Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • imibogyo

    veterán

    válasz Bogyó bá' #73419 üzenetére

    Csatlakozom bogyo-hoz! Nekem hasonló érintkező okozott elég sok bosszúságot az autóban (bár egészen más szereppel - főtengely pozíció érzékelő a szentem). Már sokszor anyázásba fulladt az autó indítása, volt hogy 10-15 indítózás is kellett, mire be tudtam indítani. Kilogikáztam, hogy érdemes lehet ezt a kis érzékelőt is megnézni (sokkal-sokkal előbb is eszembejuthatott volna :((( ), mert ha koszos, akkor az tud ilyet produkálni. Annak is ilyen réz érzékelője van, de ez nem látszódott kiszereléskor, tiszta fekete volt. Mondanom sem kell, hogy tényleg ez volt a baja. Kiszedtem ezt a vackot, mindössze két csavar fogta és tiszta olajos dzsuva volt. Megtakarítottam, visszaraktam, azóta még a leghidegebb időben is 1-3 másodperc alatt indul az autó.

    Egyszóval érdemes egy tisztítást megpróbálni neked is. Lehet nem oldja meg a problémádat, de ártani nem árt. Én csak simán WD40-el kezeltem le és már 1,5 éve jól szuperál. De talán érdemesebb a bogyo által említett anyagokkal kezdened és én is végigmennék a "láncon", hogy mindenhol ellenőrizve legyenek a kapcsolódások. :K

    [ Szerkesztve ]

  • StoneBridge

    senior tag

    válasz Bogyó bá' #73419 üzenetére

    No, úgy tűnik, hogy sikerült megoldani a problémát.
    Az első lánckerék felett van a váltófokozat-visszajelzőm, leszedtem és megnéztem. Dzsuva nem volt sok rajta, de mintha a 3-4-5 fokozatok réz érintkezője kicsit sötétebb színű lett volna. Finom csiszpapírral rámentem, utána törölgetés, majd kevés kontakttisztító. Kipróbálni csak rövidebb időm volt, de a fokozat eltűnés most nem jelentkezett. :R

    Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...

Új hozzászólás Aktív témák