Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Xaels

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz Pocee #52899 üzenetére

    Azért szoktunk leginkább 500-600-ast ajánlani mert azok alatt elég nagy a szakadék EU modellekből használtan. Újonnan van 1-2, de azok ritkán férnek be a keretbe. Valamint azokat már csak A-val vezetheted, meg kell felelni minimális követelményeknek. Az, hogy ez így jó vagy sem megint más, de Gabika a 11B-ből meg sem próbálhatja. Sor4 600-asoknak meg kell cibálni azért, hogy leadjàk azt. 5000-6000-nél a felét ha tudjàk. Az én 650-esem meg 40LE a vége meg 150...

    HSM: az Audiban más a sebesség érzet, más a dinamika mint egy swiftben. Az ember is másképp áll hozzá általában. Nem sűrűn van a seggemben swift, ellenben a németek rendesen sietnek letolni az útról.

    [ Szerkesztve ]

    PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

  • .mf

    veterán

    válasz Pocee #52899 üzenetére

    Nézd, szívesen vennék egy egyszerű, megbízható motorú, 250-300-as 4T 10 év körüli olcsóbb endurot, földutakra, és gyakorlós-dobálósnak. Meg van néhány ismerősöm, aki szeretne motorozni, és örülnének egy régebbi 250-400 körüli sportos, de rendesen összerakott gépnek. Japánban az ilyenekben (mindkét fajtából) dúskálni lehet, Amerikába is jutott legalább az elsőből jópár fajta, népszerűek is voltak (még maga Rambo is ment ilyennel). Mutatnál párat itthon? Ja, hogy mind konténerben behozott japán belpiacos, leharcolt, alkatrész-ellátás nélkül?
    Valami fasság folytán EU-ban 125 és 500-600 között egy-két darabtól eltekintve vákuum van. Pedig ezek lennének az igazi tanuló- és kezdőmotorok.

    Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

Új hozzászólás Aktív témák