- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- BYD Atto 3 menetpróba
- Fotók, videók mobillal
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Légiesebb Z Fold6-ot ígér a Samsung
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
PC-re és konzolokra érkezik az Alkahest című akció-RPG
gp Az első trailer mellé sajnos megjelenési dátumot egyelőre nem osztottak meg velünk a fejlesztők.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz
fattyu #58921 üzenetére
Sokan esküdnek erre a 3-4000km-es csereperiódusra. A 10 000km-en én is meglepődtem kicsit. Az mondjuk tuti, hogy közel 10 000km-t futott olajban én nem hagynám aszalódni hónapokig a blokkom... Ellenben a szép tiszta friss olajnak nem hinném, hogy bármi baja esne telelés közben.
Nekem is már itt figyel a friss 2L Motul 7100-am, amit még a téli elrakás előtt bele is rakok...
Amúgy a 30 000-et kocsiknál is úgy gondolják, hogy az a MAXIUM, amit ideális körülmények között elmehet. Gondolni kell itt főleg autópályás használatra. Városi üzemben aki azt hiszi, hogy 30 000-et mehet egy olajjal... Hát meglepetések fogják érni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok