- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Assassin's Creed Shadows - A feudális Japán
gp A készítők egy rövid videót osztottak meg velünk a sorozat új helyszínéről.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
Ugyanakkor "típushibának" tartott jelenség, hogy kb. 50 000 megtett km-nél elkezdi csipegetni az olajat, illetve a váltó kenését sem tartották néhány "szétszedős" teszten tökéletesnek. Ez az általad felvázolt "tökéletes működés". Nem tartom kizártnak, hogy mindkettő komoly összefüggésben legyen ezzel az olajhőfokos jelenséggel.
Illetve ami engem zavart, hogy túlhűtött olajjal olyan a váltás érzete, mintha a falat vakarnád körömmel, néha makacskodik is bevenni a fokozatot, messze van a sima és kellemes váltási élménytől. Ehhez képest jó hőfokú olajjal olyan a váltás, mintha egy svájci óra lenne, szinte magától behuppan a sebesség a legkisebb ellenállás nélkül.
(#99650) Gaboman: Lehet, hogy túltolom kicsit, de minimális erőfeszítéssel sikerült kikísérletezni, hogyan tudom úgy működtetni, hogy hidegben és melegben is öröm legyen használni. Sajnos engem nagyon zavar, ha valami cuccom nem nyújt 100%-ot. Főleg, ha olyan fos a váltási élmény, mint amilyen volt "törődés" nélkül hidegben.
(#99651) etnies: Én azért javasolnék egy próbát a 7100-al. Ha nem válik be, max kap legközelebb 5100-at újra. Nekem először 5100 volt, alig vártam, hogy lecserélhessem [link].
7100 10W40-ből nálam volt benne eddig 12 000km-nyi, egyszer sem kellett rátölteni, szval ha csipegette a DL, akkor annak más nyűgje volt. Majd megnézem, így bő 2000km alatt csipegetett-e a 10w30 7100-ból, de mikor legutóbb kb. 1000km-nél néztem még semmi hiányt nem tapasztaltam....Amúgy a kuplungos hangot szerintem hidegen is csinálja az enyém, amikor viszont még nagyon sűrű az olaj, szval nálam szerintem nem ezért van, de majd ezt is megnézem, ha legközelebb megyek vele.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!