Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tboy93

    nagyúr

    válasz FeniX- #138770 üzenetére

    HAHA :D 2006-os CBF500-am (postás motor kb.) megborult a fűben álló helyben, motorkáros lett (elbillent az olaj és besült), felújítás 400-tól indult volna. 800 volt a motor amúgy. Bontott blokk volt 150, totál ismeretlen előélettel, mire berakták volna az is 300 felett állt volna meg. Inkább eladtam a karcmentes motort motorhibásan 300-ért :)

    [ Szerkesztve ]

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz FeniX- #138770 üzenetére

    Minden motornal brutalis egy motorfelujitas a motor ertekehez kepest. Ha ezeket eredeti alkatreszekkel akarod megoldani, akkor plane. De mire gondolsz konkretan?

    nem is jellemzo egy nagyobb motor felujitasa, vagy hogy uj hengert vesznek az emberek 500 as kategoriaban, vagy afelett. Talan bontott blokkot egyben inkabb, vagy bontott hengert.

    Fo motorelemeket lehet kapni kulon, nem ezzel van a baj, hanem mennyi munkaorat kell fizetned, es az anyagkoltseg egyutt mennyi.

    Altalaban nem a henger-dugattyuval van baj, vagy nem ettol lesz megbizhatatlan egy oreg motor.
    Hanem tulajdonkepp mindentol. A henger-dugo leszarhato. Fogyasztja az olajat, esetleg fustol. De mindig menni fog. De az elektromos anomaliak, amik az idovel jonnek, csatlakozasoknal ellenallas novekedes, korrozio, meglazulo saruk, a gumi alkatreszek mindenhol. Karburatoron beluli tomitetlenseg, vakuumos benzinpumpa tomitetlenseg, elektromos benzinpumpa megszakitosaru beeges, rozsda a tankban.
    Emelle beszerezhetetlen eredeti karburator felujito keszlet.

    Hogy miert fontos hogy eredeti legyen? utangyartottal osszeraksz egy karbit, mert belerohadt a benzin. Egyszeruen nem stimmel semmi. Talalkoztam olyan utangyartott tomitesszettel, ami benzin hatasara megdagad.
    Nem stimmel az alapjarati fuvoka hossza, nem stimmel az uszoszint, miutan a tuszelepfeszkeket kicsereled. Egy szopas az egesz. Ezert csak eredetivel dolgozunk, mert az utangyartottra annyi munkaora rakodik, hogy kb ugyanannyit, vagy kevesebbet kell fizetnie az ugyfelnek az eredeti szettel.

    [ Szerkesztve ]

    Explosión de dos tiempos

  • JoinR

    senior tag

    válasz FeniX- #138770 üzenetére

    Az lehet, hogy tényleg nem nagy tétel (attól függ, mekkora a felújítás persze). A nagy tétel:
    - a szétporladó kábelkötegek miatti végtelen hibakeresés
    - a bosszúság, hogy már minden csavart tömíteni kell, hogy ne eressze az olajat
    - amikor hiába rendeled meg a felújító készletet a karbihoz, beállíthatatlan, mert az egész ház szétkopott és abból kellene újat szerezni, csak nem lehet
    - amikor a hűtőfolyadékot hűtővel együtt kell cserélned, hogy áramoljon is valami
    - amikor random alkatrészt az alapján rendelsz, amit kiszedtél belőle, aztán kiderül, hogy nem is az való bele
    - amikor a 3 csavar, ami fogja az alkatrészt, mind más menettel/menetemelkedéssel/csavarfejjel rendelkezik
    És a végtelenségig tudnám sorolni, túl vagyok rajta autóval/motorral, elég volt és nem ajánlom senkinek. :N

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák