Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz JoinR #99649 üzenetére

    Ugyanakkor "típushibának" tartott jelenség, hogy kb. 50 000 megtett km-nél elkezdi csipegetni az olajat, illetve a váltó kenését sem tartották néhány "szétszedős" teszten tökéletesnek. Ez az általad felvázolt "tökéletes működés". Nem tartom kizártnak, hogy mindkettő komoly összefüggésben legyen ezzel az olajhőfokos jelenséggel.

    Illetve ami engem zavart, hogy túlhűtött olajjal olyan a váltás érzete, mintha a falat vakarnád körömmel, néha makacskodik is bevenni a fokozatot, messze van a sima és kellemes váltási élménytől. Ehhez képest jó hőfokú olajjal olyan a váltás, mintha egy svájci óra lenne, szinte magától behuppan a sebesség a legkisebb ellenállás nélkül.

    (#99650) Gaboman: Lehet, hogy túltolom kicsit, de minimális erőfeszítéssel sikerült kikísérletezni, hogyan tudom úgy működtetni, hogy hidegben és melegben is öröm legyen használni. Sajnos engem nagyon zavar, ha valami cuccom nem nyújt 100%-ot. Főleg, ha olyan fos a váltási élmény, mint amilyen volt "törődés" nélkül hidegben. :N

    (#99651) etnies: Én azért javasolnék egy próbát a 7100-al. Ha nem válik be, max kap legközelebb 5100-at újra. :) Nekem először 5100 volt, alig vártam, hogy lecserélhessem [link].
    7100 10W40-ből nálam volt benne eddig 12 000km-nyi, egyszer sem kellett rátölteni, szval ha csipegette a DL, akkor annak más nyűgje volt. Majd megnézem, így bő 2000km alatt csipegetett-e a 10w30 7100-ból, de mikor legutóbb kb. 1000km-nél néztem még semmi hiányt nem tapasztaltam....

    Amúgy a kuplungos hangot szerintem hidegen is csinálja az enyém, amikor viszont még nagyon sűrű az olaj, szval nálam szerintem nem ezért van, de majd ezt is megnézem, ha legközelebb megyek vele. :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák