- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nem lesz idén Nothing Phone (3)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz Shadowbull #142767 üzenetére
Mert nagyon kis felületen, nagyon rövid ideig érintkezik vele, a gyakorlatban nulla hőátadás van a szivócsatornákban. Ami egyébként nem is melegszik különösebben, ezért nem is nagyon hűtik.
De szerintem nem a szívócsatorna az egyetlen érintkezési felület.
A szelep, a henger a dugó, a hengerfej. Ezek hőmérséklete számít.
A melegebb alkatrészeknél a gyulladási pont is változik.
Ezért kevesebb üzemanyagot juttat be a rendszer. Hidegebb motornál több keverék juthat be kisebb öngyulladási hajlammal, ezáltal nagyobb teljesítmény érhető el.
És itt nem a 8000rpm fordulatoknál lesz nagyobb jelentősége. A motoroknál ez 10-12ezer.
verseny motornál még több.A motor termikus terhelhetősége méretezési probléma, nem üzemeltetési. Ha érdekel valakit kifejtem hosszabban.
Kifejtheted.
"De egyébként kicsit jobban átgondolva a hidegebb hűtővíznek valóban van hatása a leadott teljesítményre: alacsonyabb lesz.
Amennyiben több energiát veszek ki a körfolyamatból a hűtővizen keresztül, akkor szükségszerűen kevesebb jut a főtengelyre. Hogy ez a hatás mérhető -e fékpadon, vagy kisebb mint a mérési pontosság, az kérdéses, de fizikailag ez a működési mechanizmus."De az az energia mi a fémbe hő formájában van jelen, már nem fog a főtengelyre energiát átadni, az már eleve veszteség amit el hűtünk. Ez egy hozadéka az égetésnek.
Azért akad ellentmondás. Vagy rosszul gondolom?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- BestBuy topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- TCL LCD és LED TV-k
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Óra topik
- Nem lesz idén Nothing Phone (3)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen