag
Nálam a kesztyűnek van csak elektromos fűtése, de pont az van, hogy a motor akkujáról megy. Mivel gyári extraként kapható az F650-ekhez markolatfűtés, ezt azért csak elbírja.
Azért ilyenkor vigyázok az akkura, főleg, hogy nálam a generátor valószínűleg sose ad le távolról se akkora teljesítményt, ami rá van írvaEz fordulatszámfüggő, F650-nél azt hiszem 5000rpm kell, hogy meglegyen a 400 watt, ami viszont már nagyon bőséges lenne a plusz dolgokhoz. Így, hogy a tipikus fordulatszám nálam 2500-3000 ilyenkor (felváltáshoz húzom csak ki egy picit jobban), sokszor pedig csak az 1500-as alapjárat, ennél azért jóval kevesebbet ad le általában.
Hozzávéve, hogy télen nagyobb a belső ellenállása az akkunak, ezért eléggé megszenved az indítóval, ilyenkor jobban vigyázok rá: sokkal kevesebbet gurulok leállított motorral, nagyon ritkán használok távolsági fényt (ami +55 watt), ha pedig mégis megállok egy (tudom előre, hogy) hosszú piroshoz, kulccsal lenyomom a világítást is az akkut kímélendő.
Egyszer megmakacsolta magát a Rotax (talán novemberben), és nagyon sokat indítóztam, akkor mégis csúnyán lemerült - na akkor rátettem töltőre. Miután hazamentem, egy segítséggel betolás után.
Tegyük hozzá, a kesztyű összesen 2A plusz terhelés (hivatalosan). Sokkal többet nem tennék rá most. f650.hu-n olvastam olyanról, aki 110 watt extra világítást tett föl a motorjára, na neki nyáridőben is leszívta az akkuját.
-
-
Topiccsendőr
addikt
a kocsikban a gerejsztéses generátorok úgy vannak meghajtva, hogy alapjárat közelében is elég sokat forognak - áttételmódosítással. Sosem az akkuról megy. A motoroknál az állandómágneses generátor más tészta, az a főtengelyre van szerelve, ott nem lehet játszani a fordulattal, de magasabb is az alapjárata egy autóhoz képest. Az összes fogyasztót ki kell szolgálnia, így van megtervezve mindegyik.
Dieselben is b.szottnagy az akku, elbírja az izzótógyertyát, meg a nagyobb sűrítési végnyomást. Stop&go-val szerelt autónál meg az elektromos olajpumpa megy állóhelyzetben is, de ezek már modernebb dolgok, ezekben is nagyobb akku van. Ki vannak ezek találva. ha nem bírja, akkor ott valami bibi van.Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen